Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je st 12. srpen 2020, 07:39

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 178 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: so 1. listopad 2014, 17:26 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Intel zůstal s kvalitou někde kolem roku 2000. Pěkný. :-D

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: so 1. listopad 2014, 17:41 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
webwalker napsal:
Říkám to snad po sté........

No odlisna je celkem dost, když před tebou jezdi pruh a vyssi nastaveni AF ti shazuje u AMD vykon. To muzem taky rikat, jak nVidia necheatovala v Quake III, jen to mela hold "odlisne" resene :) Dále na zoubek "zelenym mazlickum" se tu lidi jaksi podivali, vzdyt to s nimi srovnavaji. Ten fail v C3 s barvičkami.....to uz radsi ani nezminuj.

Pokud tam hromada lidi jasne vidi rozdil, ten je ještě zaznamenan i prukazne na videu a ještě o tom byly i clanky.........tak nevim co tu chcete porad resit. Muzes tedy rikat i po 101...... :P a o vykonu se tady nikdo nebavi, tohle je téma o AF.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: so 1. listopad 2014, 17:44 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
kde o tom byly clanky to mi teda nejaky ukaz :)


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: so 1. listopad 2014, 18:06 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Pokud to beres takhle "vyberove" a nechces hledat co hledat mas, to není muj problém, ale tvůj. Tedy irelevantni.

Pro ostatní pro pripomenuti http://www.cnews.cz/test-geforce-gtx-48 ... -overclock resilo se to i zde na foru a to testovani filtrace pokracuje do ted s novymi kartami. Mate to tu na foru zdokumentovany od zacatku. Tohle není první téma, kde se porovnava kvalita filtrace. viewtopic.php?f=93&t=156826

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: so 1. listopad 2014, 18:37 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
@Hladis: O jakém failu s obrázky z C3 mluvíš?
Ty kvalitativní rozdíly jsou tam jasně patrné, kromě tebe to vidí všichni, ale na rozdíl od tebe se to ostatní snažili alespoň hodit na nasvícení z jiného času. Bohužel pro ně ale obě fotky jsou ze stejného místa a ze stejné doby (tudíž i s osvícením)!!!
Takže zkuste tu horší kvalitu barev u Nvidie zdůvodnit něčím jiným, máte tady druhou šanci :)

To, že Docent něco natočil na video (v neznámém nastavení) je sice pěkné, ale po té jak měřil Mantle, to nebude žádný valný důkaz ničeho. A pokud chcete pokračovat v porovnávání anizo z AF Testeru, žádný problém, mám tu ještě spoustu dalších zajímavých obrázků :)
Nicméně nikdy bych si nedovolil použít slova jako cheating.

Moje rada tedy trvá, stop trolling o cheatingu AMD v každém vašem příspěvku napříč všemi vlákny diskusního fóra. Mimochodem, když na tyto příspěvky upozorním zdejší módy, jako počátek flame, obdržím varování já. To mi přijde poněkud zvláštní, nicméně nepřekvapující :oops:


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: so 1. listopad 2014, 19:01 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Přestaň už laskavě trollit. :evil:

Ty si nic nedokázal. Nahodil si dva screeny s rozdílným nasvícením! Scéna je dynamická, takže pokaždé tam může být nasvícení jiné. A barevně jsou na těch screenech identické! Pozadí má nulovou rozdílnost. A já sem pak nakonec nahodil tunu dalších screenů kde je i nasvícení identické! A nečekal sem tam ani minutu - prostě přišel mrak a bylo to.

Za to odmítat jasný důkaz v podobě DOC_Zenithovo videa ti problémy nedělá... hnus tohle to co předvádíš. :evil: Věnuj se radši něčemu užitečnějšímu (třeba tomu benchstudiu) a do kvality obrazu se nemontuj! Já už tu kvalitu ohlídám a jestli to někdy AMD fixne, tak jistě tady o tom něco napíšu. Ale tvrdit že tam nic není a AMD necheatuje je lež a každý majitel který přejde z nvidie se o tom může přesvědčit, jako se teď naposled přesvědčil AllowedCry. :wink:

Jestli to někomu vadí / nevadí... to mě je jedno. To je každého věc.

