AMD Mantle: Low-level Graphics API
Moderátoři: morke, Walker1134, Wilik
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
Ty "novinářský teorie" a vyjádření vývojářů stojí na stejném základu který ty prostě nechceš pochopit, to je tvůj problém
Mimochodem, Mantle začal být vyvíjen ještě za Huddyho u ATi (stejně jako DirectX ještě v devadesátkách), tzn. ještě před tím, než přišli na řadu samotné next-gen konzole, jen se to nejmenovalo Mantle. Stejně jako se Mantle v konzolích neoznačuje jako Mantle i když je to takřka to samé.
- blekota je boss
- Začátečník
- Registrován: 05. črc 2006
- Bydliště: okolí Hradce Králové
Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
první benchmark Dragon Age: Inquisition
http://www.pcgameshardware.de/Dragon-Ag ... st-1142136
http://www.pcgameshardware.de/Dragon-Ag ... st-1142136
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
Slušný, a to ještě testovali se starším beta driverem bez jakýchkoliv optimalizací (nový přímo pro DA:I by se měl objevit v průběhu Listopadu, tedy další krom právě vydaného Catalyst 14.11.1 BETA)
- maltra
- Začátečník
- Registrován: 11. říj 2010
- Bydliště: Západná Stredozem
Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
Ide to slusne aj pod DX, ale aj tak takmer 10% narast minimaliek u high-endovych R9 pri pouziti Mantle aj na silnom Intelackom procesore je pekny bonus.
PC: R9 5900X | 32 GB DDR4 | X570 Aorus Master | ASUS RTX 4070 Ti TUF | WD_BLACK SN850X 2TB | Phanteks Enthoo Pro M Glass | AX860 | Alienware AW3423DWF
Retro PC: PIII 650E Slot 1 | GA-6BXE Rev 1.9 | 128MB DDR | V4 4500 32MB AGP | SB 32 PnP CT3670 | SpinPoint 80GB>32GB
Retro PC: PIII 650E Slot 1 | GA-6BXE Rev 1.9 | 128MB DDR | V4 4500 32MB AGP | SB 32 PnP CT3670 | SpinPoint 80GB>32GB
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
Pruser je, ze ta hra nejede dobře ani s Mantle, ani s DX. Vsimni si, ze 280x tam prohrava s GTX770 a i 290x s Mantle jede pod 60 a to jsou stále prumerny fps. Dost bida na to, ze je to na Frostbite 3, kde hry jezdej 80+.
- maltra
- Začátečník
- Registrován: 11. říj 2010
- Bydliště: Západná Stredozem
Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
Frostbite je predsa "Bugbite" Hladis, ono chvilu potrva kym to doladia a kym budu na to ovladace aj od vyrobcov GPU.
PC: R9 5900X | 32 GB DDR4 | X570 Aorus Master | ASUS RTX 4070 Ti TUF | WD_BLACK SN850X 2TB | Phanteks Enthoo Pro M Glass | AX860 | Alienware AW3423DWF
Retro PC: PIII 650E Slot 1 | GA-6BXE Rev 1.9 | 128MB DDR | V4 4500 32MB AGP | SB 32 PnP CT3670 | SpinPoint 80GB>32GB
Retro PC: PIII 650E Slot 1 | GA-6BXE Rev 1.9 | 128MB DDR | V4 4500 32MB AGP | SB 32 PnP CT3670 | SpinPoint 80GB>32GB
- oneb1t
- Začátečník
- Registrován: 22. dub 2010
Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
sem zvedavej jak to pobezi na fxku s R9
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
Zhruba stejně jako na GTX 980 s i7
- dexterav
- Mírně pokročilý
- Registrován: 26. pro 2003
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
Alebo rovnako zle ako na i7 a 980
Inak vsimnite si ako duper duper karty na 4k zvladaju wqhd, resp nezvladaju
Inak vsimnite si ako duper duper karty na 4k zvladaju wqhd, resp nezvladaju
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
- PET5
- Čestný člen
- Registrován: 08. úno 2006
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
Hmm, 30 snímků za sekundu. A já si zrovna pořídil monitor 2560x1600, takže to budu mít takový konzolový herní zážitek.dexterav píše:Inak vsimnite si ako duper duper karty na 4k zvladaju wqhd, resp nezvladaju
Ale zřejmě bude třeba vydat speciálně vyladěné ovladače. Je divné, aby R9 290X podávala s nastavením HQ-AF pod DX lepší výkon než GTX 980.
