Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je pá 4. prosinec 2020, 03:06

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 608 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 31  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: AMD "Piledriver" refresh Zambezi - info,spekulace atd
PříspěvekZaslal v: čt 27. říjen 2011, 22:34 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
OK ale tady mluvíme o tom, že "bude chodit" slower než přes CPU. Kdežto v situaci kdy je psaná na architekturu, tak jede třeba 20x rychleji, nemluvíme tady o pár procentech ale rozdílu praktické nepoužitelnosti a super výkonu. Neni to jako "naah v tomhle enkodéru je Buldozer o 15% pomalejší"....


 Profil  
 Předmět: Re: AMD "Piledriver" refresh Zambezi - info,spekulace atd
PříspěvekZaslal v: čt 27. říjen 2011, 22:37 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
A CUDA snad není "heavy optimized" pouze pro jeden konkrétní čip ?? konkrétní architekturu ? CUDA je jako Glide u 3dfx. Funguje jen na Nvidia ecosystému. Žádný univerzální software , který dobře funguje na všem neexistuje.

Existují totiž jen dvě možnosti jak tohle vyřešit:

Buď stanovíme jeden standart, podle kterého se musí hardware upravit v rámci nějakých mantinelů
(například DX API nebo x86)

Nebo budeme mít situaci, kdy je ten hardware natolik odlišný, že pro každý se budou muset dělat větší nebo menší optimalizace (x86 versus ARM)

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


Naposledy upravil del42sa dne čt 27. říjen 2011, 22:50, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: AMD "Piledriver" refresh Zambezi - info,spekulace atd
PříspěvekZaslal v: čt 27. říjen 2011, 22:47 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
Rychle jsem načetl Kantera, který tenhle problém popisuje a naznačuje řešení:
Sorry, je to delší :(
Citace:
While the specification does ensure functional correctness across different platforms, it does not guarantee optimal performance. Hardware can vary across a number of aspects: number of work-groups, latency, bandwidth and capacity of on-chip and off-chip memory (e.g. cache or registers, DRAM, etc.). Tuning for a specific platform will often result in suboptimal code for other platforms. For example, using 4-wide vectors on AMD GPUs is necessary for optimal performance, while Nvidia GPUs only see mild gains. As a result, software optimized for Nvidia platforms typically is unvectorized and will not run efficiently on AMD GPUs. This problem is universal for almost any cross-platform environment. However, the variations in performance for OpenCL on GPUs will be much larger than say, Java on CPUs, because the variations in microarchitecture are also much larger. One related issue is that all memory is statically allocated in OpenCL (i.e. at compile time), without any knowledge of the underlying hardware. Dynamically allocating memory (i.e. at run-time) would help to improve performance across different hardware. As a simple example, software that is written for a smaller 16KB local memory will leave performance on the table when using hardware that has more capacity (say 32KB, like AMD’s GPUs).

Nicméně tu kromě OpenCL máme ještě Direct Compute a brzy přibude MS C++AMP (můj favorit :) )

_________________
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz


 Profil  
 Předmět: Re: AMD "Piledriver" refresh Zambezi - info,spekulace atd
PříspěvekZaslal v: čt 27. říjen 2011, 23:06 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. prosinec 2009
Nahoru
par faktov:

podpora C++ pre Fermi absolutne neznamena ze tam pojdu programy napisane v C++. znamena to len ze kernely sa budu moct pisat aj v C++. a za dalsie ze aj HW ma instrukcie ktore su potrebne na implementovanie C++ vlastnosti. napr take virtualne funkcie a polymorfizmus zavisia na to aby sa dala zavolat funkcia s dynamickou adresou. to starsie GPU od nvidie nevedeli.

ad OpenCL optimalizaciou pre jednu platformu dostanete nahovno vykon na druhej platforme. ale zase s trochou snahy sa da dosiahnut aby to behalo na jednej platforme vyborne a

netusim preco tu fantazirujete o podpore x86 v GPU. toto sa nestane. to zoberu normalne x86 jadra pozliepaju ich kopec dohromady a dostanu nieco ako intel larrabe.

s novou architekturou CGN sa AMD priblizi k architekture nVidie a pravdepodobne nebude nutne aby sa kod vektorizoval. takze sa problem optimalizacie pre rozne architektury zmensi. rovnako ako sa optimalizovala architektura GPU k DX/OGL tak sa bude postupne optimalizovat teraz pre DirectCompute/OCL. a aj pri normalnych grafikach sa casto stavalo ze ak hra pouzila nejaku feture tak niektore karty potom isli s vykonom do kytiek. optimalizovat pre dve platformy sa muselo odjakziva. alebo minimalne sledovat ci nejde vykon dole pri pouziti tej ktorej techniky vykreslovania.

