Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je ne 29. listopad 2020, 15:34

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 31 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)
PříspěvekZaslal v: čt 29. prosinec 2016, 19:37 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Jedinej bottleneck který ta hra (bench) ma je CPU ;-)

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)
PříspěvekZaslal v: čt 12. leden 2017, 21:15 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Ten benchmark moc CPU bottlenecked neni, je to Cry engine. A Pascal je děsně limitovanej pamětí, spousta testů to prokázala, Headova úvaha je zde ihmo správná.


 Profil  
 Předmět: Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)
PříspěvekZaslal v: čt 12. leden 2017, 21:36 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 14. březen 2004
Bydliště: Ostrava Poruba
Nahoru
Obrázek

Asus Z-170P bios version 8001 |
Intel Core i5 6400 3.1@4.0 Ghz |
8 GB Team-Elite DDR4 - 2133@2366Mhz |
MSI N760 TF 2GD5/OC Gaming 1333/7300 Mhz

_________________
<-MB-> Gigabyte Z490M Gaming X | <-CPU-> Intel i5 10400 <-RAM-> 16GB (2x8) GOODRAM IRDM PRO 3600 Mhz
<-NVME-> 512GB Adata XPG SX8200 Pro | <LCD> 27"AOC 27G2U | <-GPU-> Sapphire Radeon RX 6800 XT
<-PSU-> Seasonic FOCUS Plus Gold 750W | <CASE> Metallic Gear by Phanteks NEO Micro V2 Black


 Profil  
 Předmět: Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)
PříspěvekZaslal v: čt 12. leden 2017, 23:19 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Testujte to prosím v 1920x1080 4xAA, fullscreen. Nedávejte sem ty low-ress testy (i když je to default).

Jo a btw, právě mi chcípla GTX980TI během tohoto testu, hard-shutdown a po novym startu už artefakty i v 2D....

Edit, tak zcela neplánovaně,

GTX480 @ 850/4200

1920x1080 no AA

8592 bodů.
avg: 39,1.
min: 14fps.


 Profil  
 Předmět: Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)
PříspěvekZaslal v: pá 13. leden 2017, 02:25 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
DOC_ZENITH napsal:
Ten benchmark moc CPU bottlenecked neni,
Ale je, sleduj vytizeni GPU a jak to propada. Je to jedna z rady CPU bottleneck asijských MMO. A mam i v podpisu test tyhle věci.

SB i7 4.5GHz
score: 22604

Skylake i7 4.5GHz
score: 23771

A to ta 1070 i se Skylake nejede naplno, jen Skylake uz to tam vyhonil v limitovanych pasážích nad 60fps.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)
PříspěvekZaslal v: pá 13. leden 2017, 12:22 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 14. březen 2004
Bydliště: Ostrava Poruba
Nahoru
Me full HD nejde zvolit, takze smolik :-D jedu max. co umi LCD :D

_________________
<-MB-> Gigabyte Z490M Gaming X | <-CPU-> Intel i5 10400 <-RAM-> 16GB (2x8) GOODRAM IRDM PRO 3600 Mhz
<-NVME-> 512GB Adata XPG SX8200 Pro | <LCD> 27"AOC 27G2U | <-GPU-> Sapphire Radeon RX 6800 XT
<-PSU-> Seasonic FOCUS Plus Gold 750W | <CASE> Metallic Gear by Phanteks NEO Micro V2 Black


 Profil  
 Předmět: Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)
PříspěvekZaslal v: pá 13. leden 2017, 19:23 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 07. prosinec 2005
Bydliště: Středočeský kraj
Nahoru
i7-6700K @ 4,6 GHz
16 GB DDR4 3600 MHz 15-16-16-32-1T
GTX 980 Ti @ 1450/8000 MHz
1080p 4xAA fullscreen

22424 bodů
Average 101,9 fps
Minimum 54,9 fps

Mně to teda jako CPU bottleneck nepřijde, viz grafy využití CPU a GPU, nebo ne pro mojí grafiku... ta jede skoro pořád na plno, krom asi 3 propadů a CPU se fláká většinu času.

_________________
CPU: i7-8700K@5.0 GHz (delid by PKBO) MB: Asus ROG Maximus X Hero RAM: G.SKILL 2x8GB DDR4 4133 MHz@CL17 GPU: EVGA RTX 3080 FTW3 ULTRA FAN: Noctua NH-U14S SSD: 1x Samsung 960 Pro M.2 512GB, 1x Samsung 960 Pro M.2 1TB, 1x Samsung 840 Pro 256GB, 1x Samsung 850 EVO 1TB HDD: 3x Seagate Barracuda 7200 3TB Display: 35" Asus ROG Swift PG35VQ, 3440x1440 @ 144 Hz PSU: Seasonic Prime SSR-750PD 750W Mouse: Logitech G602 Keyboard: Cherry MX-Board 6.0 UPS: CyberPower Professional Tower 1000VA/900W CASE: LIAN LI PC-P50 Black Audio: Creative SOUND BLASTER X-Fi Titanium Fatal1ty Pro + Genius SW-5.1 Home Theater


 Profil  
 Předmět: Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)
PříspěvekZaslal v: so 14. leden 2017, 14:12 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Třeba ve vesnici u kočičího oltare, když je tam hodne postav, to pada bez Skylake slusne pod 60fps a vytizeni GPU se propadne. Skylake to vytahne nad 60fps, ale stale to nevytizi GPU naplno. Jen vymena CPU mi hodila o 1000 bodu vic. Vytizeni CPU je irelevantni ukazatel.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)
PříspěvekZaslal v: ne 15. leden 2017, 00:04 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
DOC_ZENITH napsal:
Testujte to prosím v 1920x1080 4xAA, fullscreen. Nedávejte sem ty low-ress testy (i když je to default).

Jo a btw, právě mi chcípla GTX980TI během tohoto testu, hard-shutdown a po novym startu už artefakty i v 2D....

Edit, tak zcela neplánovaně,

GTX480 @ 850/4200

1920x1080 no AA

8592 bodů.
avg: 39,1.
min: 14fps.


Tak stejné nastavení, Radeon 7970 @ 1125/6600 Mhz.

10795 bodů.
avg: 49,3
min: 12,3.

To se teda oproti 480tce moc nepředvedla, load byl celou dobu 100% Nulovenj limit v API/driveru, nikde, jen prostě mizernej výkon.


 Profil  
 Předmět: Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)
PříspěvekZaslal v: ne 15. leden 2017, 00:55 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
R9 290 @ 390 @ "ECO mode" = 925/5000
SB-E 8C/16T @ 3,15

1920x1080 noAA = 56,6 fps avg, 11,3 fps min
1920x1080 4xAA = 40,1 fps avg, 10,8 fps min

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gainward RTX 3080 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Xeon X5687, Radeon X850 XT, 4 GB DDR3, Win98SE; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Win98SE; Pentium III-S 1400, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, Win98SE & DOS
Retro PC: ThinkPad 600
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)
PříspěvekZaslal v: so 4. únor 2017, 00:41 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
GTX980TI @ 1441/7900

1920x1080 4XMSAA

22544 bodů

Average: 102,7 FPS.
Min: 55,1 FPS.

Má nová 980TI z reklamace je bohužel o dost horší kus než byla ta původní, pro tyhle takty potřebuje 1,15v, ta stará dávala 1460 s 1,1v solidnim undervoltem.


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 31 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 2 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.