Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je po 13. červenec 2020, 03:12

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 2103 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 106  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 14. listopad 2014, 22:54 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Njn.... ale to je věc mentality hráčů v hrách dělaných pro americké teenagery... Se divim že nejsou na verzi pro konzole, tam je jich většina.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 14. listopad 2014, 22:59 
Červená karta
Červená karta

Založen: 24. duben 2008
Bydliště: Praha 10
Nahoru
To je vcelku jedno co odpovědí jako zápor, vsadim se že většina z nich ani neví o co jde...což pěkně reflektuje jak se to ujalo nebo neujalo. Vubec bych se nedivil kdyby polivina hráčú s R9 kartama ani nevěděla, že to ve hře lze přepnout. BTW s tou mentalitou máš asi pravdu a jelikož těhle lidí je maximum a na tuto otázku odpovědí nějak takhle...směřování toho produktu je celkem jasný.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 14. listopad 2014, 23:02 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Kdyby jsi se zeptal co říkaj na a kdo jede na GM204 odpověděli by stejně... mysleli by si že je to ňáká progaming klávesnice či myš... protože kysi slyšeli o Logitech G500 že....

To jsou trolové to by nenazíval názorem či komunikací.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 14. listopad 2014, 23:03 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
oneb1t napsal:
tak za to muzou ale spis vyvojari a ne samotny AMD ze nektery firmy nechtej za kazdou cenu inovovat aby neprisli o zisk z konzoli

To neni imho ani tak o inovaci, jako spis o tom, ze mantle pro vyvojare neni atraktivni. Neni to standard, zastoupeni HW potrebneho k provozu je na trhu minimalni... tak na to kaslou. Pro par lidi nebudou investovat do vyvoje dalsi cas/penize, protoze se to nevyplati. Totez jako na druhe strane GPU physx. Nebo treba DX 10.1 v dobe kdy to bylo aktualni.

Az bude oficialne DX12, tak se pozvolna zacne pouzivat. Ale moc rychle to nepujde, vsak na DX10 resp 11 se taky prechazelo jen hodne pomalu.


DOC_ZENITH:
Takhle - kdyz se s 3D akceleraci zacinalo, tak DX vubec neexistovalo nebo jen v nepouzitelnem stavu. Takze 3dfx osekalo OGL o nepotrebny balast a vzniklo glide. Soucasne s nim vznikaly i hry, ktere byly ze zacatku glide-only... protoze nic dalsiho nebylo. S nastupem dalsich vyrobcu se postupne zlepsovalo DX i OGL, protoze glide pouzit nemohli/nechteli platit za licenci. Takhle se postupne doslo az do bodu, kdy samo 3dfx glide odstavilo a venovalo se jen DX/OGL.

Na DX7 se myslim nic nemenilo (S2000 byla bugnuta po HW strance myslim), to spis DX8 a Radeon R100 s jeho pixel shadery 1.0.

Vsak ja nerikam, ze na linux a ostatni OGL neni. Nejsou ale hry a vule je vydavat - nejsou lidi, co by je kupovali. Kdyz se PC hry delaji v podstate jen na win, nema smysl pouzivat OGL. Samozrejme by to slo... jen chtit / mit duvod. A to prave neni.

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gigabyte GTX 1080/11 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Xeon X5687, Radeon X850 XT, 4 GB DDR3, Win98SE; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Win98SE; Pentium III-S 1400, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, Win98SE & DOS
Retro PC: ThinkPad 600
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 14. listopad 2014, 23:08 
Červená karta
Červená karta

Založen: 24. duben 2008
Bydliště: Praha 10
Nahoru
DOC_ZENITH napsal:
Kdyby jsi se zeptal co říkaj na a kdo jede na GM204 odpověděli by stejně... mysleli by si že je to ňáká progaming klávesnice či myš... protože kysi slyšeli o Logitech G500 že....

To jsou trolové to by nenazíval názorem či komunikací.


