Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Pro přihlášení použijte protokol HTTPS, dosavadní HTTP již nemusí dobře fungovat, viz ZDE.

Právě je po 17. prosinec 2018, 03:25

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 1473 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 3. květen 2017, 07:52 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Havok se asi stane součástí DirectX (12) jako "Direct Physics". Že by konečně standardizovaný middleware pro akceleraci fyziky?

Microsoft Trademarks Direct Physics - HAVOK Rebranded?


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 3. květen 2017, 08:23 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Nejedna se o middleware pro akceleraci fyziky. Jedna se o fyzikalni engine, ktery zadnou "akceleraci " nema. To mel byt Havok FX, ktery byl opusten. Moduly, ktere se v Havoku pouzivaji, navic zadnou akceleraci nepotrebuji - rigid body, kolize, ragdoll, animace postav.

Krok MS je jasny - potrebuje standardizovat fyzikalni engine pro homogenizaci prostredi xbone-PC.

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x3TB - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 3. květen 2017, 08:43 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Nope, má to být akcelerované skrze DirectCompute :wink:


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 3. květen 2017, 09:04 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Nic takoveho v clanku ani na googlu nevidim. Takovou revoluci v havoku by si jiste MS nenechaval pro sebe. Zdroj?

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x3TB - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 16. červenec 2017, 09:56 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
@michal3d: DX12 i WDDM 2.X jsou vázáné na Win10. Ty si pro mě za mě hraj třeba WinXP, jen tu prosím tě nenabádej méně znalé k nesmyslům :)

_________________
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 16. červenec 2017, 10:00 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
Zase bych to hrani bez win10 nevidel tak cerne... ano, asi to pojede o kousek hur, ale grafika s velkou pameti WDDM2 nepotrebuje a DX12 only hry se daji pocitat na prstech a zadne zazraky to beztak nejsou, takze klidek.

_________________
Core i7-8700K @ 4,8 GHz ; ASRock Z370 Extreme4 ; 32 GB DDR4 3100 ; Gigabyte GTX 1080/11 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Pentium 4 2.66 GHz, GeForce4 Ti 4600, 512 MB RDRAM, win98; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, win98SE; Pentium III 700, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, win98SE & DOS
Retro PC: Core 2 Duo E6400, Radeon 8500 LE, 1 GB DDR, ASRock 775i65G R3.0, winXP
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 16. červenec 2017, 10:16 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červen 2009
Bydliště: Brno
Nahoru
Dalsia vec je, ze Kaby Lake a Ryzen uz na Win 7 podporovane nie su. Ci tu niekoho chytaju nostalgicke nalady alebo nie, faktom je, ze Win 10 je na hranie rozhodne lepsi system...

_________________
MTB: Gigabyte GA-Z270X-Gaming K5, CPU: Intel Core i7-6700K@4,4GHz + Scythe Mugen 4, RAM: Patriot Viper 4 Series DDR4 16GB 3000MHz, GPU: MSI RX 470 4GB RAM, SSD: Intel 530 180GB, HDD: WD Black Mobile 1TB + WD Black 2TB, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: LG IPS277L
Moto Z Play, Nexus 7 (2013) 32GB


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 16. červenec 2017, 19:09 
Začátečník
Začátečník

Založen: 16. leden 2010
Nahoru
tak zde bylo spis zajmavy zda je to dnes teda uz citelnej prinos napr hrat pod DX12 tj mit Windows 10 a tam treba i hry co jsou delany stale pro DX11 :)
Ja jsem prisel jen na rozdil a to nevim zda bylo tim... hra Rise of Tomb Raider pod W7 kdyz to na full vse zabralo 6100MB VRAM z karty, padla hra a napsalo to error crash memory. Snizil jsem to a ok.
To stejny jsem zkusil pod Windows 10 a DX12, vyzralo to pamet karty ale hra dal hrala a nespadla.
Ze by teda to rikalo, ze je tam nejaka lepsi prace s pameti? :)

_________________
Win 7 UL 64 EN, Core i5-750@4Ghz-OC, SSD Samsung 840 Pro 256GB, SSD Kingston KC400 512GB, Toshiba x300 5tb + Seagate Barracuda 7200.14 2TB 7200ot + WD Caviar Black 1TB. MB Asus P7P55D-E PRO - Intel P55 s1156, RAM Kingston 16GB DDR3 1600, CORSAIR TX650, Gainward Phoenix 1060 Golden-2126Mhz/9400Mhz-OC 6GB, CoolerMaster miditower HAF 922, LG BH10LS30 BD-RW. Monitor LED DELL S2740L


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 16. červenec 2017, 19:11 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 11. březen 2016
Bydliště: jižně od Brna
Nahoru
tj ta funkce WDDM...

_________________
ignorelist: Stratos (již trvale)


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 16. červenec 2017, 19:34 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 06. říjen 2014
Bydliště: Bučovice
Nahoru
se podívej kolik paměti nasdílí ve vlastnostech adaptéru - Sdílená systémová paměť 8GB + Vyhrazená grafická paměť 4GB, takže nějakých 12GB na videopaměť při 4GB VRAM+16GB RAM a ono to i funguje třeba ten novej deus ex mi s texturama na max spíš vyžírá RAM, která se používá jako videopaměť, jako ne že by to bylo hratelný - nic moc frametimes, ale pořád je to asi nejlepší metoda než kdyby to spadlo třeba...

