DirectX 12 - info a vše okolo

Libovolný výrobce, technologie, informace, rady, výběr, ovladače.

Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis

Odpovědět
CageJ
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 31. bře 2011
Bydliště: Praha, Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od CageJ »

''NVIDIA will support DX12 on Fermi, Kepler, Maxwell and forward!''
del42sa
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 18. lis 2009
Bydliště: Omicron Persei 8

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od del42sa »

Ryan Shrout:
NVIDIA has been working with MS since the inception of DX12. Still don't know when that is...

Ryan Shrout:
They think it should be done with standards so there is no fragmentation.

Ryan Shrout:
NVIDIA will support DX12 on Fermi, Kepler, Maxwell and forward!

Ryan Shrout:
NVIDIA represents about 55% of the install base.

Ryan Shrout:
Developers already have DX12 drivers. The Forza demo was running on NVIDIA!!!

Ryan Shrout:
Holy crap, that wasn't on an Xbox One!!
del42sa
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 18. lis 2009
Bydliště: Omicron Persei 8

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od del42sa »

Tim Sweeney z Epic úzce spolupracovali na implementaci DX12 do UE4 engine s MS a Nvidií. Jak jinak :o)
killerek
Začátečník
Začátečník
Registrován: 09. pro 2003
Bydliště: Praha

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od killerek »

Co tak ctu, tak zatim všichni a vždy uzce spoupracovali s MS na DX :-)
killerek
Začátečník
Začátečník
Registrován: 09. pro 2003
Bydliště: Praha

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od killerek »

Ryan Shrout:
By the time they ship, 50% of all PC gamers will be DX12 capable.

Ryan Shrout:
Ouch, targeting Holiday 2015 games.

Ryan Shrout:
Early access coming later this year.
del42sa
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 18. lis 2009
Bydliště: Omicron Persei 8

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od del42sa »

Ryan Shrout:
By the time they ship, 50% of all PC gamers will be DX12 capable.

[img]http://media.timesfreepress.com/img/pho ... c0d5bfa32a[/img]
del42sa
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 18. lis 2009
Bydliště: Omicron Persei 8

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od del42sa »

Ryan Shrout:
Ouch, targeting Holiday 2015 games.
killerek
Začátečník
Začátečník
Registrován: 09. pro 2003
Bydliště: Praha

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od killerek »

Snad to někdo da do srozumitelného clanku s fotkama slidu. Tohle by mohlo konecne umlcet skeptiky kolem Mantle i DX12.
CageJ
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 31. bře 2011
Bydliště: Praha, Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od CageJ »

Otazka znie, treba nam vobec Mantle ?
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

Sakra jsem to prosvih. Hodte sem pak linky na zaznam na Youtube a slide nejak uceleny. Mno hlavne ze me nezklamala moje vestecka kooouuuulllle :D
CageJ píše:Otazka znie, treba nam vobec Mantle ?
Bylo uz poznamenano, ze Mantle muze byt i tam, kde není Dx. Dx není na všech systémech.

BTW: Dle tech uryvku jde videt, ze na tom pracujou uz dyl. Se tak nedivim, ze Anderssona vypoklonkovali jak z nV, tak z MS. V AMD se taky nejak zapomeli zminit :)
Obrázek
PET5
Čestný člen
Čestný člen
Uživatelský avatar
Registrován: 08. úno 2006
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od PET5 »

Takže si hezky počkáme. Do léta 2015 to uteče jako voda. Staré grafiky si musíme šetřit, protože za ten rok je snad konečně pořádně využijeme. Zatím můžeme šetřit na nové Windows.
A ta společná fotka na závěr byla sladká :o)
Alfajk
Začátečník
Začátečník
Registrován: 15. kvě 2009

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Alfajk »

http://www.pcper.com/live/ si to naklikni znova,je to tam jako zaznam slajdu+text
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

Eh to nebyla live show. Jsem myslel ze to bude video.

Edit:

Apparently NVIDIA's blog says DX12 discussion begun more than four years ago "with discussions about reducing resource overhead". They worked for a year to deliver "a working design and implementation of DX12 at GDC".
Obrázek
webwalker
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 03. úno 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od webwalker »

@Hladis: Jo, jo, ta poznámka na blogu Nvidia byla skoro ta nejvtipnější, tedy hned za prohlášením Tim Sweeney :)

Jinak:
http://blogs.msdn.com/b/directx/archive ... tx-12.aspx
zumpar1234

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od zumpar1234 »

Podpora DX12 vo Windows 7 je dost velka utopia ale tak mam aspon svoj mokry sen. :D
del42sa
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 18. lis 2009
Bydliště: Omicron Persei 8

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od del42sa »

[quote="webwalker"]@Hladis: Jo, jo, ta poznámka na blogu Nvidia byla skoro ta nejvtipnější, tedy hned za prohlášením Tim Sweeney :)

Jinak:
http://blogs.msdn.com/b/directx/archive ... tx-12.aspx[/quote]

Jj, tenhle joke se jim opravdu povedl

https://semiaccurate.com/forums/showthr ... 858&page=3
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

To ze Sweeny je nVidiot o tom asi nikdo nikdy nepochyboval :) On byl vždycky divnej. Ale jeho engine je nejuspesnejsi.

No nV ale museli teda hodne maknout, pokud ukazuji funkcni demo Forza na nV a v rany fazi DX12 a tvrdi, ze rozdali drivery. Taky jde o to, jak to interpretujete. Ja tam ctu, ze 4 roky o tom tak kecali a az za uplynuly rok se v tom zacalo i něco dit.
Obrázek
webwalker
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 03. úno 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od webwalker »

@Hladis: Ta raná fáze může také znamenat, že ta Forza běžela na emulátoru XBOXu. Nicméně, jak koukám, tak koukám že rozdíly DX12 vs Mantle nejsou prakticky žádné. To by mohlo znamenat, že DX12 by mohlo chodit, stejně jako Mantle, na Win7 a výše.
del42sa
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 18. lis 2009
Bydliště: Omicron Persei 8

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od del42sa »

ovšem s tím označením DX12 to teda pěkně po... DX12 totiž není rozšíření DX11, ale zcela nové API, které bude vyžadovat úplně nové tools a s předchozími DX nemá defakto nic společného.Do vánoc 2015 je každopádně ještě hoodně daleko.

ten komentář na SA je celkem trefný :

Hence AMD getting Microsoft's blessing for Mantle with the intention of wresting full API control back later on. EA, with their full throated support of Mantle obviously prefers to open source the API and remove Microsoft from the equation. There are other developers and publishers with the same thought. Seemingly this will break down as AMD + various developers vs. Microsoft, Intel, NVidia and their supporting developers.
del42sa
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 18. lis 2009
Bydliště: Omicron Persei 8

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od del42sa »

Johan Andersson ‏@repi 7 h
Direct3D 12 blog with some more details: http://blogs.msdn.com/b/directx/arch...irectx-12.aspx … You may recognize the design :)

petr_tomicek ‏@petr_tomicek 5 h
@repi Why does it feel like I am reading Mantle Programming Guide again ?

12:52 - 20 de mar. de 2014 · Detalles
Johan Andersson ‏@repi 2 h
@petr_tomicek

https://twitter.com/repi
Odpovědět

Zpět na „Grafické karty“