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: so 1. listopad 2014, 20:03 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
U NV se co se filtrace týče nic nemzěnilo od G80. U AMD jsme se dočkali nejhoršího u Cypressů od té doby drobné zlepšení, ale binilear dithering je stále přítomen i u GCN, což v některejch hrách znamená větší shimmering nebo v případě lesklých povrchů jedoucí čáru před kamerou, která může bejt otravná, mě dost vadí. Cheating to zcela jednoznačně je, protože AMD karty full trinilear uměj, ala když se použije non AF režim a SW si řekne o trinilear dostane jej v plné kvalitě jak má bejt. Jakmile dojde ale na AF, tak i když člověk v driverech nastaví max kvalitu vždy tam na Radeonech bude binilear dithering. Stále se tedy bavíme horšim filteringu než měli v dobách X1800-HD4000, a citelně horšm než má nvidia od G80.

Vaše argumenty tím že "nvidia nemá úplné kolečko tzn to znamená švindluje na úhlech!" jsou naprosto mimo. A žádám administraci fóra aby tenhle bordel vyřešila, už to začíná bejt fakt moc.


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: so 1. listopad 2014, 21:28 
Začátečník
Začátečník

Založen: 12. leden 2013
Nahoru
Ache napsal:
...každý majitel který přejde z nvidie se o tom může přesvědčit, jako se teď naposled přesvědčil AllowedCry. :wink:


A taky jako jsem se přesvědčil já. :)

Já na ten obraz moc vysazenej nejsem, takže je mi to docela fuk, co je ale horší že u AMD jde po vynuceni vysoke kvality do kopru i vykon, to uz tak prijemny neni.


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: so 1. listopad 2014, 21:44 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
A i tak máš furt binilear dithering, ten vypnout nejde a to je ten černej puntík.

Oneb1t - Jednoduše to popsat nedovedu, jen složitě:

Rozdíl mezi binilear a trinilear je v tom že triniliear má plynulejší přechody mezi jednotlivými LOD vrstvami, ale zároveň více zatěžuje TMU a vlastně celou pipeline. V době dávé bejvalo typické mít více TMU na pipeline protože si pak člověk mohl dovolit trinilear bez ztráty.

Binilear ditheringem (ala hra chtěla trinilear ale driver tam prorval binilar) se proslavila nvidia v době TNT 2, cheatovala tak v mnoha hrách. Později přišlo AF jakožto ještě lepší forma odvozená od trinilearu. Nejprve se pro úsporu výkonu používaly úhlové optimalizace (intel je dodnes používá), později se od nich upustilo protože výkon TMU grafik razantně stoupnul. Později ale, opět Nvidia u NV40 - G71, znovu oběvila binilear dithering. Byla to architektura jejiž achylova pata byla že pipeline nedovedla zároveň texturovat a dělat na shaderech, jedno nebo druhé, nvidia tehdy také cheatovala, aby zbylo co nejvíce prostoru pro SP snažila se čas co pipeline stráví texturingem srazit na minimum. NV zistila, že může nechat detailní LOD vzorky AF ale místo kvalitních trinilear přechodů tam naroubovat binilear. To v kombinaci s úhlovou optimalizací znamenalo nejhorší AF co NV měla ever, a obvzláště v době kdy ATI měla Radeony X1xxx které jako první uměly full AF bez optimalizací + jejich architektura byla mnohem vyspělejší (uměla počítat s SP a texturovat zároveň, na nic se interně nemuselo čekat), byla G70 a G71 opravdu komická.

NV se ale ze svejch chyb poučila a u G80 předvedla AF kterej kvalitativně dorovnal komplet neoptimalizovanj pomalej AF (jako měly GF3/4), a pokořil vše dostupné na trhu s tím že tentokrát ale nestál 50% výkonu ale jen 2% výkonu, čipy nesly overkill co se týče TMU aby se pověst NV ohledně mizerného filteringu z dob G70 podařilo vyhnat a inu, podařilo se, kartě co se kvality obrazu týče nebylo co vytknout, naopak udala novej standard v AF, AA i TRAA. R600 u ATI nic negativního ani pozitivního nepřinesla a ATI už tehdy mělo pověst dobrého filteringu. V té době byl rozdíl mezi NV a ATI/AMD minimální a nebylo to relevantní při výběru karty ani v top-high end segmentu. Z toho důvodu se to také v recenzích přestalo testovat, logikou "OK, oba výrobci konečně maj kvalitní filtering s malym propadem výkonu", protože nikdo by nepředpokládal že se k nám binilear dithering vrátí že.

