DirectX 12 - info a vše okolo

Libovolný výrobce, technologie, informace, rady, výběr, ovladače.

Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis

Odpovědět
dexterav
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. pro 2003
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od dexterav »

oneb1t píše:ashes of singularity je opraveny pro 6 a vicejadrove CPU takze FX-8xxx konecne dosahuje vysledku kterejch melo dosahovat od zacatku

fx-8350@4.5ghz
http://i.imgur.com/45nHtkM.jpg

tady pro porovnani i7-4970K@4.7ghz
http://s22.postimg.org/pj5lhu8up/bench.png
prečo má fx 2x AA a intel 4x ? :mrgreen:
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
blaho
Žlutá karta
Žlutá karta
Registrován: 31. pro 2011
Bydliště: Nyíregyháza

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od blaho »

aha :)
oneb1t
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 22. dub 2010

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od oneb1t »

to nema na average cpu fps vliv
i7-12700K, 2x16GB DDR5-4800MHz, ASUS B660-I, 1TB WDS100T1X0E
i5-12400F@5.5GHz, 4x8GB DDR5-4800MHz CL40, Asrock B760M PG riptide, A-data 1TB XPG SX8200, Radeon MI25@WX9100 16GB, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
HP ENVY x360 13" Ryzen 3 4300U
Elkim
Redaktor PCT
Redaktor PCT
Uživatelský avatar
Registrován: 01. lis 2014
Bydliště: Olomouc

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Elkim »

Bez průběhu FT je to info stejně napůl o ničem.
oneb1t
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 22. dub 2010

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od oneb1t »

prubeh tam je staci omrknout ty tecky
i7-12700K, 2x16GB DDR5-4800MHz, ASUS B660-I, 1TB WDS100T1X0E
i5-12400F@5.5GHz, 4x8GB DDR5-4800MHz CL40, Asrock B760M PG riptide, A-data 1TB XPG SX8200, Radeon MI25@WX9100 16GB, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
HP ENVY x360 13" Ryzen 3 4300U
Bendrr
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 14. úno 2015
Bydliště: Praha

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Bendrr »

Vypadá to že problémy s DX12 NVIDIA karty mít nebudou.
Stačilo optimalizovat ovladače: http://www.svethardware.cz/ashes-of-the ... luji/41250
PC I mATX: RYZEN 7 7700X, MSI MAG B650M MORTAR WIFI, Kingston DDR5 6000MHz CL36 FURY Beast Black 16GB, Solidigm P44 Pro NVMe 2TB, Kingston KC3000 NVMe 1TB, Palit GeForce RTX 4070 Dual, Seasonic Focus PX 750 Platinum, Cooler Master Silencio S400 TG, NZXT Kraken X53, 2560×1440 32" Philips
PC II mini-ITX: RYZEN 7 3700X, MSI B450I Gaming Plus AC, Corsair VENGEANCE RGB PRO Black 16GB 3200MHz@3600MHz CL 16, ASUS DUAL GeForce RTX 3070 V2 O8G, Samsung SSD 960 PRO NVMe 1TB, WD Blue 3D NAND SSD 500GB 2.5", Seasonic M12II EVO SS-620GM F3 620W, NZXT H200, 2560×1440 32" Philips
ifkopifko
Začátečník
Začátečník
Registrován: 16. říj 2009

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od ifkopifko »

Ja som si nevšimol, že by tu niekto tvrdil niečo v zmysle, že sa nedá spraviť "DX12" hra/demo, ktoré bude lepšie sedieť Nv a nie AMD.

Tak ako bolo odvedi robiť závery predtým, tak je to odveci aj teraz. Kto z vás vie, čo sa zmenilo v kóde hry samotnej (mala by to byť nejaká nová verzia, alebo nie?), a ako sa to prejavilo na grafickom výstupe, či efektivite využitia jednotlivých grafických kariet.
CPU: R7 7700 COOLER: Endorfy Fera 5 MB: ASUS B650M-E RAM: 2x16GB DDR5
VGA:
Asus GTX 1060 3GB OC HDD: Samsung 980 Pro 1TB + Crucial MX500 1TB + WD Red 4TB
PSU: Seasonic Focus GM550 CASE: Thermaltake Swing Silver w/o window -trošku modifikovaná (skôr znásilnená) DISPLAY: Asus MX239H
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od ArgCZ »

no to vypadá spíš že to tam sedí na limitu něčeho

každopádně výborná zpráva :thumbsup:
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
Bendrr
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 14. úno 2015
Bydliště: Praha

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Bendrr »