_________________
CPU: AMD Ryzen 5 2600X 3,6GHz @ 4,2GHz boost | GPU: MSI GeForce RTX 2070 ARMOR 8GB GDDR6 | MB: MSI X470 GAMING PLUS - AMD X470 | RAM: HyperX Fury Black 2x8GB DDR4 3200MHz @ CL18 (HX432C18FB2/8) | CPU COOLER: SilentiumPC Grandis 2 XE1436 (2x Sigma PRO 120, 1x Sigma PRO 140L) | STORAGE: SSD1 Crucial MX300 275GB, SSD2 Crucial BX500 480GB, HDD1 WD Blue EX 1TB (7200RPM), HDD2 WD Blue KS 500GB (7200RPM) | OPTICAL DRIVE: ASUS DRW-24B5ST | PSU: Seasonic S12II-520 520W | CASE: SilentiumPC Armis AR7 TG RGB window


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 17. červenec 2017, 10:35 
Začátečník
Začátečník

Založen: 16. leden 2010
Nahoru
stylar: hmm tohle by mohl bejt jako dobrej argument pro DX12 a uziti W10 pokud to nelze u W7 nejak nastavit. Casem pak pro new hry co vyzerou fakt 5GB+ VRAM.

_________________
Win 7 UL 64 EN, Core i5-750@4Ghz-OC, SSD Samsung 840 Pro 256GB, SSD Kingston KC400 512GB, Toshiba x300 5tb + Seagate Barracuda 7200.14 2TB 7200ot + WD Caviar Black 1TB. MB Asus P7P55D-E PRO - Intel P55 s1156, RAM Kingston 16GB DDR3 1600, CORSAIR TX650, Gainward Phoenix 1060 Golden-2126Mhz/9400Mhz-OC 6GB, CoolerMaster miditower HAF 922, LG BH10LS30 BD-RW. Monitor LED DELL S2740L


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 17. červenec 2017, 11:08 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Ripper6 napsal:
pokud to nelze u W7 nejak nastavit..


nejde. pod win7 se o to musi postarat sama hra a mnohe to i delaji.

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x3TB - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 22. listopad 2017, 12:38 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Serious Sam Fusion má od včerejšího updatu podporu DX12
Citace:
Changelog

  • Added Tobii eye tracking support for regular (flat) games
  • Added Virtuix Omni movement for VR games
  • Added DirectX 12 support
  • Various fixes, tweaks, and adjustments
Serious Sam Fusion 2017 update 331885 is available now!


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 20. březen 2018, 11:31 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Microsoft rozšiřuje DirectX 12 o DirectX Raytracing - DXR

Více info:


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 22. březen 2018, 14:00 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 31. březen 2011
Bydliště: Brno, Prešov
Nahoru
nič nové.. CUDA to vie od roku 2006 a DX10, teda prichodu unifikovanych shaderov, t.j. 12 rokov lol :D..

_________________
Intel Core i7-5820K@4,5GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,4GHz, GB X99-UD4, Be Quiet Dark Power Pro 11 1kW; NVIDIA GTX 1080 FE watercooled; Fractal Design XL R2; Crucial MX100 256GB;Philips 234E5QHSB/00; OCZ RD400 512GB NVMe ; CFL 8700K ? Alphacool Eisbaer@; NVIDIA GTX 1060 FE; SSD: Samsung EVO 850 256GB; HDD:Seagate 7200.10@250GB + WD@320GB + Seagate 7200.12@1TB; Samsung SyncMaster BX2450L; Windows 10 PRO WMC; Fractal Design R4 Define@SuperFlower 550W Golden King
LUMIA 820,920,830; iPhone 6


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 22. březen 2018, 14:12 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
ukazes mi nejaku hru kde bol raytracing cez nvidiu ?

lol

_________________
i7 6700K - 1080 Ti - 16GB RAM
//music poject


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 22. březen 2018, 14:13 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
CageJ napsal:
nič nové.. CUDA to vie od roku 2006 a DX10, teda prichodu unifikovanych shaderov, t.j. 12 rokov lol :D..
Nah, první počin skrze GPGPU ATi CTM/Stream - ještě fixed pipeline GPUs - 2005 :roll:

Stanford - Interactive k-D Tree GPU Raytracing

DXR konečně standardizuje RT (sice jen v rámci DirectX) a přináší i standardizované API, v tom je hlavní přínos.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 22. březen 2018, 14:16 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 31. březen 2011
Bydliště: Brno, Prešov
Nahoru
rbclass napsal:
ukazes mi nejaku hru kde bol raytracing cez nvidiu ?

lol


http://www.nvidia.com/coolstuff/demos

Dema

_________________
Intel Core i7-5820K@4,5GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,4GHz, GB X99-UD4, Be Quiet Dark Power Pro 11 1kW; NVIDIA GTX 1080 FE watercooled; Fractal Design XL R2; Crucial MX100 256GB;Philips 234E5QHSB/00; OCZ RD400 512GB NVMe ; CFL 8700K ? Alphacool Eisbaer@; NVIDIA GTX 1060 FE; SSD: Samsung EVO 850 256GB; HDD:Seagate 7200.10@250GB + WD@320GB + Seagate 7200.12@1TB; Samsung SyncMaster BX2450L; Windows 10 PRO WMC; Fractal Design R4 Define@SuperFlower 550W Golden King
LUMIA 820,920,830; iPhone 6


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 22. březen 2018, 14:17 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
no vidis..

teraz tie hry budu moct vznikat..v tom je ten rozdiel myslim

_________________
i7 6700K - 1080 Ti - 16GB RAM
//music poject


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 22. březen 2018, 14:22 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Jop za 10 let a na komplet jiném HW možná. Současná GPU to nedávaj. GV100 k tomu má skloly ale přístup Nvidie ala použijeme tensor cores pro maskovánjí artefaktů způsobených pomalym RT mi přijde výhledově total mimo a nešťastný. Pokud přijde RT bude to vypadat jako RT akcelerátory, ala čipy zamněřené čistě na onen účel. Jít na RT přes univerzální GPU optimalizované na rendering ne RT je na hlavu.


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 1473 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 0 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.