Tentokrát to ale nebyla zlá NV ale do té doby hodná AMD kdo nám to udělal. Proč AMD u Cypresů přinesla binilear AF, nikdo neví. Proč jej u GCN jen zakryli a vylepšili, ne odstranili rovněž nevíme. Asi proto že vsadili že recenze se tomu vyhnou? A vesměs vyhnuly.

Co mě vadí je že to nejde vypnout. V AMD driverech si můžu vypnout převzorkování textur/shaderů což me bude stát 20% výkonu a vizuálně to nepřinese nic, ale nemůžu si vypnou binilear dithering v AF? Proč? Přitom trinilear filter ty čipy maj. Když si aplikace řekne o trinilar je tam a je jak má bejt. Ale problém je že aplikace si může říci o toto: No-filtering, binilear, trinilear, AF2x, AF4x, AF8x, AF16x. Neexistuje něco jako AF16x tirinilar či AF16x binilear, protože AF má bejt dle standardu vždy trinilear protože je to jeho nadstavba/vylepšení. A ať nastavim jakou chci kvalitu v AMD driverech, vždy mi tam ten hnusnej binilear dithering narve. A je to deal-breaker, proto jsem měl ve své době X1800XT protože mi dala lepší kvaltu než karty NV. Proto mam od G80 NV, nejprve to byly SW důvody a TRAA a od cypresů se k důvodům přidalo AF. Já NV nemusim, ale nema na výběr, vím jakejch sviňáren se v minulosti dopustila a jak se vlastně dostala na vrchol, nic čestného či super HW v tom nebyl, hlavně cheating, placené recenze, korupce, marketing.

Proč? já se ptám proč tohle AMD udělala? Že by HW bug? Třeba Geforce 256 měla 4 pipeline a na každé 2 binilear TMU co dovely pracovat jako 1 trinilear TMU. V binilear modu artefaktili a tak je NV lockla jako single trinilear a kartu tak vydala. Může za to HW bug? Ale když se oběvil u cypresu to jej dodnes neodstranili? A nebo to bylo stylem Cypress měl bug ale prošlo to a tak GCN to tak má HW navržené pro úsporu resources? Nebo je to celý jen SW inkompetence či cheating? Protože karty kdyby se testovaly se stejnym AF jak Nvidia by měly větší ztrátu? Nco jako má AMd ztrátu když dojde na TRAA? Kdo ví, štve mě to, proč to nejde vypnout a dát tam full kvalitu. Třeba oklikou přes RadeonPRO nebo tak, kéž by. Vezmi si situaci méně náročné hry která mi jede plynule i kdybych jel 4K ale furt musim čučet na binilear dithering v AF... je to deal-breaker, jako vadnej pixel na monitoru. Skoro nic, ale jakmile jednou víte že to tam je budou to vaše oči vždy hledat a pokaždé co to najdou vás to nasere.


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: so 1. listopad 2014, 23:07 
Červená karta
Červená karta

Založen: 24. duben 2008
Bydliště: Praha 10
Nahoru
Heh, projížděl jsem nějaký hry pro testy do vlákna o CPU, když jsem si všiml, že ono je to viditelný i na tom hodně špatnym záznamu, kterej pro to původně vubec neni určenej...ta běžící lajna je tam několikrát velmi zřetelně vidět. Jak by to asi vypadalo s nějakou pořádnou zachytávačkou...

R9 290
https://www.youtube.com/watch?v=3ZA4Pa40H4E

780Ti
https://www.youtube.com/watch?v=-Ot2z7jRV4g


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: ne 2. listopad 2014, 16:54 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
Ache napsal:
webwalker napsal:
@BananSK, PET5: Díky hoši.
Moaré je tam v nulovém úhlu vyšší a mipmapa je OK.
A poznáte jaká karta nanáší mimpmapu takto?
Příloha:
AFTester1.jpg
super, konečně je to ve správném topicu. Tak to ti rád odpovím:
AF je snímáno z Nvidie (jakékoliv od 8800GTX) bez použití 16xHQAF :wink:

Takže tady máš Nvidia s vynuceným 16xHQAF v AF Testeru:
Příloha:
NV16xAFHQ.jpg

a pro ty s postiženým zrakem:
Příloha:
NV16xAFHQpoint.jpg

Jak vidíš, samotné anízo nanesení mipmapy se od nonHQ nijak nezměnilo, ale to se dalo přeci vzhledem k HW záležitosti čekat, nebo ne?


Nemáte oprávnění k prohlížení souborů přiložených k tomuto příspěvku.


