NVIDIA Turing - Info a spekulace

Grafické karty s libovolným GPU firmy nVidia (např. Riva, GeForce).

Moderátoři: Walker1134, Wilik

Odpovědět
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Příspěvek od Hladis »

Eddward, madPav3L:
Tak ja tvrdim uz leta, ze RT je budoucnost, zase me neberte spatne. Ale k prosazeni potrebuje byt v softu v hojnem poctu a musi to byt i videt. Samo ze to musi byt prvne v GPU, jinak to nebude i v software. Taky si nV osefovali, aby to bylo i v API, takze to MS hodi do DX a bude to standart. Tedy predpoklady k rozsireni tu jsou a ja verim, ze se to pomalu bude implementovat a veril jsem tomu uz pred dekadou, ze na to jednou prijde. V prumyslu je to myslim jasna zalezitost, tam se po Turingu zaprasi a treba v Pixaru z toho maji druhy prichod Krista, ale zname herni vyvojare, ti neradi nejaky velky novinky a praci navic, takze musi byt vyvojari popostrceni (zvlaste kdyz to je ted ciste nV zalezitost) a hrac potrebuje nejaky wow efekt. Vetsina lidi nema ani sajnu co je nejaky RT a jen z toho nazvu nikdo skakat do stropu nebude.
Obrázek
Raikkonen
Začátečník
Začátečník
Registrován: 05. kvě 2008

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Příspěvek od Raikkonen »

Klidně to může být slepá ulička, možná se to uchytí jen v profi, nebo později nastoupí už použitelná verze2, ale beztak je hlavní, jak si Turing celkově výkonnostně povede. NVIDIA je teď dost silná, nikdo na ní netlačí, tak může klidně RT pomalu prosazovat a těch pár tranzistorů navíc ji zatím nijak nepálí (jako když Intel začal integrovat grafiku téměř do všech procesorů). Evidentně je to dlouhodobá vize, jak si do budoucna vybudovat pěkný náskok. Narozdíl od AMD tu je taky alespoň trochu jistota, že to Huang bude nějakou dobu podporovat a nezavře se za tím voda půl roku od uvedení...
Eddward
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 16. pro 2009
Bydliště: SVK - Košice

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Příspěvek od Eddward »

slepe to nebude, ako pise Hladis Nvidia si to pretlacila do DirectX 12 API, co je extremne dolezity bod... uvidime ako bude reagovat AMD casom a ako sa usadia rozne dalsie vychytavky industry-wide
Intel Core i7 8700K @ 4.8Ghz + Noctua NH-D15 | 16GB DDR4 3200Mhz CL15 Corsair | MSI Z370 GAMING PRO CARBON | MSI GeForce RTX 2080 GAMING X TRIO 2.1/15.5Ghz
Crucial MX500 2TB | Samsung 970 EVO Plus 500GB NVMe | Seasonic Prime Ti Ultra 750W | W11 x64 Pro | Fractal Define R4 Black + 3x NF-A14 | DELL U2515H 1440p

Phone: Samsung Galaxy S22 Ultra 5G
Time Spy: 11 610
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Příspěvek od Hladis »

Raikkonen píše:Klidně to může být slepá ulička...
Pokud chces jit cestou vyraznyho zlepseni vizualu az k filmovy kvalite, tak to je proste cesta RT. To neni slepa ulicka, to je vyznacena cesta, jen na ni jsou prekazky a hrboly. RT bylo nedosazitelny, jelikoz to proste neslo delat real time a chce to neuveritelny vykon. No a jak cas bezi, tak vykon se zlepsuje, technika taky a hle, najednou uz to pomalu v nekterych vecech realtime jde. V prumyslu to je jasna vec, treba pro takovy filmovy studia je to pozehnani a ne nadarmo se na tom s nV podilel Pixar. Kazdopadne je to beh na delsi trat, tohle by mel byt zacatek a byl by to fakt fail, pokud by tohle zahnulo do slepy ulice.

