Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je so 19. říjen 2019, 11:29

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 3679 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 184  další

Jak dopadne Vega ?
Zničí to Voltu, jak Babiš živnostníka. 24%  24%  [ 56 ]
Dorovná se štěstím hodně ořezaného velkého Pascala, bez nároku na Huanguv trůn. 40%  40%  [ 93 ]
Nuda. Bude dorovnávat tak malého Pascala. 13%  13%  [ 29 ]
Bude to Fail a skončí to jako kuriozita v muzeu zbankrotované AMD. 7%  7%  [ 16 ]
AMD co ? To někdo kupuje ? 6%  6%  [ 15 ]
Je mi to úplně jedno, chlast a ženy/muži se mi tím nezlevní. 10%  10%  [ 23 ]
Celkem hlasů : 232
Autor Zpráva
 Předmět: Re: AMD Vega - Info, spekulace
PříspěvekZaslal v: st 21. září 2016, 07:19 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 31. březen 2011
Bydliště: Praha, Prešov
Nahoru
Potom mám asi zle info o číslach.

_________________
Intel Core i7-5820K@4,5GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,4GHz, GB X99-UD4, Be Quiet Dark Power Pro 11 1kW; NVIDIA GTX 1080 FE watercooled; Fractal Design XL R2; Crucial MX100 256GB;Philips 234E5QHSB/00; OCZ RD400 512GB NVMe ; CFL 8700K ? Alphacool Eisbaer@; NVIDIA GTX 1060 FE; SSD: Samsung EVO 850 256GB; HDD:Seagate 7200.10@250GB + WD@320GB + Seagate 7200.12@1TB; Samsung SyncMaster BX2450L; Windows 10 PRO WMC; Fractal Design R4 Define@SuperFlower 550W Golden King
LUMIA 820,920,830; iPhone 6


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Vega - Info, spekulace
PříspěvekZaslal v: st 21. září 2016, 07:57 
Začátečník
Začátečník

Založen: 16. říjen 2009
Nahoru
del42sa napsal:
to teda nedává, protože to nefunguje tak jak ty si myslíš.
Citace:
Hawaii and the other Radeons can only filter FP16 texture formats at half the usual rate
Hawaii : half rate (FP32/FP16)
Tonga: 1:1 (FP32/FP16)
Vega: 1:2 (FP32/FP16)
Pascal (GP100 only): 1:2 (FP32/FP16)

Je ti dúfam jasné, že tu pletieš piate cez deviate... Reč bola o výpočetnom výkone a ty sem miešaš texture filtering/throughput (tá citácia ohľadne Hawaii, ak by si nevedel.). Hlavne že ty vieš ako "to funguje". :roll: Priestoru je tu dosť, môžeš byť konkrétnejší...

Inak k tomu jasaniu, že by natívna podpora FP16 u Vegy mala znamenať že "shader core je opravdu zcela nové"... zmeny v podpore FP32 vs FP64 sme u GCN mali, bolo vždy shader core zcela nové? Ak áno, prinieslo to nové shader core nejaký citeľný benefit pre hráčov?

_________________
CPU: i7-3770 @3,8-4GHz; COOLER: NH-C12P (lapovaný) MB: ASRock Fatal1ty Z77 PROFESSIONAL-M RAM: 2x8GB DDR3 HyperX Savage 1600MHz CL9
VGA:
Asus GTX 1060 3GB OC HDD: Intel 520 120GB + Samsung SpinPoint F3 1TB + Toshiba 2TB + Samsung SpinPoint F1 1TB
PSU: Corsair HX520 CASE: Thermaltake Swing Silver w/o window -trošku modifikovaná (skôr znásilnená) DISPLAY: Asus MX239H


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Vega - Info, spekulace
PříspěvekZaslal v: st 21. září 2016, 08:50 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
CageJ napsal:
Potom mám asi zle info o číslach.