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: ne 2. listopad 2014, 17:19 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
@RAD-x: Tak to dá rozum, o tom se nikdo nehádá. Ale ono jaksi tak nějak ta anoncovaná bezchybná a příkladná filtrace Nvidia tímto vzala za své :wink:
Navíc dle AF Testeru nic nenasvědčuje teorii Docenta o bilineárním filtrování mipmap u AMD karet.
Také mi přijde, že zapnutí HQ u Nvidia tu filtraci dost zachraňuje (o dost víc než u AMD), ale to je zatím jen teorie, navíc testována pouze v tunelu na AF Testeru.


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: ne 2. listopad 2014, 17:33 
Červená karta
Červená karta

Založen: 24. duben 2008
Bydliště: Praha 10
Nahoru
Jde o to, že v realu je situace dost odlišná, ty rozdíli jsou viditelný a nelze to popřít. Stejně tak by se dala zavést debata o intepretaci barev NV/AMD o kterých tu většina lidí taky mluví jako o 100% rovnítku a přitom já kterej skáču z karty na kartu a to nemám bůhví jaký zobrazovadlo, ten rozdíl prostě okamžitě poznám, pokud by mi někdo ukázal moji plochu na radeonu a pak na nvéčku, okamžitě vim na čem jsem. Co je lepší? no to nevim... u barev je to o zvyku, faktem ale je že 99% lidí by to ve stejé situaci na stejném HW nepoznalo a u toho AF je to nejspíš uplně stejná písnička až na to, že tady asi lze kvalitavně určit co je lepší...jestli si toho někdo všimne a jestli to pro něj má nějakou váhu...já myslim, že tak maximálně nějaký promile populace, drtivá většina lidí neví o co jde, další část to nevidí když jim to neukážeš a někdo to nevidí ani když mu to ukážeš...já onlinovky pařim i na Tičku na nízký detajly, abych měl prostě stabilní vysoký FPS a i když o tom vim, tak v tom kalupu stejně nemám šanci to sledovat. Každopádně ale nelze říct, že AF je jinej a pokud to budou hodnotit hráči který navíc vědí oč jde, myslim že ukázat na obraz s AF kterej vypadá líp asi neni zas tak složitý.


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: ne 2. listopad 2014, 17:35 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Co se zase řeší? Tyhle AF screeny jsou korektní, žádnej dithering, žádnej binilear, žádné lajny, to zase někdo začal trolit nebo co?

Oneb1t - SMAA sem fakt netahej, ala zakrejvat něco tím že to rozmažeš, to si můžeš rovnou zapnout FXAA a stejně to úplně nepomůže. I kdybych downsamploval ze 4K tam mi to nepomůže ta lajna tam bude protože je to prostě binilear dithering a ten tam bude nezávisle na rozlišení. V kingdom come tech demu to logicky neuvidíš, protože od GCN je tam ta viditelné lajna ne na každym typu textury, konkrétně na čistejch texturách ne, aby tam byla, musí to bejt lesklá bumpmapa nebo normal mapa (nebo obdobná technika pro vizualizaci prostoru či kovu či mokrého povrchu), ještě horší projev bejvá když ta samá má ještě oblastí s transparencí, protože AF filtr AMD tyto oblasti komplet vyruší a od první LOD lajny je tam pak vidět celistvá plocha.

http://h-4.abload.de/img/ut3-amdjk0rr.jpg
vs
http://h-3.abload.de/img/ut3-nvidiajt33y.jpg

http://www.abload.de/img/tmu-amdjy2ye.jpg
vs
http://www.abload.de/img/tmu-nvidiajk2db.jpg

Kdysi jsme tu měli screen z té strážní věže v Crysis 1 ze které se AMDčkáří málem pominuli a ozančili to za bug hry, a pak jsem udělal to video z Crysis 3 a byl jsem nařčen že jsem to tam ňák uměle vyvolal. :P Jo, jen tak dále, pokračujte.

