Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je po 6. červenec 2020, 13:49

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 183 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 31. červenec 2010, 09:47 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 24. únor 2004
Bydliště: Č.Budějovice
Nahoru
AndyTX zveřejnil tři nová DX11 dema

Deferred Rendering for Current and Future Rendering Pipelines

Obrázek Obrázek

This sample demonstrates a number of deferred rendering techniques including conventional deferred shading, deferred lighting and tile-based deferred shading. Tile-based deferred shading is implemented in DirectX 11 Compute Shader and achieves high performance even with many lights by amortizing the light culling overhead over screen tiles as well as grouping lights to avoid wasting memory bandwidth. Multi-sample anti-aliasing (MSAA) is fully supported for all techniques. The tile-based techniques in particular use efficient user-space scheduling to apply per-sample shading to only the edge pixels that require it.

http://visual-computing.intel-research.net/art/publications/deferred_rendering/


Sample Distribution Shadow Maps

Obrázek Obrázek

This demo showcases an extension to Z-partitioning (cascaded shadow maps) called Sample Distribution Shadow Maps (SDSMs). SDSMs optimize the placement and size of a fixed number of Z-partitions by analyzing the shadow sample distribution required by the current frame. They build on the advantages of current state of the art techniques, including predictable performance and constant memory usage, while removing tedious and ultimately suboptimal parameter tuning. SDSMs run efficiently on modern graphics hardware and produce significantly higher quality shadows than static Z-partitioning schemes. Furthermore, SDSMs save development time since they avoid the manual placement and maintenance of shadow partitions that is typically required by other Z-partitioning schemes.

http://visual-computing.intel-research.net/art/publications/sdsm/


Adaptive Volumetric Shadow Maps

Obrázek Obrázek

We introduce adaptive volumetric shadow maps (AVSM), a real-time shadow algorithm that supports high-quality shadowing from dynamic volumetric media such as hair and smoke. The key contribution of AVSM is the introduction of a streaming simplification algorithm that generates an accurate volumetric light attenuation function using a small fixed memory footprint. This compression strategy leads to high performance because the visibility data can remain in on-chip memory during simplification and can be efficiently sampled during rendering. We demonstrate that AVSM compression closely approximates the ground-truth correct solution and performs competitively to existing real-time rendering techniques while providing higher quality volumetric shadows.

http://visual-computing.intel-research.net/art/publications/avsm/

_________________
Nejlepší moderátor ve výslužbě


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 5. srpen 2010, 18:02 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Docela obsáhlý a zajímavý článek zabývající se HW teselací včetně testu výkonu na stávající generaci karet

X-bit labs - Tessellation: The Best Line Between Points Is a Curve


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 5. srpen 2010, 18:33 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. květen 2006
Nahoru
Krteq napsal:
Docela obsáhlý a zajímavý článek zabývající se HW teselací včetně testu výkonu na stávající generaci karet

X-bit labs - Tessellation: The Best Line Between Points Is a Curve



Škoda že ne nejvýkonnějších karet obou táborů.

_________________
http://www.techpowerup.com/gpuz/992wm/


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 5. srpen 2010, 18:54 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 24. únor 2004
Bydliště: Č.Budějovice
Nahoru
Problém je hlavně v tom, že xbit testuje s poměrně divokým nastavením - transparentní AA je na Radeonech nastavený na kvalitu, zatímco u nVidie je použit jen multisampling :|

_________________
Nejlepší moderátor ve výslužbě


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 5. srpen 2010, 19:37 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Jj, koukal jsem.
Citace:
The ATI Catalyst and Nvidia GeForce graphics card drivers were configured in the following way:
ATI Catalyst:
...
AAMode: Quality (link)
...

Nvidia GeForce:
...
Antialiasing - Transparency: Multisampling
...
I když tohle nastavení má v tomhle případě na výsledek minimální vliv, řekl bych v jednotkách procent.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 5. srpen 2010, 20:21 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 24. únor 2004
Bydliště: Č.Budějovice
Nahoru
Ve scénách bez transparentních textur ano, ale jinak může mít SS oproti MS rozdíly v propadech výkonu mnohem výraznější. Každopádně testování s rozdílným nastavením není příliš korektní.

_________________
Nejlepší moderátor ve výslužbě


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 14. září 2011, 23:48 
Začátečník
Začátečník

Založen: 16. leden 2010
Nahoru
Mam trochu asi pro nekoho blbou otazku...
jak zapnu DirectX 11? Pokud to hra podporuje je to automaticky nebo se to zapina v nastaveni hry?
Pripadne je moznost nekde v Catalystech ci win 7?
Everest Ultimate me pise ze ho mam, coz jsem si proveril.
Casto ale mam nejspis hry ktery ho nepodporuji typu Amnesia Dark Descent, The Sims Medieval, GTA IV a u Aliens vs Predator taky nic i kdyz jsem videl nekde testovaci menu kde byl jasne napsanej v nastaveni hry.