Jinak ale zatim to bude asi omezena zalezitost vyssiho mainstreamu a highendu u Turingu. Starsi generace, mainstream a niz tohle nejspis nedaji. Konkurence ted stejne nic nema a Buh vi kdy neco bude mit a zda si s RT poradi, takze to zatim vypada jako ciste nV zalezitost. Huang musi rozdat hodne kozenych bund, aby se to ve hrach objevovalo. Jakmile se to bude objevovat a prijde pak nova vykonejsi gen. (treba uz s 7nm) ,tak se to muze dal rozsirit i na mainstream. nV bude muset napnout hodne sil a zatahat za hodne provazku, aby tohle plne prosadili.
Obrázek
racecar
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 04. kvě 2014
Bydliště: Košice

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Příspěvek od racecar »

Som celkom zvedavy ake hry ukazu kedze vieme ze nvidia si moze dovolit zaplatit cokolvek. :oops:
"Nepochválím-li se sám, nikdo jiný to za mě neudělá."
skaven321
Začátečník
Začátečník
Registrován: 09. zář 2014

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Příspěvek od skaven321 »

ja len k tomu, ze len nvidia pracuje s raytracingom, pouzil som google, a prve tri linky boli o tom:
https://www.tomshardware.com/news/amd-r ... 36702.html

https://gpuopen.com/announcing-real-time-ray-tracing/

https://www.anandtech.com/show/12552/am ... rofiler-12

tj obidve strany s RT pracuju, tj je predpoklad ze sa RT dostane do konzol, tj2 asi to nebude slepa vetva
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, ASUS MG279
durod
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 01. úno 2005

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Příspěvek od durod »

Jaky by byl potrebny vykon aby hra treba ~ Assassin Creed Origin bezela pres RT? A to nemluvim o foto relaisticke grafice Podle mne je to otazka dlouhych dlouhych let, ale asi nejak treba zacit. Mozna doba generace konzol, ktere prijdou po PS5. 10let?
Naposledy upravil(a) durod dne sob 18. srp 2018, 20:37, celkem upraveno 1 x.
i5 2500K, 16GB RAM, HD7750
Eddward
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 16. pro 2009
Bydliště: SVK - Košice

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Příspěvek od Eddward »

to je uplne zbytocna debata o slepej vetve... fotorealisticky obraz sa bez toho neda vygenerovat... ray tracing sa pouziva vo filmovom priemysle prave kvoli tomu od nepamäti, teda odkedy existuju CGI efekty...
jediny problem je ze je to extremne narocne na vykon, preto trva aj postprocessing filmov niekolko mesiacov po ukonceni natacania...
ak nechceme fotorealisticky obraz pre hry, tak ano je to slepa vetva, len by som rad videl toho kto je proti tomu...
uvodna cast blogu Nvidie este z marca dava jasny obraz o situacii a kam smerujeme:
https://devblogs.nvidia.com/introductio ... y-tracing/
Intel Core i7 8700K @ 4.8Ghz + Noctua NH-D15 | 16GB DDR4 3200Mhz CL15 Corsair | MSI Z370 GAMING PRO CARBON | MSI GeForce RTX 2080 GAMING X TRIO 2.1/15.5Ghz
Crucial MX500 2TB | Samsung 970 EVO Plus 500GB NVMe | Seasonic Prime Ti Ultra 750W | W11 x64 Pro | Fractal Define R4 Black + 3x NF-A14 | DELL U2515H 1440p

Phone: Samsung Galaxy S22 Ultra 5G
Time Spy: 11 610
LastPCgamer
Začátečník
Začátečník
Registrován: 25. pro 2012

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Příspěvek od LastPCgamer »

Ray tracing je extremne narocny na vykon to može trvať cele dekády pokial to bude pouzitelne pre realtime rendering aj ked tu mame isty problem s tym ako kremiku dochadza dych tak fakt neviem odkial sa ten vykon zoberie. Teoreticky v buducnosti by sa mohli objavit cipy plne urcene len na Ray Tracing v ktorych nebude podpora pre rasterizaciu.

