Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Pro přihlášení použijte protokol HTTPS, dosavadní HTTP již nemusí dobře fungovat, viz ZDE.

Právě je st 21. listopad 2018, 17:30

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 1473 příspěvků ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 74  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 28. únor 2014, 13:50 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Microsoft: S DirectX 12 napodobíme Mantle - AMD: To je dobře


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 28. únor 2014, 15:31 
Moderátor
Moderátor

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Thessaloniki
Nahoru
Mno pokud na tom pracuji uz dyl, tak pristi rok jako update do 8.1 by to snad stihnout mohli. Jinak by "Dx12" (spis asi 11.x) nemuseli ani potrebovat podporu primo v HW a jen by stacila podpora v ovladacich.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 28. únor 2014, 15:52 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Pravě že moc dlouho ne, když teprve teď na GDC budou prezentovat jak toho chtějí dosáhnout.

Co se týče úprav API, tak by stačila nějaká ta úprava knihoven a driveru jak říkáš, ale jak douho bude trvat vývoj a pak implementace do her je ve hvězdách.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 28. únor 2014, 15:59 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Krteq napsal:
...ale jak douho bude trvat vývoj a pak implementace do her je ve hvězdách.
Však on to unreal engine 3 na sebe nabalí v pohodě :-D

_________________
Intel Core i7-8700K| ASUS TUF Z370 PRO | 32GB DDR4 3GHz | GPUs: ASUS 1080Ti STRIX] | 512GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 28. únor 2014, 20:53 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 31. prosinec 2011
Bydliště: Československo
Nahoru
Microsoft: S DirectX 12 napodobíme Mantle - AMD: To je dobře
http://diit.cz/clanek/directx-12-napodobi-mantle


//Krteq - blaho, to už je postnuto na předchozí stránce. Čti předchozí posty

_________________
i7 8700K - delid,GTX 1080 Ti ... + only G-Sync... powered by tichepc .sk


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 6. březen 2014, 21:39 
Moderátor
Moderátor

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Thessaloniki
Nahoru
Hmm tak to je rychlost http://extrahardware.cnews.cz/microsoft-tento-mesic-odhali-directx-12-podporovat-ho-budou-i-gpu-od-qualcommu asi to pak bude chtit vlastní téma.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 6. březen 2014, 22:03 
Začátečník
Začátečník

Založen: 15. květen 2009
Nahoru
ciste teoreticky... nejaka sance,ze DX12 prekona mantle a taktez nebude zavislej na HW? (teda ze pujde i na stavajici generaci karet)

_________________
CPU: Intel core i5 4690k@4,6 GHz | GPU: GTX 970@1440MHz/8000MHz | MB: Asus Sabertooth Z97 MARK 2 | RAM: 2*8GB Kingston DDR3 | HDD: Samsung SSD 840 Evo 250GB | PSU: EVGA Gold 650W | OS: Win 7 Ultimate SP1 64-bit | Fire Strike: P10068


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 6. březen 2014, 22:10 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 15. únor 2012
Bydliště: Praha
Nahoru
mě to všechno zní jak kdyby doteď celou dobu všichni uměle drželi výkon ve hrách nízko :D


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 6. březen 2014, 22:15 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 21. květen 2011
Bydliště: Praha
Nahoru
Super, takže aby vývojáři prodali hru budou muset udělat DX9(ani ne)10,11,12?? :D

S tím, že nevím, co by mohlo DX12 přinést, když fotorealistická grafika jde i pod DX11...

_________________
CPU: I5 3570k+D @ 4.3Ghz MB: MSI Z77A G43 RAM: Kingstone 4x4GB DDR3 @ 1600Mhz cl9 GPU: GTX 1050Ti @ ~1750/8000Mhz HDD: 120GB SSD Fury X + 2x1TB WD, seagate PSU: Delta Electronics 700W OS: W10PRO 64bit Monitor: NEC EA241WM Case: Zalman Z1.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 6. březen 2014, 22:26 
Začátečník
Začátečník

Založen: 15. květen 2009
Nahoru
nejde o to,jak hezka grafika bude,ale jakej hardware bude potreba k jeji zobrazeni

_________________
CPU: Intel core i5 4690k@4,6 GHz | GPU: GTX 970@1440MHz/8000MHz | MB: Asus Sabertooth Z97 MARK 2 | RAM: 2*8GB Kingston DDR3 | HDD: Samsung SSD 840 Evo 250GB | PSU: EVGA Gold 650W | OS: Win 7 Ultimate SP1 64-bit | Fire Strike: P10068


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 7. březen 2014, 09:02 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
[quote="Alfajk"]ciste teoreticky... nejaka sance,ze DX12 prekona mantle a taktez nebude zavislej na HW? (teda ze pujde i na stavajici generaci karet)[/quote]
Imho ne. Mantle má krom jiného jednu obrovskou výhodu - začínal na zelené louce, kde se nemusel prát s nějakou zpětnou kompatibilitou, což dx12 bude muset. Jinak Mantle je samozřejmě také nezávislé na HW, jen ho nVidia dosud bojkotuje.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 7. březen 2014, 09:46 
Moderátor
Moderátor

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Thessaloniki
Nahoru
nVidia bojkotuje Mantle ? To jsi snad napsat nechtel :)


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 7. březen 2014, 10:08 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 10. srpen 2005
Nahoru
AllowedCry napsal:
S tím, že nevím, co by mohlo DX12 přinést, když fotorealistická grafika jde i pod DX11...
nizsiu zataz CPU

_________________
¿ʇı ʇ,usı 'ƃuıʎouuɐ ʎʇʇǝɹd sı uʍop ǝpısdn ƃuıpɐǝɹ


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 7. březen 2014, 10:41 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
[quote="Hladis"]nVidia bojkotuje Mantle ? To jsi snad napsat nechtel :)[/quote]
Pravda, mělo to být v uvozovkách :)


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 7. březen 2014, 10:56 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 08. únor 2006
Nahoru
Vypadá to tak, ža Mrkvosoft vycítil příležitost, jak všem hráčům vnutit přechod na nová okna. Jelikož aktuální osmičky netáhnou, určitě si ve vývoji nového DX pospíší a snad to upraví i tak, aby to chodilo na starém železe. Už aby to bylo. Moc se těšíme.
Nejsem náhodou naivní optimista? ;)


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 7. březen 2014, 17:52 
Začátečník
Začátečník

Založen: 02. prosinec 2011
Nahoru
Zeby konecne ten spominany povinny MTR? ktory AMD ovladace uspesne ingoruju... To by bolo super... bud hra frci na DX12 a ma MTR alebo nema a teda nepouziva DX12. To iste aj u vyrobcov bud maju ovladace ktore splnaju DX12 alebo nemaju.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 7. březen 2014, 18:30 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
To je furt dokola :sleepy: AMD Multi-thread rendering podporuje. Chybí jen podpora Command Lists.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 8. březen 2014, 21:04 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
http://blogs.msdn.com/b/directx/p/directx12.aspx

Copak nám tam MS přidal? :)


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 8. březen 2014, 21:13 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
xbox one a logo windows


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 9. březen 2014, 01:01 
Začátečník
Začátečník

Založen: 15. květen 2009
Nahoru
uz vidim,ze to bude windows 8 only,nebo spis 9,rekl bych,ze je to hodne daleko ...


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 1473 příspěvků ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 74  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 2 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.