Naposledy upravil(a) PET5 dne úte 11. lis 2014, 16:29, celkem upraveno 1 x.
CPU: Intel i9-10900K, MB: NZXT N7 Z590, AIO: NZXT Kraken X63 RGB, RAM: Kingston 2× 32GB DDR4 3200MHz CL16 Fury, Disky: 1× SSD 1TB + 2x WD HDD 3TB, GPU: EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA, PSU: Cooler Master V1200 Platinum, CASE: NZXT H7 FLOW, OS: Windows 10 PRO 64 bit, Repro: Creative GigaWorks T20 Series II, Monitor: DELL UltraSharp 30" PremierColor UP3017 2560x1600. Alternativně: Apple MacBook Air / iPad Pro + Apple Pencil / iPhone 12 Pro Max
- oneb1t
- Začátečník
- Registrován: 22. dub 2010
Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
ono kdyz se vypne 4xMSAA tak ten propad nebude tak velkej
- dexterav
- Mírně pokročilý
- Registrován: 26. pro 2003
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
na hrane je to už vo FHD
hlavne ak je to priemer
a priemer 30FPS je na rovinu tragédia pri kartách ktoré NV aj AMD označujú za 4k
hlavne ak je to priemer
a priemer 30FPS je na rovinu tragédia pri kartách ktoré NV aj AMD označujú za 4k
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
Ve 4k se hraje bez MSAA.Je mozny ze MSAA zere 50% vykonu a bez MSAA to pojede lip.
Navic na NV to jasne blbne.Rozdil mezi GTX770 a 970/780TI je 10% coz je naprosta blbost.
Navic na NV to jasne blbne.Rozdil mezi GTX770 a 970/780TI je 10% coz je naprosta blbost.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- oneb1t
- Začátečník
- Registrován: 22. dub 2010
Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
na nvidii to jasne narazi na cpu limit proto nejsou rozdily mezi jednotlivejma kartama tak velky
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
Na nVidii to na CPU limit fakt narazet s tim pouzitym CPU nemůže Limit takhle pretoceny i7 u Bugbite 3 je nekde kolem 160+ fps a to ještě v mulatku, který je narocnejsi. Vysledky jsou uplne mimozni a bud Bioware něco posrali, nebo hra ještě není odladena a nejsou k dispozici ani adekvatni ovladace. MSAA by tam mělo jet naprosto normalne, jako v ostatních hrach na tomhle enginu a nemelo by to strhávat vykon takhle dolu. Když se clovek podiva na kvalitu objektu, tak jde videt, ze objekty zrovna nejak hustou polygonovou siti nehyri. Pokud hra vyjde v takovym stavu, tak by si v Bioware měli dat pesti, protože technicky je to paskvil.
Tady je porovnani BF 4 a je tam i Mantle http://www.pcgameshardware.de/Battlefie ... n-1110584/
Tady je porovnani BF 4 a je tam i Mantle http://www.pcgameshardware.de/Battlefie ... n-1110584/
- dexterav
- Mírně pokročilý
- Registrován: 26. pro 2003
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
je to fuk 30FPS...HEAD píše:Ve 4k se hraje bez MSAA.Je mozny ze MSAA zere 50% vykonu a bez MSAA to pojede lip.