je klidně možné že ty informace ve Videocardz interpretovali chybně... těžko říct. AMD v podstatě neoficiálně o refreshi Polaris informovala hned při vydání. Na druhou stranu bylo by logické očekávat, že Vega 11 bude větší čip než Polaris 10 a spíše by mohl vyplňovat mezeru mezi P10 a Vega10. Tohle ale zase na druhou stranu s přehledem zastane ořezaná VEGA 10, takže se nejspíš necháme překvapit :D

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Vega - Info, spekulace
PříspěvekZaslal v: st 21. září 2016, 09:49 
Začátečník
Začátečník

Založen: 03. květen 2015
Nahoru
64CU na takte 1,46 GHz? Má to byť rovnaký proces ako Polaris predsa, nešlo by to teda cez 300W?

DOC_ZENITH napsal:
... Heh, kdo ví, možná AMD opět vytahne zajíce z pytle ala odhalí že jejich arch toho umí více než si mysleli, ala odhalí další skrytej potenciál. Nebo je třeba jen dorobnej upgrade font-endu aby to GPU dokázalo zpracovat ale samotné SP to dovedou. Protože ruku na srdce, v době kdy GCN přicházelo ňáké FP16 či INT8 nikoho nezajímalo. Dodnes to nikoho moc nezajímá, jediné na co se to používá (a kdoví jak je to v praxi, tohle říká marketing NV ve snazet udat savé předražené profi karty) je AI learning. Tak se klidně mohlo stát že se na to podívali a zjistili že jejich arch to defakto dovede také jen s min změnami. Ono to dává i logiku že by výpočet s poloviční přesností měl dávat 2x takovej výkon.


A AI je asi prehypované ale posledných pár rokov to je trend v analýze dát a dosť veľa veľkých spoločností tomu verí. Preto tu je P100, preto Intel narýchlo vydáva Knightmill, preto si niektoré firmy stavajú ASIC na ML a dokonca aj SPARC M7 k tomu má čiastočnú hardvérovú akceleráciu. Vlastne sa čudujem, že AMD ešte nič nevydalo.

A obávam sa že zmena fron-endu by stačila možno na int ale pri fp sú potrebné napríklad najmenej dve normalizácie navyše, čo by už bolo hardvérovo dosť náročné, a keby to podporovali tak by sme tu už dávno nejaké FP16 AMD mali.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Vega - Info, spekulace
PříspěvekZaslal v: st 21. září 2016, 10:01 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
Přesně tak. Pokud je mi známo, tak až Tonga (GCN3) přinesla nativní FP16 precision. Předchozí generace (GCN2/GCN1) to nepodporovala/neuměla nebo případně emulovala s nějakým propadem výkonu. Hlavním důvodem použití FP16 je úspora energie.Evidentně je to ale něco s čím počítají do budoucna všichni včetně Intelu.

\\tak jsem si prošel podrobně znovu CI and VI ISA Guides a FP16 vectorové ALU instrukce byly opravdu přidány až s GCN3 (Tonga ) a předchozí verze GCN včetně Hawaii GPU FP16 vektorové ALU instrukce vůbec nepodporují ! V žádné formě (takže co tu naznačoval DocentZenith a na co jsem upozorňoval, že při FP16 musí mít automaticky 2x takový výkon není pravdou, pokud na to není ALU stavěná ) Zároveň jsem si uvědomil, že FP16 texture logic je nezávislá na shader core a jde o jednu z fixních funkcí....
Tabulka kterou postoval Yuri.cs to ukazuje jasně. U Tonga došlo k přepracovaní samotného shader core a dolnění nových funkcí (proto má GFX Tonga vyší číslo než u Hawaii) Pokud má Vega GFX9, je to opět proto, že shader core bylo přepracováno a umí toho víc než předchozí generace. :)

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


Naposledy upravil del42sa dne čt 22. září 2016, 07:34, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: AMD Vega - Info, spekulace
PříspěvekZaslal v: st 21. září 2016, 10:26 
Začátečník
Začátečník

