Hladis píše:Krteq:
Precet a nic. Jediny co tam vidim jsou podobnosti. Stejne jako letecti inzenyri v SSSR i USA zjjistili, ze aerodynamika funguje stejne v Rusku i Americe, tak stejne k tomu dojdes i na necem, co ma stejnou architekturu a ma se přibližovat funkcim DX11. Jak prekvapive. Anand vyrkl jeho spekulaci a to ma byt dukaz ? Ale no tak. Ruzny spekulace nevydavejte za fakta.
To přirovnání k zákonům aerodynamiky a leteckým inženýrů je hodně zcestné
Záměrně se vyhýbáš odpovědi na ty nejzásadnější otázky.
Máš snad nějaký důkaz o tom (krom tvrzení marketingu), že Mantle nevychází z konzolových API a že AMD na těchto API a DX12 nespolupracovalo s M$ a SONY už při vývoji next-gen konzolí a jejich APIs? Nebo myslíš že si ho M$ a SONY dělali sami reverzním inženýrstvým?
Tady máš potvrzen pravý opak od Ananda
So when we talk about AMD writing APIs for the new consoles, we’re really talking about AMD writing two APIs for the new consoles: a high level API, equivalent to the likes of Direct3D and OpenGL, and a low level API suitable for banging on the hardware directly for maximum performance.
Understanding AMD’s Mantle: A Low-Level Graphics API For GCN
A to není doměnka, ale fakt. Ne SONY nebo MS, ale AMD jim ta API dělala. Už to tu bylo několikrát i z jiných zdrojů.
Jinak já tu nemluvil jen o Anandovi, ale když už jsme u toho, tohle napsal v diskuzi pod článkem představujícím Mantle když tam někdo vytáhl "XBONE API je DX" jako ty:
So what does the subset of DX11.2 call ? At the silicon/machine code level ? I mean, it might not be called 'Mantle' by MS, but if it shares the same functionality at the lowest level what difference does it make ? MS are just playing with words .....
A Co ti vývojáři kteří mluví o snadné portovatelnosti (hlavní důvod proč šlo Mantle vlastně ven) díky sdílenému kódu?
No, nechme toho. Mysli si co chceš, zase se motáme v kruzích. Pokaždé, když se objeví další výrok o tom že Mantle vychází z konzolových API, vyletíš jak čert z krabičky a navzdory všemu, co tu už okolo toho bylo postnuto, si jedeš tu svoji
============================================
Když už se to tu tak pěkně rozjelo... dost z toho, co "škarohlídi" na začátku vlákna deklarovali jako nemožné, se stalo/stává skutečností:
- snadné "naroubování" na jakýkoliv stávající engine díky kompatibilitě s HLSL
- low-level driver mimo WDDM
- Fallback na DX/OGL
- podpora nejen GCN architektury
- Mantle jako základ pro DirectX 12/OpenGL Next (asi největší rána pro hatery).
- multi-GPU režimy bez AFR
- podpora SteamOS/Linuxu
- SDK pro veřejnost do konce roku