Přesně tak, potom je tady ale ta totálně většinová část BFU, který vědí že koupily nabušený PC s AMD a na tom jede přece BF4 dobře...a v tom je ten problém, ono by to mělo asi snadnější průběh pokud by se to do lidí více valilo. Tobě to přijde jako samozřejmost ale zeptej se člověka s autem jestli leje DOT3 nebo DOT5 brzdovku....budeš rád, že ti polovina lidí odpoví a z tý poloviny tak třetina nebude vědět protože auto dává do servisu(jako PC), druhá třetina řekne to první jelikož je jim to uplně jedno a chtějí tě mít z kruku páč to auto stejně nějak brzdí a ten zbytek řekne DOT5, protože se jim líbí vyšší číslo.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 14. listopad 2014, 23:45 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
tak amici to mozna nepouzivaj ale v okoli mam spoustu lidi co hrajou BF4 s mantle on a jsou spokojeny


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 14. listopad 2014, 23:53 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Hmm, Mantle je zbytečný a nikdo ho nechce. Aháá, tak asi proto se od července počet vývojářů/studií adoptujících Mantle víc jak zdvojnásobil (ze 40+ na 100+) a přibyli i vývojáři profi aplikací. Tady něco nesedí :lol:

Docela slušný, včetně počtu podporovaných her, na to že je to stále v BETA stádiu :mrgreen:


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 14. listopad 2014, 23:58 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
sem zvedavej jestli stihnou vydat SDK pro verejnost do konce roku jak nekde psali


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: so 15. listopad 2014, 00:01 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
První zmínka o SDK pro veřejnost do konce roku zazněla na CES a teď to prohlásil R. Huddy na PDXLAN, tak uvidíme.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: so 15. listopad 2014, 00:05 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
A kde jsou teda hry?

Porad tady vidim zpravy, jak AMD pracuje na tomhle a na tamtom... jenze nikde nic neni. To akorat jejich fanaticti priznivci tady na foru oslavuji kazdou takovou zpravu a prorokuji jim skvelou budoucnost.

Chce to sundat ruzove bryle a podivat se jak vypada realita. Je tady hype na 100 stranek a za celou tu dobu je na svete jedna hra, kde ma mantle vyznam - BF4. Jestli to timhle tempem pujde dal, tak nevim teda.

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gigabyte GTX 1080/11 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Xeon X5687, Radeon X850 XT, 4 GB DDR3, Win98SE; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Win98SE; Pentium III-S 1400, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, Win98SE & DOS
Retro PC: ThinkPad 600
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: so 15. listopad 2014, 00:12 
Začátečník
Začátečník

Založen: 02. prosinec 2011
Nahoru
Tak Mantle bude v betastadiu este pekne dlho takze by som to tymto velmi neospravedlnoval :)


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: so 15. listopad 2014, 00:14 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
:lol: Jak dlouho si myslíš, že trvá vývoj nějaké hry/softu (nepočítám hry stylu CoD/AC kde obšlehneš předchozí produkt, trochu přeleštíš a znovu prodáš bez větších změn)?

Mantle SDK je pro vývojáře k dispozici od začátku tohohle roku (DICE mělo excluzivitu) a zatím vyšlo 5 titulů s podporou Mantle a další dvě vyjdou do konce roku. To je 3x vyšší adoption rate než měl DX11 :roll:

@zumpar1234: Omyl, vydání SDK pro veřejnost je ukončením BETA stádia :-D


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: so 15. listopad 2014, 00:16 
Červená karta
Červená karta

Založen: 24. duben 2008
Bydliště: Praha 10
Nahoru
oneb1t napsal:
tak amici to mozna nepouzivaj ale v okoli mam spoustu lidi co hrajou BF4 s mantle on a jsou spokojeny


Nojo, jenže ta spousta je ničím proti tomu stádu...