Podpora Ray tracingu v novych nVIDIA kartach je len prva lastovicka a velky problem pre tuto technologiu bude pripadna nepodpora zo strany dalsej generacie konzol. Podla mna takato vec by odsunula RT do pozicie rozsirenosti GPU PhysX. Budeme tu mat len par tutulov do ktorych si to nVIDIA pretlači a nič viac. Na druhej strane po rokoch ked sa podpora RT dostane aj do dalsieho hardveru konkurencie a konzol tak ma isto potencial rozsiriť sa vecsi ako GPU PhysX.
Naposledy upravil(a) LastPCgamer dne sob 18. srp 2018, 20:42, celkem upraveno 1 x.
CPU: Intel Core I7 5820K@4.5GHz; Cache 4GHz + Noctua NH-D15;*** MB:ASUS X99-A;*** RAM: 4x4GB DDR4 3000MHz CL 15-17-17-35 1T Corsair;*** GK: EVGA GeForce GTX 1080Ti SC Black Edition Gaming ICX***;*** M.2 NVMe SSD: Samsung 970 EVO PLUS 500GB;*** SATA III SSD: Samsung EVO 850 500GB, Crucial MX500 1TB;*** SATA II HDD: 500GB Hitachi 7200RPM ;*** Op. Drive: Samsung DVD-RW SH-S223F;*** Sound Card: ASUS Xonar Phoebus;*** PSU: Seasonic SS-860XP Platinum;*** MOUSE: RAZER Deathadder Chroma;*** MOUSEPAD: Roccat Taito;*** KEYBOARD: Roccat Isku;*** HEADSET: Sennheiser PC 360 G4ME;*** MONITOR: 27" Acer Predator XB271HU 144Hz, IPS, G-Sync;*** CASE: Cooler Master HAF 922;*** OS: Windows 10 64bit Home; Herné konzoly: Playstation 5, NINTENDO Switch
skaven321
Začátečník
Začátečník
Registrován: 09. zář 2014

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Příspěvek od skaven321 »

durod píše:Jaky by byl potrebny vykon aby hra treba ~ Assassin Creed Origin bezela pres RT? A to nemluvim o foto relaisticke grafice Podle mne je to otazka dlouhych dlouhych let, ale asi nejak treba zacit. Mozna doba generace konzol, ktere prijdou po PS5. 10let?
zase, podla mna staci ked bude pomocou RT vytvorenych par svetielok, nvidia frendly budu na forach tiect, Huang to vyuzije na par prezentaciach, a na PS5ultra tych par svetielok masa uvidi :)
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, ASUS MG279
durod
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 01. úno 2005

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Příspěvek od durod »

A je vubec ochota vyvojaru se srat s nejakou novou technologii? Staci mrknout, kde se generuji zisky, vice nez polovina vsech prijmu tece z mobilniho hrani na smartfonech a tabletech. Pote konzole a na konci PC. Takze spatky do reality.
i5 2500K, 16GB RAM, HD7750
Eddward
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 16. pro 2009
Bydliště: SVK - Košice

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Příspěvek od Eddward »

@LastPCgamer:
Dekady to asi nebude, ale bude to este chvilu trvat.
V podstate ano. Ja to vidim tak ze sa to bude preklapat postupne, lebo ina moznost ani nie je ked teda chcu do toho ist. Dnes to Nvidia presne pomenovala ako Hybrid Rendering. Rasterizacia, RT plus tensor cores na AI, resp. simulacie.
Narast Cuda jadier bude stale mensi a naopak RT jadier stale väcsi a nakoniec v nejakom bode budu CC mozno aj klesat na ukor RTC.
Bolo by zaujimave vidiet cip (o velkosti velkeho Turingu) len komplet s RT jednotkami v nejakom deme. Ten vykon na realtime RT by tam bol velmi velmi slusny, mozno aj dostatocny. Horsie je ze ziadna sucasna hra by na tom nesla :D Tiez netreba zabudat ze toto je len prva(druha) generacia. Priestoru na vyvoj a optimalizacie je tu kopa.
Intel Core i7 8700K @ 4.8Ghz + Noctua NH-D15 | 16GB DDR4 3200Mhz CL15 Corsair | MSI Z370 GAMING PRO CARBON | MSI GeForce RTX 2080 GAMING X TRIO 2.1/15.5Ghz
Crucial MX500 2TB | Samsung 970 EVO Plus 500GB NVMe | Seasonic Prime Ti Ultra 750W | W11 x64 Pro | Fractal Define R4 Black + 3x NF-A14 | DELL U2515H 1440p

