No hele, je to hodně podobný - nvidia (GTX780) ale má ty textury více vyfiltrovaný. Takže to sice na screenu může vypadat méně ostře, ale zase tam je i méně moaré a shimmeringu.Hladis píše:Ale zkuste si ten test i na GTX 780 (apod.) a mente i rezim kvality a porovnejte s tim od Maltry. Me pripada, ze ta 1950 stále vyhrava
GTX 780 level 0, 16xHQAF: http://abload.de/img/beznzvunsst0.png
GTX 780 level 0, 16xHPAF*: http://abload.de/img/beznzvue5utw.png
X1950 level 0, 16xHQAF: http://www.maltrabob.com/pict/PC/AF_test/AF_X1950_0.jpg
Radeony GCN 16xHQAF: http://www.maltrabob.com/pict/PC/AF_tes ... 7970_0.jpg
- jako co se týče kvality samotného vyfiltrování textury (redukce shimmeringu a moaré), je na tom GCN vs GTX velice podobně. Naopak obraz na X1950 bude méně klidný, a kdyby byl třeba Radeon X1950 schopen pustit Crysis 3 tak ten asfalt na přehradě bude více zrnit. Ale ve své době to byl brutální king a NVIDIA proti tomu generovala fakt humus se svými 7900GT/GTX.
-Defakto podobného výsledku filtrace X1950 dosáhneme, když nvidii nastavíme na *Vysoký výkon místo kvality, ale to ani tak nelze porovnat, protože pak nvidia filtruje brilineárně i mip-mapy, kdežto radeon X1950 má poctivý trilinear, ale jen hůře vyfiltrovaný.
- Ale GCN failuje v tom že místo poctivého fulltrilinear filtru používá jakýsi mix = mip-map jsou filtrovaný trilinearně, ale AF stages jsou filtrovaný bilineárně.
EDIT: každopádně bych byl radši, kdyby GCN Radeony filtrovaly stejně jako za dob X1950GT. Tam jsem rozhodně žádný bilinear optimalizace nepozoroval, a jako že na ně jsem docela háklivej, protože starý Radeony (8500 - měl sem také) uměli jen AF s bilinear mip-map, a tehdy mě to dost vadilo třeba ve hře Halo, kde to na těch lesklým mapách bylo dost vidět. Prostě vrcholem byla ta X1950XTX