Hlavě Webwlaker je dost komickej že odsuzuje AF Nv na bázi toho že nemá kompletní kružnici a dokonce to nazval úhlovými optimlizacemi. Heh, jen pro tvé info, X1XXX radeony taky neměli plnou kružnici a měly z Radeonů asi nejlepší AF. Tohle je úhlová optimlizace:

http://i.imgur.com/eIpqQAj.jpg

Ala AF je citelně horší v tzn mrtvejch úhlech které lidské oko méně vnímá. Teď si všimni kde jsou ty úhly a provnej si to s tim jak filtrujou moderní Nv karty, shodujou se snad ty hrany či počet? EE, naopak, vychází to mimo hrany takže performace wise si Nvidia spíš škodí než že by cheatovala, ala zrovna v těch mrtvejch úhled má AF více detailní než by jakákoliv optimalizace dala. Screeny z AF testeru + mé video + ostatní screeny z her kde se tento problém projevuje jsou naprostej důkaz že se jedná o binilear dithering, takhle totiž vypadá. Vaše demagogie a odpor vůči jasnému důkazu už hraničí s fanatickym náboženstvim. Btw když na NV nastavim high performace, budou přechody mezi lajnamy horší a sklon k shimmeru v hrách větší, ale nikdy tam nebude ta binilear dithering / nebo říkejme si jí jak chceme, lajna, která nám odděluje shimmer před ní, blur za ní.


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: ne 2. listopad 2014, 17:57 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Opravdu debata zacina byt vcelku absurdni :) Vsichni uz tu několikrát psali, ze to často videt není a ze to takovy problém není a nevadi to. Mnoho lidi ani nemá sanci tu lajnu postřehnout a zlepšilo se to tak, ze to nevadi tak moc, jako v minulosti. Proste se to objevuje jen na urcitym druhu povrchu, jinak to nejde videt. Dále dnesni hry mají uz tunu ruzneho bordelu na texturách, takze se to v tom ztraci. Ale je to tam a na určitých texturách to proste jde videt. Muzete se o tom tady stupidne hadat do aleluja, ale AF je u AMD v tomhle pripade horsi. U nVidie se nic takového nedeje a AF je zcela v poradku a bez jakykoliv problemu. I to HQ je vesmes u nV spis nadstandart, protože v klidu můžete používat zakladni nastaveni a nepostrehnete nic. Jinak ta lajna jde videt nejen v Crysis 3. Tech her je daleko vic. Jinak pamatuju si stary casy, kdy tohle byl obecne problém a jezdily před vámi cary zcela bezne a byl to strasnej opruz. Pamatuju si i první kauzy s cheatovanim filtrace. Veskrze tehda ATI mela opravdu dobrou filtraci proti nV a nVidiotum se to davalo sezrat. To se zmenilo drasticky s failem 2900, kdy AMD uplne rezignovali na kvalitu a to co zacali vydavat byl kvalitativne sunt. To je taky jeden z důvodu, proc dost z nas staromilcu preslo ze svých ATIn na nVidie, protože to co vydavalo AMD, to byl des a hruza. Jediny co AMD dělalo byla honba za vykonem s co nejmensima nakladama bez ohledu na kvalitu. Byla mi milejsi 8800,260 a 470, nez to co mělo na trhu AMD. S Tahiti uz to trochu opravili a le stále ne uplne. Ted ještě me fascinuje snaha ořezávat, nebo uplne vynechávat AF pro novy konzole, ale to nehodlam spekulovat, zda to je nedostatecnym vykonem GPU v konzolich. Ted uz orezavaji i MSAA a nasazuji tam jen ruzny mazaci sracky. Pokud někdo pouzije nejaky FXAA, TSMAA atd...tak tam to mazne tak, ze nejaky AF se v tom vesmes ztrati :x Tedy místo posunuti, nebo aspon udrzeni, kvality ji degradujem a tvrdime, ze je to vlastne ok :roll:

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: ne 2. listopad 2014, 18:09 
Červená karta
Červená karta

Založen: 24. duben 2008
Bydliště: Praha 10
Nahoru
No, když dáš dnešnímu BFU do ruky PC kde mu pustíš Crysis 3 na ultra, uplně se všim...prostě extra top, mega uber MAX a poběží to na 30FPS, tak ti řekne že je to na výkal, když mu vedle toho ukáže stejnej Crysis 3 bez AA, s radeoňáckym AF a třeba 60FPS...tak ti řekne že bomba, ultra herní mašina a prostě best of. Protože tak ještě jediný o čme kdy slyšel jsou možná nějaký FPS, zbytek nechápe. Vím to, až na 4 kusy PC za tnehle rok jsem všecko postavil na Radeonech jelikož se mi na nich líp vydělává a naprosto nikomu ty zvratky v obraze nevaděj...takže o co vlastně jde. Rozdíl je to pro lidi kteří ho umí ocenit, pro zbytek je to jako mluvit o dvouzonový klimošce se regulací vlhkosti vzduchu k člověku, co řídí Felcku a řekne ti, že když otevře okno tak se taky vyvětrá a to nelze nijak popřít.