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: so 15. listopad 2014, 00:19 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
jakto ze je to nanic v civilization jsou narusty na minimalnich FPS taky velice slusny :) a to je hra momentalne v zebricku top 5 nejprodavanejsich


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: so 15. listopad 2014, 00:21 
Červená karta
Červená karta

Založen: 24. duben 2008
Bydliště: Praha 10
Nahoru
Krteq napsal:
Hmm, Mantle je zbytečný a nikdo ho nechce. Aháá, tak asi proto se od července počet vývojářů/studií adoptujících Mantle víc jak zdvojnásobil (ze 40+ na 100+) a přibyli i vývojáři profi aplikací. Tady něco nesedí :lol:

Docela slušný, včetně počtu podporovaných her, na to že je to stále v BETA stádiu :mrgreen:


A chceš fotku, jak se mi tady R9 290 valí na stole a hraju Mantle tituly pod DX na NV, nebo ti stačí jen když ti to napíšu? A že už je to sakra dlouhá doba co mám doma obojí...


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: so 15. listopad 2014, 00:22 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
Krteq napsal:
:lol: Jak dlouho si myslíš, že trvá vývoj nějaké hry/softu (nepočítám hry stylu CoD/AC kde obšlehneš předchozí produkt, trochu přeleštíš a znovu prodáš bez větších změn)?

90% novych her je takovych, aspon nejaka inovace by byla, kdyby pridali mantle. Obzvlast na tech zprasenych portech z konzoli by se boost vykonu hodil vic nez kdekoliv jinde.

Btw - GTA 5 asi nic, ze? Taky se mluvilo o mozne podpore mantle...

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gigabyte GTX 1080/11 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Xeon X5687, Radeon X850 XT, 4 GB DDR3, Win98SE; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Win98SE; Pentium III-S 1400, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, Win98SE & DOS
Retro PC: ThinkPad 600
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: so 15. listopad 2014, 00:22 
Červená karta
Červená karta

Založen: 04. květen 2013
Bydliště: SNV
Nahoru
Neviem co riesis nejake GTA 5 ked to neni von ani s DX. Mantle stale vyslo az formou patchu.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: so 15. listopad 2014, 00:24 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
havli napsal:
Krteq napsal:
:lol: Jak dlouho si myslíš, že trvá vývoj nějaké hry/softu (nepočítám hry stylu CoD/AC kde obšlehneš předchozí produkt, trochu přeleštíš a znovu prodáš bez větších změn)?

90% novych her je takovych, aspon nejaka inovace by byla, kdyby pridali mantle. Obzvlast na tech zprasenych portech z konzoli by se boost vykonu hodil vic nez kdekoliv jinde.

Btw - GTA 5 asi nic, ze? Taky se mluvilo o mozne podpore mantle...



urcite ti neuslo ze vetsinu tech dementnich portu z konzoli podporuje "the way nvidia it meant to be played"


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: so 15. listopad 2014, 00:32 
Začátečník
Začátečník

Založen: 12. leden 2013
Nahoru
BananSK napsal:
Neviem co riesis nejake GTA 5 ked to neni von ani s DX. Mantle stale vyslo az formou patchu.


A to je další podělanej problém. Mantle vychází formou patche o 2 měsíce pozděj. Bezva, já si ale chci zahrát hru když vyjde.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: so 15. listopad 2014, 00:33 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
oneb1t napsal:
urcite ti neuslo ze vetsinu tech dementnich portu z konzoli podporuje "the way nvidia it meant to be played"
Ano, jiste - a proc? Protoze AMD nevyviji dostatecnou aktivitu, aby je nejakym zpusobem motivovali k implementaci svych technologii. Krome tech par her (kde vyvojari spolupracuji s AMD) vidim jen narky, jak je nvidia spatna, protoze gameworks, physx, ve hre je pouzito moc zelene barvy, atd, atd. :-D Je potreba taky trochu prilozit ruku (a penize) k dilu. Jinak se nic nezmeni.

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gigabyte GTX 1080/11 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Xeon X5687, Radeon X850 XT, 4 GB DDR3, Win98SE; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Win98SE; Pentium III-S 1400, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, Win98SE & DOS
Retro PC: ThinkPad 600
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 2103 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 106  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 5 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.