Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je so 4. červenec 2020, 00:28

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 316 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 31. říjen 2017, 06:39 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. prosinec 2009
Nahoru
F1 2017 first Vulkan only game on Linux https://twitter.com/feralgames/status/9 ... 4235837445


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 31. říjen 2017, 08:18 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 06. leden 2009
Bydliště: Cheb
Nahoru
Jakožto majitele AMD, by mi nevadilo kdyby Vulcan byl všude. Těch výpočtů je tam mnohem více a je to znát. Docela by mě zajímal pak rozdíl v těch F1 2017, ale linux to můžeš sám o sobě trochu degradovat, nicméně mě to zajímá. Třeba nový Wolfík na Vulcanu je super.

_________________
discord IT & racing: https://discord.gg/JaGehGp
PC1: R7 3700X|X470 Taichi|32GFlareX@3600CL14|5700XT|6xSSD|1xNVME|CustomLoop EKWB/Bykski|SimRacing Seat///PC2: G4560|Z170Gaming7 EK|8G2133|RX550|Custom water loop///NAS: Synology 1515+


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 13. prosinec 2017, 10:25 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. prosinec 2009
Nahoru
Vulkan 2? https://www.phoronix.com/scan.php?page= ... ation-2018


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 13. prosinec 2017, 10:37 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Dává to smysl. Vulkan Next má přinést mnohem větší provázanost s OpenCL a compute celkově.

Zatím tu máme standard ve verzi 1.0.xx, takže předpokládám že další "major update" standardu bude značená jako 2.0.


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 13. prosinec 2017, 11:35 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
a není to nějaká mobilní verze Vulkanu pro SoC ? Každopádně Vulkan API jako takové je velmi dobré rozhraní jen potřebuje větší podporu herních studií. Za podporu win7 a Linuxu mají u mně velké plus. To je opak toho co dělá MS s DX12

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 13. prosinec 2017, 11:37 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Vulkan jako multiplatformní API se ve stávající revizi 1.0.xx už ale používá na mobilních SoCs s Androidem :)


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 13. prosinec 2017, 12:18 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
já vím, ale myslím tím, třeba nějakou odlehčenou verzi právě pro ty chytré telefony. Tam přece nepotřebuješ kompletní funkcionalitu jako u klasického PC...

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 13. prosinec 2017, 12:47 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Vulkan sám o sobě je už dost "odlehčený" :wink:


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 26. únor 2018, 18:36 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Vulkan nově dostupný in na MacOS a iOS a nyní pokrývá všechny hlavní platformy (Windows, Linux, Android, MacOS/iOS)

Vulkan Is Now Available On macOS/iOS By MoltenVK Being Open-Sourced, Vulkan SDK for Mac


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 7. březen 2018, 15:18 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
První major API update - Vulkan 1.1

AnandTech - Vulkan 1.1 Specification Released: Open-source Tools, SDKs, and Launch Driver Support


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 26. březen 2018, 19:13 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Po "Project Anvil" přichází další AMD OpenSource tool usnadňující vývoj 3D aplikací pro Vulkan, tentokrát ve spolupráci přímo s Khronosem

V-EZ: AMD Releases New Easy-To-Use Vulkan Middleware, Simplified API


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 6. červen 2018, 13:43 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
X-Plane Flight Simulator Is Making Progress On Vulkan Support

Tam by měl Vulkan pomoct sakra hodně :)


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 14. červen 2018, 19:19 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. prosinec 2009
Nahoru
Obrovsky narast FPS v WarThunder https://twitter.com/gtuxtv/status/1007120363912941569


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 14. červen 2018, 19:23 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Hell yeah!!! WT hraju pravidelně a DX11 je tam vyloženě brzdou :)


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 14. červen 2018, 20:07 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
Uz ne zdaleka takovou brzdou jako driv, ale nejaky narust by mel byt. Nicmene ty jeho screenshoty jsou naprosto mimo beznou realitu. Ja mam v CPU benchmarku minimum >120 a avg >150 na sestave viz podpis. Zaroven si pamatuju, ze OGL byla naprosta tragedie odjakziva. Kazdopadne pokud dava i s Vulkanem v minimech 46 fps, pak testoval s nejakou lowend pleckou.

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gigabyte GTX 1080/11 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Xeon X5687, Radeon X850 XT, 4 GB DDR3, Win98SE; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Win98SE; Pentium III-S 1400, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, Win98SE & DOS
Retro PC: ThinkPad 600
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA VOLTA - Info a spekulace
PříspěvekZaslal v: st 15. srpen 2018, 11:08 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. prosinec 2009
Nahoru
Sliedy k RTX raytracer akceleracii ktora mieri do Vulkan.

http://on-demand.gputechconf.com/gtc/20 ... vulkan.pdf


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 22. srpen 2018, 08:58 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
VK_NV_raytracing rozíření bude přidáno v následujících měsících

Phoronix - NVIDIA RTX / Ray-Tracing Support For Vulkan Coming Soon


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 13. září 2018, 20:10 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Připravuje se nový memory model umožnující interoperabilitu se SPIR-V a GLSL

Khronos - Vulkan has just become the world’s first graphics API with a formal memory model. So, what is a memory model and why should I care?


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. září 2018, 07:38 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. prosinec 2009
Nahoru
Vulkan 1.1.85 Released With Raytracing, Mesh Shaders & Other New NVIDIA Extensions


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. září 2018, 07:54 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
zajímavé že u NV to šlo ta rychle, ale u Vegy to nejde :oops:

Citace:
Besides VK_NVX_raytracing there is also VK_NV_mesh_shader, VK_NV_compute_shader_derivatives, VK_NV_corner_sampled_image, VK_NV_fragment_shader_barycentric, VK_NV_representative_fragment_test, VK_NV_scissor_exclusive, VK_NV_shader_image_footprint, and VK_NV_shading_rate_image.


https://www.mail-archive.com/amd-gfx@lists.freedesktop.org/msg24458.html

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 316 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 0 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.