OpenCL na nVidie je prakticky len emulacna vrstva nalepena na CUDA. teda OpenCL volania sa prekladaju na volania CUDA. tak isto to ma aj AMD ktore v skutocnosti interne nadalej pouziva svoje CAL z cias ATI Stream. a uplne presne rovnako je to aj v pripade DX/OGL. vsetky volania sa prekladaju na volania nejakeho interneho API v ovladacoch ktore uz potom pristupuju k HW.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD "Piledriver" refresh Zambezi - info,spekulace atd
PříspěvekZaslal v: so 29. říjen 2011, 16:12 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
nou: Popravdě, co jiné bys tam chtěl programovat než kernely? Hostitelskou aplikaci přeci můžeš tvořit prakticky čímkoliv. Ale máš pravdu, že HW musí být přípraven pro implementaci C++, jen ti tam vypadly ještě důležité věci jako ukazatele a rekurze.
Optimalizaci jsme tu sice již řešili, ale myslím, že by nebyl problém napsat kernel pro AMD a nVidia zvlášť a správný kernel následně vyvolat v hostitelské aplikaci. Další zajímavá věc o které se už déle mluví jsou JIT kompilátory s podporou masivní paralelizace, které v době kompilace již vědí s kterým HW pracují a můžou okamžitě zvolit ten nejvýhodnější výpočet (kernel).
Pokud vím o X86 kompatibilitě gpu tu hovořil nejednou DOC_ZENITH, dle mého tahle kompatibilita není nijak podstatná.
U GCN nevím, a papíru to vypadá báječně, mnohem lépe než Fermi, ale kdo ví, jestli soudruzi z AMD zase někde neudělají chybu. Nicméně se AMD sice vzdala VLIW, ale SIMD16 stále zůstalo, takže opět vektory.

_________________
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz


 Profil  
 Předmět: Re: AMD "Piledriver" refresh Zambezi - info,spekulace atd
PříspěvekZaslal v: so 29. říjen 2011, 18:39 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. prosinec 2009
Nahoru
a nvidia ma 32 prvkove SIMD v jednom CUDA core. AMD bude mat po novom 4x16SIMD v jednej compute unit. kym v starej architekture bezalo na jednej CU jeden wavefront po dobu 4 tikov vykonaval jednu VLIW instrukciu nad 64 prvkami. celkovo sa vykonalo 4tiky*4instrukcie v VLIW4*64 prvkov= 1024 operacii. s novou architekturou to bude 4SIMD line*16 prvkov v SIMD*4tiky na wavefront. teda v jednej CU bude bezat naraz 4 wavefronty. proste tam kde musel kompiler hladat nezavisle instrukcie aby mohol naplnit VLIW instrukciu sa s novou architekurou spusti viacej "vlakien" naraz. (pojdem vlakno je pre GPU velmi nepresny)


 Profil  
 Předmět: Re: AMD "Piledriver" refresh Zambezi - info,spekulace atd
PříspěvekZaslal v: čt 3. listopad 2011, 21:15 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
tak to co jsme v podstatě čekali se potvrzuje :( http://obrovsky.blogspot.com/2011/11/amd-piledriver-bude-stejny-srot-jako.html

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD "Piledriver" refresh Zambezi - info,spekulace atd
PříspěvekZaslal v: pá 4. listopad 2011, 09:31 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 13. prosinec 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
tak to se "ví", Piledriver je vylepšený Zambezi, spíš jde o to,aby alespoň srazil rozdíl mezi Zambezi vs Sandy bridge (řečeno jinak, aby poměr Piledriver vs Ivy Bridge byl rozdílově menší než nyní Zambezi vs SB).
Otázkou je však i GF. Je opravdu možné, že FX původně měl běžet na vyšších taktech a díky GF to aktuálně nelze. Ideální by ale bylo, kdyby se AMD vzdalo AMxx revizí čipsetu a patice a nasadilo novou. Ne tak dávno ještě figurovalo Komodo s FMx a bohužel zmizelo na úkor Vishery (nebo jak se to jmenuje), ano,má stejná jádra PIledriver, ale znovu nebude moci využít svůj potenciál PCIe v CPU apod.