Naposledy upravil RAD-x dne ne 2. listopad 2014, 18:19, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: ne 2. listopad 2014, 18:15 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
to je tam ale videt jen proto ze jste si nezapli AA a kdo hraje crysis 3 bez AA? je to chyba specificky hry a ne vyrobce karet dokonce ani v dalsich hrach na stejnym enginu to nedela vubec

pokud myslis ze v SMAA v crysisu degraduje kvalitu tak ja si to teda nemyslim naopak funguje docela dobre oproti treba FXAA ktery je vylozene rozmazana blitka a nvidia to prezentuje jako nejvetsi zazrak

Citace:


tohle je jasnej priklad toho ze nevis o cem mluvis vubec protoze to je chyba hry/ovladace
kdyby tam ta linie filtrace byla tak bude aplikovana na vsechny textury okolo a ne jen na jednu kostku

Citace:
http://www.abload.de/img/tmu-amdjy2ye.jpg
vs
http://www.abload.de/img/tmu-nvidiajk2db.jpg


porovnani 6xxx rady tu neresime tam ten problem existoval


Naposledy upravil oneb1t dne po 3. listopad 2014, 08:19, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: ne 2. listopad 2014, 18:28 
Červená karta
Červená karta

Založen: 24. duben 2008
Bydliště: Praha 10
Nahoru
oneb1t napsal:
to je tam ale videt jen proto ze jste si nezapli AA a kdo hraje crysis 3 bez AA? mozna tak nejakej sebemrskac s titanem na crtcku....

je to chyba specificky hry a ne vyrobce karet dokonce ani v dalsich hrach na stejnym enginu to nedela vubec

pokud myslis ze v SMAA v crysisu degraduje kvalitu tak ja si to teda nemyslim naopak funguje docela dobre oproti treba FXAA ktery je vylozene rozmazana blitka a nvidia to prezentuje jako nejvetsi zazrak


Je to tam zřetelný i s AA, SMAA...no, nic pro mě a sorry jestli někdo dá přednost velkýmu AA a nehratelnýmu FPS, FT....inputlag jak kráva, to zavání taky úchylárnou ale jak pro koho, tohle je dost individuální a to včetně lidí který vědí o čem je řeč, jak říkám já to vidim ale neberu to tak tragicky jako DOC, nebo Ache, Hladis...já chci hratelnost! rychlost, fragy, killy prostě speed....a né se tam prát s latencema jak kráva dostávat hedky jen proto že jsem v škubu neviděl snipera na střeše ale hlavně, že mám pěknej AA, AF, TRAA, HBAO. Okej, jdu si zahrát singl a třeba svýho času v C3 se jdu pokochat...dobře 4x MSAA...no pokud mě to bude zajímat tak možná přiložim něco navíc ale ruku na srdce, kolik lidí tohle dělá...skoro nikdo, většina lidí to chce zahrát bez trhání, nebo extrémně nízkých FPS a zbytek naprosto nechápou....jako jak jiný? jak lepší? No pak znám i dost lidí který to berou stejně jako já, prostě FPS a co nejnižší inputlag, online samozřejmě a kvalita prostě až co zbyde...


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: ne 2. listopad 2014, 18:29 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
vsak tady se snad bavime o ultimatni image quality nebo ne? to ze nekdo hraje quake III bez textur s LOD 150 aby byl lepsi nez ostatni je na jiny tema a proc bych hral bez AA kdyz mam dostatek vykonu na to si ho zapnout mi neni jasny


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: ne 2. listopad 2014, 18:41 
Červená karta
Červená karta

Založen: 24. duben 2008
Bydliště: Praha 10
Nahoru
oneb1t napsal:
vsak tady se snad bavime o ultimatni image quality nebo ne? to ze nekdo hraje quake III bez textur s LOD 150 aby byl lepsi nez ostatni je na jiny tema a proc bych hral bez AA kdyz mam dostatek vykonu na to si ho zapnout mi neni jasny


No, když takhle... tak potom je to jasný, Radeon je vyblitina a NVéčko je prostě TOP, best, ultra, uber, mordor nářez a to nelze popřít...viz moje videa výše.


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 178 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 7 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.