Založen: 03. květen 2015
Nahoru
Na to "KNM" som vážne zvedavý. Má to výsť už budúci rok a podľa slidu z IDF to má mať niekoľko krát vyšší výkon ako KNL (v FP32). Ale nieje tu ešte ani náznak toho, ako by ten výkon chceli dosiahnuť, už KNL má 720mm2 a spotreba ide až k 250W, a keďže 10nm je ešte v nedohľadne, tak jediný spôsob ako by to mohli dosiahnuť, je použiť 16nm proces. :D

...alebo osekať FP64... Tak či tak, bude to zaujímavé.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Vega - Info, spekulace
PříspěvekZaslal v: pá 23. září 2016, 10:20 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
AMD jde stejnou cestou jako Nvidia. Vega10 i Navi 10 podporují výpočty s dvojitou přesností (FP64) jen 1/16 výkonu v FP32.

7nm Vega20 má být HPC čip s podporou FP64 s 1/2 FP32.Takže stejně jako GP100.

http://www.cnews.cz/dalsi-podrobnosti-gpu-vega-navi-vega-20-bude-cip-pro-hpc-ma-sbernici-gmi

že by tedy 7nm Vega20 nahradila údajně zrušený "Greenland" a nebo bude 14nm GPU použité v HPC APU podporovat výpočty v dvojité přesnosti s poloviční rychlostí ? To by opět znamenalo dva odlišně konfigurované čipy a vysvětlovalo by to ty různé názvy v podstatě stejného produktu( Greenland a Vega10 ) V HPC segmentu by podpora FP64 při přijatelné rychlosti smysl dávala....
Možná jen špatně interpretované informace vedly k chybným závěrům o zrušení Greenlandu a oba produkty budou koexistovat vedle sebe. A nebo je informace od CH.D. pravdivá a v tom případě AMD posune vydání HPC APU původně plánovaného na rok 2017 tak aby korelovalo s výrobou na 7nm.

Popravdě ale mnohem větší smysl dává informace, že Vega20 bude stejně jako Vega10 14nm čip a pujde o HPC čip a teprve NAVI bude na 7nm.... Je možné že to ve Videokardz popletli . Viz:
http://fudzilla.com/news/graphics/41669-vega-20-gpu-comes-in-late-2017
http://fudzilla.com/news/processors/41678-amds-7nm-apu-is-gray-hawk
http://fudzilla.com/news/graphics/41671-navi-is-7nm-late-2018-early-2019

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Vega - Info, spekulace
PříspěvekZaslal v: po 26. září 2016, 16:30 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
http://phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=GCC-For-AMD-GCN-Early

Citace:
AMD GCN GCC port at this month's GNU Tools Cauldron conference in the UK. As of earlier this month he characterized the GCC GCN port as being around 3,000 lines of new code and enough that simple kernels written in C work, but only a subset of the integer scalar/vector ISA is currently implemented.


Citace:
To avoid any confusion, this is about using GCC to compile code for the GCN ISA, as opposed to running GCC itself on the AMD GPU.


Citace:
Primarily designed for graphic cards, but with parallel computation in mind
GCN code generator is needed to complete HSA infrastructure (currently we rely on a proprietary finalizer) Similar to traditional CPUs (unlike the predecessors)

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Vega - Info, spekulace
PříspěvekZaslal v: pá 30. září 2016, 09:47 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
http://www.amkor.com/go/2-5D
http://www.globalfoundries.com/foundry-files-blog/all/foundry-files/2016/08/11/packaging-takes-center-spot-on-innovation-stage

Citace:
McCann said GLOBALFOUNDRIES is the only foundry to have 32nm TSVs in high-volume production.

“The combination of GLOBALFOUNDRIES with IBM’s Microelectronics division brings new opportunities, including high-density stacking applications. Being the only Foundry with HVM experience on high-density 3D TSV in logic, we bring credibility to the marketplace,” McCann said. In addition to TSV’s in 3D, GLOBALFOUNDRIES designs and develops 2.5D silicon interposer products in-house for volume manufacturing at OSATs, “providing the best combination of design skills with a low-cost production path.”
Putting together high-bandwidth memory with graphics processors is a particularly important area going forward, James said, one that will take advantage of the interposer experience at the GLOBALFOUNDRIES Fishkill, N.Y. fab.