_________________
ROG Power PC1:AMD Ryzen 5 2600X, Crosshair VII Hero, ROG Ryuo 240, 256MB NVMe + 500GB Samsung SSD, 2x 8GB GSkill TridentZ RGB 3200 MHz, Dual RTX 2060,CM V750, NZXT Noctis. PC2:AMD FX-8370, Silentium Fera, Asus 970 Pro Gaming/Aura, 240GB SSD HyperX 3K, R9-270X OC, 2x 4GB GSkill RipjawsX 2400 MHz, Corsair AX750, Bitfenix Pandora


 Profil  
 Předmět: Re: AMD "Piledriver" refresh Zambezi - info,spekulace atd
PříspěvekZaslal v: pá 4. listopad 2011, 09:46 
Začátečník
Začátečník

Založen: 14. září 2009
Bydliště: Nové Zámky
Nahoru
del42sa nic sa nepotvrdzuje, lebo este nic doma nema a len opakuje co sa uz objavilo na nete, ale drasticke zmeny sa cakat nedaju, budem spokojny ak IPC konecne pojde hore a nie dole :-D .
Info o tom, ze Trinity pojde udajne aj do FM1 je celkom pozitivne pre majitelov Llano, ak to nebude mat vyraznejsie obmedzenia napriklad v power managemente.

_________________
Lenovo Legion Y540-15IRH CPU: Intel Core i5 9300H GPU: NVIDIA GeForce GTX 1650 4GB RAM: 24GB 2666Mhz Micron SSD: 512GB WDC SN720 + 1TB Crucial MX500


 Profil  
 Předmět: Re: AMD "Piledriver" refresh Zambezi - info,spekulace atd
PříspěvekZaslal v: pá 4. listopad 2011, 15:32 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
no ona se nějaká zpětná kompatibilita mezi FM1 a FM2 očekávala.

Čili Trinity půjde do FM1 i FM2

Llano půjde jen do FM1 ? spíše bych to čekal naopak....

\\Flanker: proto jsem celou dobu říkal, že je blbost, že Bulldozer cpou do toho nesmyslu jménem AM3+

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD "Piledriver" refresh Zambezi - info,spekulace atd
PříspěvekZaslal v: pá 4. listopad 2011, 17:30 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 03. leden 2007
Bydliště: hl.m. piva
Nahoru
Na AM3+ jsme tu nadavali uz v roce 2009. Jede se v podstate na socketu z roku 2003...

O Piledriveru se mluvi jako o "Ceckove" revizi BD, takze tomu bude asi odpovidat vykon, coz bylo nekolikrat receno. 10% bude frekvence diky pokroku s 32nm GloFo. Nejaka zmeny se zarucene stanou. Treba jako u K8 rev. C->E. SSE3 x FMA3 + tweaky.

_________________
It will be amazing in case after 10GHz we will see 20GHz, 30GHz and so on, just like we witnessed the thorny way from 10MHz to 33MHz in the eighties. -xbitlabs.com


 Profil  
 Předmět: Re: AMD "Piledriver" refresh Zambezi - info,spekulace atd
PříspěvekZaslal v: so 5. listopad 2011, 14:11 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 13. prosinec 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
http://semiaccurate.com/2011/11/04/getting-ready-for-trinity-yet/

Of course, there are good news and bad news, the good news is support for Eyefinity through the addition of an extra display output, and higher memory speed supported, in theory should provide even better graphics performance. The bad news is, current A1 ES has a new TDP band: 125W, the not-so-bad thing is with TurboCore 3.0, you get boosts from 300 MHz to 900 MHz depending on the CPU base clock.

The Piledriver CPU cores will bring 10-15% performance increase in the same power envelope, so it’s bdver2, something got fixed, finally. As for the GPU, it’s VLIW4, you got that right, not GCN-based as Charlie suggested in his article in August, the confusion comes from the GPU model number, which will be named Radeon HD 7000 series. Well, kind of like the IGPs in the past, eh?


Nicméně stejné turbo dnes nabízí i Zambezi (rozsah 300-900 Mhz dle modelů). ..Pokud bude skutečně uveden s předstihem, bude to alespoň pozitivní věc. Původně jsem odhadoval launch na 3Q 2012, ale vypadá to,že je tu šance již na Q2?!