_________________
Win 7 UL 64 EN, Core i5-750@4Ghz-OC, SSD Samsung 840 Pro 256GB, SSD Kingston KC400 512GB, Toshiba x300 5tb + Seagate Barracuda 7200.14 2TB 7200ot + WD Caviar Black 1TB. MB Asus P7P55D-E PRO - Intel P55 s1156, RAM Kingston 16GB DDR3 1600, CORSAIR TX650, Gainward Phoenix 1060 Golden-2126Mhz/9400Mhz-OC 6GB, CoolerMaster miditower HAF 922, LG BH10LS30 BD-RW. Monitor LED DELL S2740L


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 20. září 2011, 17:25 
Začátečník
Začátečník

Založen: 15. květen 2009
Nahoru
pokud ho hra podporuje,tak v nem bezi(a hlavne taky musis pustit exe pro DX11,treba zrovna u aliens vs predator)

_________________
CPU: Intel core i5 4690k@4,6 GHz | GPU: GTX 970@1440MHz/8000MHz | MB: Asus Sabertooth Z97 MARK 2 | RAM: 2*8GB Kingston DDR3 | HDD: Samsung SSD 840 Evo 250GB | PSU: EVGA Gold 650W | OS: Win 7 Ultimate SP1 64-bit | Fire Strike: P10068


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 8. říjen 2011, 14:04 
Nováček
Nováček

Založen: 07. září 2009
Bydliště: Kdyně
Nahoru
Některé hry mají zapínání DX11 funkcí přímo v nastavení - Crysis 2, nebo myslím že i Shogun 2 Total War...


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 23. červenec 2012, 12:10 
Nováček
Nováček

Založen: 23. červenec 2012
Nahoru
Já se těším hlavně na Battlefield:Bad company.Ale bez DX11 grafárny přijdu o hodně.



____________

Sacs Longchamp


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 16. listopad 2012, 09:16 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Microsoft uvolnil Pre-release verzi updatu obsahující některé features z DirectX 11.1 pro Windows 7 :)
Citace:
Tento článek popisuje aktualizace platformy pro aktualizaci Service Pack 1 (SP1) pro systém Windows 7 a Windows Server 2008 R2 SP1. Tato aktualizace zlepšuje funkce a výkon následujících součástí:

  • Direct2D
  • DirectWrite
  • Rozhraní Direct3D
  • Windows Imaging Component (WIC)
  • Systém Windows Advanced Platform rastrování (DEFORMACE)
  • Windows animace Manager (WAM)
  • Dokument XPS rozhraní API
  • Dekodér videa H.264
  • Kodek JPEG XR

...
Odkaz na MS knowledge Base -> Aktualizace platformy je k dispozici pro Windows 7 s aktualizací SP1 a Windows Server 2008 R2 SP1
Odkaz ke stažení z MS Download Center -> Platform Update for Windows 7 (PRE-RELEASE version) - KB2670838


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 31. prosinec 2012, 16:28 
Začátečník
Začátečník

Založen: 22. prosinec 2012
Nahoru
Nainstaloval jsem si 3D mark 11 a při spuštění mě to ukáže :
Could not load file or assembly 'EvaDotNet.DirectX.dll' or one of its dependencies. není platná aplikace typu Win32. (Exception from HRESULT: 0x800700C1)
nevíte co čím by to mohlo být ? mám Win 7 64 bit , GTX 660Ti :)


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 31. prosinec 2012, 16:32 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
P'oškozený soubor /část systému / instalátor.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 31. prosinec 2012, 16:42 
Začátečník
Začátečník

Založen: 22. prosinec 2012
Nahoru
nvm přeinstalovával jsem net framework pak c++ ... a nebo mám zkusit přeinstalovat něco jinýho ?


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 31. prosinec 2012, 16:51 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
najdi to "EvaDotNet.DirectX.dll" v nouzáku to smaž, a pak znovu nainstalul net framework a directX. Kdyby to nepomohlo zkus ten soubor sosnout z netu nebo vzít z jiného PC.

Nezapomínej taky, že net framework 3.5 sp1 a 4.0 jsou 2 nezávislé moduly a také se musí separé instalovat.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 31. prosinec 2012, 17:00 
Začátečník
Začátečník

Založen: 22. prosinec 2012
Nahoru
V pc jsem to nenašel a při instalaci 3,5 frameworku se ukázalo že to musím přes instalaci v systému tk jsem to zkusil ,ale nvm ...


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 31. prosinec 2012, 17:26 
Začátečník
Začátečník

Založen: 22. prosinec 2012
Nahoru
ted jsem ho někde našel na internetu ten soubor a kam ho mám vložit ?
Nějaký jsem našel v 3d marku 11 smazal jsem ho a vložil ten nový ,ale furt nic ... mám ho zkusit smazat a přeinstalovat znova ten net framework ? :)


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 31. prosinec 2012, 18:52 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Kam ho vložit? .... aach jo....... do windows/system32

a pro případ ještě klidně do windows/system32/drivers.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 31. prosinec 2012, 19:01 
Začátečník
Začátečník

Založen: 22. prosinec 2012
Nahoru
Vložil jsem ho do obouch a furt stejná chyba


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 31. prosinec 2012, 19:02 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Tak reinstall windows.


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 183 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 4 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.