GPU Vega 10 by prý mohlo vyjít ještě letos. Ale jen v profi grafických kartách

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Vega - Info, spekulace
PříspěvekZaslal v: po 3. říjen 2016, 19:41 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Zajímavost v článku na DF
DigitalFoundry napsal:
In short, there's more to PS4 Pro's enhancements than teraflop comparisons suggest - and we understand that there are more 'secret sauce' features still to be revealed. At the PlayStation Meeting, Sony staff told me that the enhancements made to the core hardware go beyond the checkerboard upscaling technology, and the new instructions certainly support Mark Cerny's assertion that the PS4 Pro possesses graphics features not found in AMD's current Polaris line of GPUs. Interesting stuff, and we look forward to learning more.
Digital Foundry: Hands-on with Mantis Burn Racing on PS4 Pro

Že by si AMD přeci jen na těchhle semicustom GPUs/APUs zkoušelo nové technologie a features, které pak implementuje do svých čipů?

Rekapitulace:
  • Xenos - arch. unifikovaných shaderů dlouho před DX10
  • APU v XBONE/PS4 - hybrid mezi GCN Gen. 1 (Tahiti) a Gen. 2 (Hawaii)
  • APU v PS4 Pro - hybrid mezi Polaris a ??? - možná něco z Vegy

//fixed, dík :oops:


Naposledy upravil Krteq dne po 3. říjen 2016, 20:13, celkem upraveno 3x.

 Profil  
 Předmět: Re: AMD Vega - Info, spekulace
PříspěvekZaslal v: po 3. říjen 2016, 20:08 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
[rejp]R520 urcite unifikovane shadery nema, radsi R500 :P [/rejp]
// v pohode

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gigabyte GTX 1080/11 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Pentium 4 2.66 GHz, GeForce4 Ti 4600, 512 MB RDRAM, win98; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, win98SE; Pentium III 700, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, win98SE & DOS
Retro PC: Core 2 Duo E6400, Radeon 8500 LE, 1 GB DDR, ASRock 775i65G R3.0, winXP
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Vega - Info, spekulace
PříspěvekZaslal v: út 4. říjen 2016, 14:32 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
Krteq napsal:
Zajímavost v článku na DF
DigitalFoundry napsal:
In short, there's more to PS4 Pro's enhancements than teraflop comparisons suggest - and we understand that there are more 'secret sauce' features still to be revealed. At the PlayStation Meeting, Sony staff told me that the enhancements made to the core hardware go beyond the checkerboard upscaling technology, and the new instructions certainly support Mark Cerny's assertion that the PS4 Pro possesses graphics features not found in AMD's current Polaris line of GPUs. Interesting stuff, and we look forward to learning more.
Digital Foundry: Hands-on with Mantis Burn Racing on PS4 Pro

Že by si AMD přeci jen na těchhle semicustom GPUs/APUs zkoušelo nové technologie a features, které pak implementuje do svých čipů?

Rekapitulace:
  • Xenos - arch. unifikovaných shaderů dlouho před DX10
  • APU v XBONE/PS4 - hybrid mezi GCN Gen. 1 (Tahiti) a Gen. 2 (Hawaii)
  • APU v PS4 Pro - hybrid mezi Polaris a ??? - možná něco z Vegy



to je docela dobře možné a zároveň poměrně elegantní způsob jak z těch semicustom dealů vytřískat maximum pro firmu.

