Otázky a odpovědi kolem hry:
Proč jste se rozhodli pro MMOFPS místo MMORPG?
Protože více než 10 let pracujeme na fps hrách.
Budou ve hře RPG prvky?
Ano, určitě.
Jaká je plánovaná velikost herního světa?
Hru budeme neustále rozšiřovat o nová místa, nepůjde tedy o jeden velký svět.
Jaké nebezpečí může hráč očekávat v herním světě?
Můžete očekávat pasti, anomálie, nečekané nepřátelské akce, podivné a nebezpečné mutanty a mnohem, mnohem víc.
Co má hra společného se Stalkerem?
Mnoho herních prvků bude společných, jako je přežití, anomálie, frakce, mutanti atd..
Bude možné hrát hru jednoho hráče (singleplayer)?
Ne
Bude hra mít i offline režim?
Ne
MMO mají obvykle velký počet hráčů. Jak se vám podaří udržet tradiční atmosféru izolace a přežití se stovkami nebo tisíci lidí na stejném serveru?
Plánujeme zavést omezený počet hráčů na mapě během jedné hry. To zajistí, že hra nebude přetížena nadbytečným počtem hráčů.
Bude na pozadí nějaký příběh, nebo pevná linie děje? To je důvod, proč mnoho hráčů nechce hrát MMO.
Ano, budujeme zajímavý herní příběh. To bude především odvíjeno skrze PVE mise.
Co máte v plánu, pokud jde o frakce? Hráč bude moci vytvořit svou vlastní frakci, nebo budete mít předdefinované možnosti?
Máme již asi 9 frakcí v plánu. Ne všechny z nich bude mít hráč k dispozici. Hráči budou mít možnost si založit své vlastní klany.
Budou pojmy a témata post-apokalyptického světa přeneseny do herního designu? Například menší důraz na nakupování a více na výměnné obchody?
Samozřejmě, tyto pojmy post-apokalyptického světa budou mít ve hře různé vlivy.
MMOFPS F2P obvykle nemají dobrou pověst. Co můžete udělat, aby lidé zvýšili zájem o vaší hru?
Opravdu, v poslední době jsme viděli docela dost free2play her velmi špatné kvality, ale toto se již naštěstí mění, jsou hry jako Warface, Dota2 apod., takže jsme si jisti, že se situace brzy změní k lepšímu. Mimochodem, náš plán je zavést poměrně nízké poplatky, aby nedošlo k tlaku na ty, kteří chtějí hrát zdarma. Všechen herní obsah Survaria bude k dispozici zdarma také.
Jak hodně bude svět a prostředí ovlivnitelné hráči?
Pokud máte na mysli zničení lokalit destrukcemi apod., pak ne, ale příběh hry se bude vyvíjet, tam bude možný vliv hráčů.
Budou ženy v Survariu?
Ano, hráči si budou moci vybrat za koho hrát.
Jaký druh Free-to-play modelu bude použit?
Tyto typy specifik budou popsány v některém z připravovaných vývojářských deníků.
Je zřejmé, že přežití je klíčový aspekt projektu. Bude přežití právě předností hry před samotnou akcí?
Ano, naprosto!
Proč jste se rozhodli nevydávat standardní FPS?
Na rozdíl od standardní FPS je on-line free2play projekt dnes mnohem snazší cestou pro vývojáře jak navázat přímé spojení s hráči.
Jaký engine Survarium využívá?
Je to naše nová technologie.
Budou mutanti?
Ano.
Budou podzemní lokace?
Ano.
Bude se náhodně generovat úkoly, jako jsme to zažili v STALKERovi?
Ne, všechny úkoly budou ručně vytvořené.
Bude nějaký A-Life systém v Survariu?
Ne
Můžete vysvětlit, sci-fi prvky, které jsou ve hře?
To je další aspekt hry, který bude vysvětlen jasněji v budoucích vývojářských denících.
Mnoho lidí má nestabilní a nespolehlivé připojení k internetu, budete nabízet samostatnou verzi Survaria i pro uvedené skupiny hráčů?
Bohužel ne, ale věříme že po dobu vývoje se celosvětově kvalita připojení k internetu změní k lepšímu.
Budeme muset zaplatit za nové zbraně ve hře atd.?
Většina zbraní bude k dispozici ke koupi bez skutečných poplatků. Některé prémiové zbraně budou nabízeny za nízký poplatek, který však bude navržen tak, aby hráči kteří platí neměli nějaké markantní výhody.
Bude otevřený beta test Survaria?
Ano, je to v plánu.
Bude se ještě měnit způsob provedení střelby?
Určitě!
Bude také existovat systém reputace založený nejen na počtu zabití, ale i na pomoci druhým?
Ano, bude.
Táborové ohně + kytary, jsou nějaké plány i na tyto funkce?
Toto je stále otevřená otázka.
Myšlenka Stalkera byla ta, že jste většinou sami v nehostinném prostředí světa hry. Bude něco podobného i ve vaší MMOFPS?
Bude možné jednat samostatně, ale budou i mise kde bude nutné jednat v četě lidí, od které se ale můžete kdykoli oddělit.
Budeme svědky stalkerismu jako u hry Metro apod.?
Naše láska k "stalkerismu" je velmi silná a my chceme ukázat jak je toto důležité.
Lidé jsou znepokojeni modelem free-to-play Survaria a myslí, že hraní bude povrchní. Co na to říkáte?
Částečně jsem odpověděl výše, to, co cítíme, je, že v žádném případě (jako STALKER tým) nemáme v úmyslu vydat povrchní hru. V opačném případě
ať nás Zóna pohltí!
Zdroj:
Facebook