Tak hlavně jde o to, že se nekoná žádný katastrofický propad v DX12 a zájemci o karty NVIDIA nemusí mít obavy do budoucna...
PC I mATX: RYZEN 7 7700X, MSI MAG B650M MORTAR WIFI, Kingston DDR5 6000MHz CL36 FURY Beast Black 16GB, Solidigm P44 Pro NVMe 2TB, Kingston KC3000 NVMe 1TB, Palit GeForce RTX 4070 Dual, Seasonic Focus PX 750 Platinum, Cooler Master Silencio S400 TG, NZXT Kraken X53, 2560×1440 32" Philips
PC II mini-ITX: RYZEN 7 3700X, MSI B450I Gaming Plus AC, Corsair VENGEANCE RGB PRO Black 16GB 3200MHz@3600MHz CL 16, ASUS DUAL GeForce RTX 3070 V2 O8G, Samsung SSD 960 PRO NVMe 1TB, WD Blue 3D NAND SSD 500GB 2.5", Seasonic M12II EVO SS-620GM F3 620W, NZXT H200, 2560×1440 32" Philips
AllowedCry
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 21. kvě 2011
Bydliště: Praha

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od AllowedCry »

Otázka spíš je, jak to opravili, když tady spousta lidí říkalo, že s tím nic udělat nemůžou :idea:
Ryzen 5700X @ PBO+200 || GB B450 GX || 32GB @ 3600Mhz cl16 || XFX RX7900 XT @ 2.8Ghz/21Ghz -25mV || SSD 1.25TB || HDD 3TB || Fractal R5 + Corsair HX850 || [4K] Philips 288E2A @ 60hz + Philips 48OLED707 @ 120hz.
Bendrr
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 14. úno 2015
Bydliště: Praha

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Bendrr »

Určitě se brzy dozvíme víc. Pro 95% majitelů GK, ať už NVIDIA nebo AMD, asi vůbec nebude podstatné jak a proč... Bude je zajímat to, že mají karty adekvátní výkon i v DX12.
PC I mATX: RYZEN 7 7700X, MSI MAG B650M MORTAR WIFI, Kingston DDR5 6000MHz CL36 FURY Beast Black 16GB, Solidigm P44 Pro NVMe 2TB, Kingston KC3000 NVMe 1TB, Palit GeForce RTX 4070 Dual, Seasonic Focus PX 750 Platinum, Cooler Master Silencio S400 TG, NZXT Kraken X53, 2560×1440 32" Philips
PC II mini-ITX: RYZEN 7 3700X, MSI B450I Gaming Plus AC, Corsair VENGEANCE RGB PRO Black 16GB 3200MHz@3600MHz CL 16, ASUS DUAL GeForce RTX 3070 V2 O8G, Samsung SSD 960 PRO NVMe 1TB, WD Blue 3D NAND SSD 500GB 2.5", Seasonic M12II EVO SS-620GM F3 620W, NZXT H200, 2560×1440 32" Philips
DOC_ZENITH
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 08. kvě 2010
Bydliště: Praha

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od DOC_ZENITH »

Zde je problém "co je DX12" protože oba výrobci GPU nesplňujo ufull DX12, jejich HW to prostě neumí. Poslední dobou se řešilo že Nvidie neuměj AS shadery, ale AMD má zase své body které neumí. Tohle co držíme v rukouch je prostě HW jehož architektura byla vyvíjena kdesi hluboko v DX11 časech a nemá smysl od ní očekávat future-proof zázraky. Až 16nm GPU budou částečně počítat s DX12 v praxi, a ideální na to bude asi až druhá 16nm generace, tzn Volta a spol. Nicméně onen samotnej přechod z 28 na 16 nm způsobí při stejné velikosti GPU takovej nárůst tranzistorů a hrubého výkonu že případně nedodělky i kdyby se použila jen současná architektura bez jakejchkoliv vylepšení (což se nestane) se v tom utopěj.


Hladis//Promaz OT a uprava prispevku.
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Bendrr píše:Vypadá to že problémy s DX12 NVIDIA karty mít nebudou.
Stačilo optimalizovat ovladače: http://www.svethardware.cz/ashes-of-the ... luji/41250
Heh, všiml si vůbec někdo že ten test je, oproti předchozím testům, bez MSAA? :roll:
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Ache »

Krteq píše:Heh, všiml si vůbec někdo že ten test je, oproti předchozím testům, bez MSAA? :roll:
To kecáš milej zlatej. Původní test na CB (ze srpna) byl ve stejném nastavení:
http://diit.cz/sites/default/files/ashe ... erbase.png :!:
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Ale já nemyslím jen CBDE :)
hadas
Začátečník
Začátečník
Registrován: 06. dub 2012

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od hadas »

a bylo to s AS nebo bez nekde jsem cetl ze tam vyvojari pridali ze kdyz to detekuje NV tak to vypne AS. Takze bylo s AS nebo bez ?
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Ano, pro nV karty je tam použit kód bez Async Compute.
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

AotS je nyní dostupný na steamu v early access programu - Ashes of the Singularity is in Steam Early Access Today!


Hladis// Vydeleni OT.
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

havli
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. zář 2009
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od havli »

No, bugy tam jsou - viz odlisne fungovani Radeon + GF a naopak, ale celkove je "pocet fps" nad ocekavani dobry. Bohuzel misto poradne analyzy frametimes (coz je nejdulezitejsi parametr u multi GPU obecne) tam dali akorat jednu mazanici graf, ze ktereho se nevycte nic.
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3000 ; Gainward RTX 3060 ; MX500 500 GB, 4 TB + 6 TB HDD ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
Odpovědět

Zpět na „Grafické karty“