Navic na NV to jasne blbne.Rozdil mezi GTX770 a 970/780TI je 10% coz je naprosta blbost.
a prečo by sa 4k nehralo AA
pokiaľ máš píčo.vinu 24" a na tom 4k možno ale ani tomu neverím
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
- BananSK
- Černá karta
-
- Registrován: 24. říj 2014
Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
Nechapem preco sa raz obhanate vysledkami z webov roznych redakcii a raz vysledkami testov tu na fore, podla toho ako vam to vyhovuje
- DukeNukemCZ
- Začátečník
-
- Registrován: 24. črc 2005
Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
Triangly je dneska to posledni co zere vykon dolu, celkove co si pamatuju na nejaky dema frosbyte 3 tak vim ze bf3/bf4 bylo dost ocesany pak oproti tomu... [indirect nasvetleni nebylo realtime?]Hladis píše:Na nVidii to na CPU limit fakt narazet s tim pouzitym CPU nemůže Limit takhle pretoceny i7 u Bugbite 3 je nekde kolem 160+ fps a to ještě v mulatku, který je narocnejsi. Vysledky jsou uplne mimozni a bud Bioware něco posrali, nebo hra ještě není odladena a nejsou k dispozici ani adekvatni ovladace. MSAA by tam mělo jet naprosto normalne, jako v ostatních hrach na tomhle enginu a nemelo by to strhávat vykon takhle dolu. Když se clovek podiva na kvalitu objektu, tak jde videt, ze objekty zrovna nejak hustou polygonovou siti nehyri. Pokud hra vyjde v takovym stavu, tak by si v Bioware měli dat pesti, protože technicky je to paskvil.
Tady je porovnani BF 4 a je tam i Mantle http://www.pcgameshardware.de/Battlefie ... n-1110584/
Nadruhou stranu z tech DA3 screenu tezko neco soudit... takhle na prvni pohled se mi to taky moc nezda...
V DA3 se asi bude stridat cyklus dne/noci ne? to muze stat ten vykon oproti BF3/BF4
3D Prophet 9700 Pro-X700Pro -X1600XT-X1950 XTX -2600XT-HD 3870X2-HD 4870X2-HD5670-HD6670-HD7770*-HD6870*-R9 290X
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
Ty objekty jsem spis zminoval kvůli tomu, ze to vypada divne. Když se v DA3 podivam na skaly, tak je to vesmes jednoduchouckej model kvalitativne 4 roky zpet ala Skyrim. I velky počet modelu z velkého poctu polygonu ma vliv na vykon, když slozitejsi objekt musí pak reagovan na okolni prostředí. Je rozdil pouzit třeba AO u jednoduchého modelu a u modelu plnyho zahybu a nerovnosti a rozhoduje i počet toho "bordelu" na scene. No a na tech screenech to moc bohate nevypada. No uvidi se u plny hry jak to bude vypadat. U "Bugbite 3" mam svoji teorii, jenze EA ten engine nikdy neuvolni, aby se to dalo ověřit.
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
Richard Huddy mluvil o Mantle/DX12/FreeSync na PDXLAN
- FreeSync zvládá až 240Hz. Příjde v Prosinci tohoto roku. Některé modely monitorů s AdaptiveSync/FreeSync podporou už jsou expedovány, ale některé budou stále potřebovat upgrade FW. Řešení sále nezatíženo licenčními poplatky.
- DX12 je přímo spojen s Mantle.
- Kdokoliv může napsat driver pro Mantle.
- DX12 nebude pod Win 7 (pouze pro Win 10, potvrzeno už dríve přímo M$ ) / Mantle funguje pod Win 7+
- 100 registrovaných vývojářů pro Mantle z předchozích 40 v červnu. 20 z nich jsou vývojáři profi aplikací. 80 z nich přímo vytváří hry. Vývojáři využívají Mantle také jako přechodový stupeň pro DX12.
- Oxide Games Mantle benchmark byl poměrně jednoduše naportován z Mantle na DX12 bez jakýchkoliv potíží