_________________
ROG Power PC1:AMD Ryzen 5 2600X, Crosshair VII Hero, ROG Ryuo 240, 256MB NVMe + 500GB Samsung SSD, 2x 8GB GSkill TridentZ RGB 3200 MHz, Dual RTX 2060,CM V750, NZXT Noctis. PC2:AMD FX-8370, Silentium Fera, Asus 970 Pro Gaming/Aura, 240GB SSD HyperX 3K, R9-270X OC, 2x 4GB GSkill RipjawsX 2400 MHz, Corsair AX750, Bitfenix Pandora


 Profil  
 Předmět: Re: AMD "Piledriver" refresh Zambezi - info,spekulace atd
PříspěvekZaslal v: ne 6. listopad 2011, 16:35 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
nad čím ještě přemýšlím je ta údajná revize Bulldozeru "B3", která je zmíněna i v materiálech AMD.

Vzhledem k tomu, že už počátkem roku chtějí vydat PD based APU Trinity, tak mi tato třetí revize moc nedává smysl :?:

Proč ztrácet čas nějakou další revizí, když mám hotový návrh CPU na bázi Piledriver ? To přece nedává vůbec žádný smysl.

Pokud tedy ona revize "B3" nebude takovým tichým uvedením Piledriveru (Vishery). Myslím tedy tím to, že vzhledem k tomu že ty úpravy jsou tak minoritní, že by se v podstatě mohlo jedna o totéž jako v případě Athlonu 64, kdy jádra "winchester" obsahovaly MMX, SSE, SSE2, Enhanced 3DNow! a jádra "Venice" měly navíc SSE3 (oba CPU vyrobeny 90nm výrobním procesem)

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD "Piledriver" refresh Zambezi - info,spekulace atd
PříspěvekZaslal v: ne 6. listopad 2011, 20:20 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 13. prosinec 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
FX 8170 se musí ve všech kusech vejít do TDP 125W, např mezi FX-8150 jsou rozdíly ve spotřebě i kolem 40W v loadu, což je velký rozptyl...Většinu s novou revizí příchází i zlepšení v praktické spotřebě a u FX 8170 (díky vyšším taktům) to bude třeba

_________________
ROG Power PC1:AMD Ryzen 5 2600X, Crosshair VII Hero, ROG Ryuo 240, 256MB NVMe + 500GB Samsung SSD, 2x 8GB GSkill TridentZ RGB 3200 MHz, Dual RTX 2060,CM V750, NZXT Noctis. PC2:AMD FX-8370, Silentium Fera, Asus 970 Pro Gaming/Aura, 240GB SSD HyperX 3K, R9-270X OC, 2x 4GB GSkill RipjawsX 2400 MHz, Corsair AX750, Bitfenix Pandora


 Profil  
 Předmět: Re: AMD "Piledriver" refresh Zambezi - info,spekulace atd
PříspěvekZaslal v: ne 6. listopad 2011, 21:02 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
to chápu Flankere, ale pokud má B3 revize řešit spotřebu, tak se nejedná o klasický metal layer respin, ale rovnou o baselayer respin, protože klasickým metal layer respinem lze řešit pouze logické chyby v procesoru nikoliv spotřebu nebo výtěžnost.

Citace:
the baselayer respin has to do with the metal layers being re-laid out which is a more expensive process.
The base layer is transistors, the metal layers are the wiring that goes on top to connect them.

Metal layer spins tend to solve logic problem like 1 + 1 = 3, not power or yield issues. Most yield problems are related to the process that the chips are made on, and modified by factors like how fast you try to run the transistors, how much you bend the design rules, and other related issues. While this is a very simplified version, metal layer spins don’t tend to do much for power consumption or yield problems.


To mimo jiné znamená výraznější zásah do křemíku, protože je potřeba jít pod metal layer vrstvu na úroveň tranzistorů. Tento proces je také finančně (i časově) náročnější než klasický metal layer respin.

Citace:
what are known as metal layer spins, something that is cheaper and faster than a full base layer respin, taking about two months to see results. A full base layer respin takes well over a quarter, likely more than six months to accomplish, and costs more than $1 million just for the masks. Metal layer spins are denoted by upping the number, A1 to A2 for example, while base layer respins up the letter, A3 to B1.