Citace:
Originally Posted by DigitalFoundry
we already knew that the Pro graphics core implements a range of new instructions - it was part of the initial leak - but we didn't really know exactly what they could actually do. As we understand it, with the new enhancements, it's possible to complete two 16-bit floating point operations in the time taken to complete one on the base PS4 hardware. The end result from the new Radeon technology is the additional throughput required to making Mantis Burn Racing hit its 4K performance target, though significant shader optimisation was required on the part of the developer.


btw ten dvojnásobný výkon v 16bit FP má přinést právě až Vega10

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Vega - Info, spekulace
PříspěvekZaslal v: po 10. říjen 2016, 07:41 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
http://diit.cz/clanek/vega-10-v-roce-2016-vega-11-specifikace

Citace:
AMD podle tohoto zdroje upravila organizaci i strukturu SIMD bloků tak, aby bylo možné paralelně zpracovat vlnoplochy (wavefront) s odlišnou délkou. Pokud se tato informace potvrdí, bude to znamenat nejzásadnější zásah do grafické architektury AMD od uvedení první generace architektury GCN


Citace:
The structure and configuration of SIMD units is entirely new. Each SIMD is now capable of simultaneously processing variable length wavefronts. It also includes clever new coherency features to ensure peak stream processor occupancy in each compute unit at all times and reduce access times to cache and HBM. Memory delta color compression has also been improved

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Vega - Info, spekulace
PříspěvekZaslal v: po 10. říjen 2016, 08:53 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 03. leden 2007
Bydliště: hl.m. piva
Nahoru
del42sa napsal:
WCC-click-bait jen vytahnul ten pul roku diskutovany patent. Link si nejdete tady nebo na B3D.

_________________
It will be amazing in case after 10GHz we will see 20GHz, 30GHz and so on, just like we witnessed the thorny way from 10MHz to 33MHz in the eighties. -xbitlabs.com


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Vega - Info, spekulace
PříspěvekZaslal v: po 10. říjen 2016, 09:17 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Jj, to schéma CU je převzato z AMD patentu podaného 18. září 2014 a zveřejněného letos v březnu.

Heterogenous Function Unit Dispatch in a Graphics Processing Unit

Otázka jestli to bude implementováno ve Vega čipech nebo až v Navi.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Vega - Info, spekulace
PříspěvekZaslal v: po 10. říjen 2016, 09:30 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?p=9100411#p9100411

Mumak napsal:
Ten chip naozaj vyzera interne velmi odlisne od vsetkeho co bolo doteraz..."

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Vega - Info, spekulace
PříspěvekZaslal v: po 10. říjen 2016, 09:43 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Jen dotaz, kdo je Mumak a jak moc spolehlivý zdroj je/má?


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Vega - Info, spekulace
PříspěvekZaslal v: po 10. říjen 2016, 11:07 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
yuri.cs napsal:
WCC-click-bait jen vytahnul ten pul roku diskutovany patent. Link si nejdete tady nebo na B3D.


upřímně, kdyby tohle už dříve netvrdil Mumak ( že má být Vega/Greenland uplně odlišný čip od předchozích GCN tak se tím ani nebudu zabývat, protože většinu toho co postne WCCFTECH je opravdu trash, ale díky infu od Mumaka má tahle "zpráva" naprosto jinou váhu ať už s ní přišel kdokoliv .....

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Vega - Info, spekulace
PříspěvekZaslal v: po 10. říjen 2016, 11:57 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Doufejme že se to povede, AMD to potřebuje jako sůl. S 980TI do Pascalů nepůjdu, ale Vega pokud by byla povedená má šanci.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Vega - Info, spekulace
PříspěvekZaslal v: pá 21. říjen 2016, 12:51 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 05. červenec 2006
Bydliště: okolí Hradce Králové
Nahoru
Zajímavej článek na eurogameru o fičurách GPU PS4 Pro
pojednává mimojiný i o tom, že zvládá 16bit operace s dvojnásobnou rychlostí, novej buffer pro vyhlazování atd atd. takže někde na cestě mezi Polarisem a Vegou.
zajímavý je taky zjištění, že desktop gpu často vychází z předlohy z konzolí a ne naopak
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... es-machine

_________________
Když se nad sklenkou dobrého vína hledíc do krajiny při západu slunka zamyslím, uznám, že život je vlasně velká svině...
Chtěl bych hodně peněz, ale pracovat kvuli tomu nehodlám...

-blekota je boss


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 3679 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 184  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 0 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.