Otázka proto zní, proč se tím zabývat u zabugované architektury s mizerným výkonem, pokud již mám hotového nástupce ?? Tohle všechno kvůli jednomu modelu FX 8170 ?? AMD zrovna nepatří k firmám, které by mohly zbytečně rozhazovat peníze...

Chci tím říct, že pokud samply Trinity běží na 3,8GHz v rámci 125W TDP, tak proč se trápit Bulldozerem ??

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD "Piledriver" refresh Zambezi - info,spekulace atd
PříspěvekZaslal v: ne 6. listopad 2011, 21:07 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Víš Del. AMD předělalo u RV770 celou novou revizi + přidalo decap ring jen pro pár mhz + funny je že když jsem klasické RV770 zvednul vcore na úroveň RV790, každá z nich dala takty RV790 i s rezervou, dalo by se tedy říci, že celé vylepšení z rV770 na 790 bylo zbytečné. Ale aMD to stejně udělalo, snížilo nám to tehdy spotřebu o 20W a zvýšilo OC o 50Mhz....

Jinak FX8570 by šlo vydat i se současny křemíkem, jen by to chtělo výběrové čipy. A vybírat čipy je více finančně náročné než udělat novou revizi. Ano je to tak, čipy se dnes proakticky nevybírají. Proto můžeš chytit v 8120 lepší kousky než v 8150, atd.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD "Piledriver" refresh Zambezi - info,spekulace atd
PříspěvekZaslal v: ne 6. listopad 2011, 21:19 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
jenže u toho Radeonu těch pár MHz navíc bylo otázkou prvenství ve výkonu.Takže tam to smysl mělo. Bulldozeru prostě ani to navýšení o 300MHz navíc (ani ta nová revize) k prvenství nepomůže. Bohužel... :oops:

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD "Piledriver" refresh Zambezi - info,spekulace atd
PříspěvekZaslal v: ne 6. listopad 2011, 22:13 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 13. prosinec 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
jneže zas se s FX 8170 tak počítá a jak píše Zenith, muselo by se spíš vybírat lepší kousky. Což jim asi výhodněji vyjde nová revize, kde se zlepší i vlastnosti čipu (něco pdobného,jako u C2 vs C3 Phenomu II)

_________________
ROG Power PC1:AMD Ryzen 5 2600X, Crosshair VII Hero, ROG Ryuo 240, 256MB NVMe + 500GB Samsung SSD, 2x 8GB GSkill TridentZ RGB 3200 MHz, Dual RTX 2060,CM V750, NZXT Noctis. PC2:AMD FX-8370, Silentium Fera, Asus 970 Pro Gaming/Aura, 240GB SSD HyperX 3K, R9-270X OC, 2x 4GB GSkill RipjawsX 2400 MHz, Corsair AX750, Bitfenix Pandora


 Profil  
 Předmět: Re: AMD "Piledriver" refresh Zambezi - info,spekulace atd
PříspěvekZaslal v: ne 6. listopad 2011, 22:23 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
ano, ale to by platilo za předpokladu, že nástupce přijde třeba až za rok. V okamžiku, kdy mám už připravený bugfixnutý nástupce s lepším výkonem a širší podporou nových instrukcí, ta revize prostě postrádá smysl imo...

dle těch roadmap to vypadá , že začátkem roku 2012 vyjdou jak B3 revize BD, tak Piledriver.

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD "Piledriver" refresh Zambezi - info,spekulace atd
PříspěvekZaslal v: po 7. listopad 2011, 19:16 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 13. prosinec 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Já si naopak myslím, že Trinity sice uvidíme třeba do března, nicméně Piledriver tak v červnu 2012. Objevil se již slajd a spolu s Piledriverem přijde i "nový" čipset 1090FX a 1070. Změna je tam PCIe 3.0 a pak ještě něco.

_________________
ROG Power PC1:AMD Ryzen 5 2600X, Crosshair VII Hero, ROG Ryuo 240, 256MB NVMe + 500GB Samsung SSD, 2x 8GB GSkill TridentZ RGB 3200 MHz, Dual RTX 2060,CM V750, NZXT Noctis. PC2:AMD FX-8370, Silentium Fera, Asus 970 Pro Gaming/Aura, 240GB SSD HyperX 3K, R9-270X OC, 2x 4GB GSkill RipjawsX 2400 MHz, Corsair AX750, Bitfenix Pandora


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 608 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 31  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Google [Bot] a 4 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.