Phone: Samsung Galaxy S22 Ultra 5G
Time Spy: 11 610
havli
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. zář 2009
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Příspěvek od havli »

durod píše:A je vubec ochota vyvojaru se srat s nejakou novou technologii? Staci mrknout, kde se generuji zisky, vice nez polovina vsech prijmu tece z mobilniho hrani na smartfonech a tabletech. Pote konzole a na konci PC. Takze spatky do reality.
Tak hrani na mobilech bych sem netahal, to je uplne jina kategorie. Ale konzole jsou odjakziva brzdou pokroku, takze dokud nebude RT tam, nebude nikde.
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3000 ; Gainward RTX 3060 ; MX500 500 GB, 4 TB + 6 TB HDD ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Příspěvek od Hladis »

skaven321 píše:ja len k tomu, ze len nvidia pracuje s raytracingom
Zaprve je to OT. Za druhe pracuje s tim i AMD, jenze pracuje s tim asi jako se vsim. Nema k tomu zatim adekvatni HW, ve filmovym prumyslu (kde se RT pouziva leta) jsou jalovy, nad Navi a dalsi jejich generaci se zveda velky otaznik. Suse a kratce oznamili soft podporu (jeste aby ne, kdyz to bude standart v DX) a to je vse. Predvest nemuzou nejspis nic ani kdyby chteli. Bylo by super pro pouziti RT, aby se AMD zmatorilo, ale..... no uvidime, rekl slebej a spadl z utesu.
durod píše:.....Assassin Creed Origin bezela pres RT ?
To neni vubec na poradu dne. Na poradu dne jsou nektery efekty a ne plna vymena rasterizace za RT. Je to jen zacatek a bude se zatim tykat jen nekolika efektu. POrad se to tu opakuje.
durod píše:...generace konzol...
Co mate porad s tema "topinkovacema". Tady je "PC Master race" :D Desktop je tahoun vykonu a technologii a hry se delaji i na PC. Dalsi mobilni zarizeni jsou uz tuplem tady mimo.
skaven321 píše:...nvidia frendly budu na forach tiect...
Nesklouzni k trolleni.
durod píše: A je vubec ochota vyvojaru se srat s nejakou novou technologii? Staci mrknout, kde se generuji zisky.
Srat se s tim studia budou, pokud je nekdo popostrci a namotivuje. To se teprve ukaze, nakolik uspesnym bude nV motivatorem ale to je snaha porcovat medveda, ktery beha po lese.

Muzes mi tu vysolit jasna data ? Tohle slysim porad, jak PC je vlastne takovy ten marginalni hrac, div ne pred krachem. Zatim nV graduje zisky z gamingu na PC, obsah protocenych penez v gamingu na PC roste, samotna nVidia se k tomu nekolikrat vyjadrovala jak v tom vidi potencial s grafy i v dobe, kdy se na forech s vesteckymi koulemi panikarilo, ze PC je na konci s dechem a kdesi cosi.
havli píše:...dokud nebude RT tam, nebude nikde.
To je jako rici, ze pokud nebude Gameworks od nV na konzolich, nebude nikde. No a ono je. Final Fantasy XV je pure konzolovka a voala, upsali se nV krvi. Se slovem "nikde" bych tedy nakladal opatrne.
Obrázek
durod
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 01. úno 2005

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Příspěvek od durod »

Musim to pohledat, ale na stopro jsem videl graf, kde maji mobily pres 50%, a zbytek si podelily konzole a pc.
A ze nvidii rostou zisky je ok, protoze cely sektor roste, ale relativni podil se stale snizuje.
i5 2500K, 16GB RAM, HD7750
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Příspěvek od Hladis »

Co mi treba Google vyhodil v prvnim odkazu
The amount of gamers in the world has reached 1.8 billion, with 1.2 billion gamers playing on PC.

62% of gamers use a PC while 56% use a console.
https://mygaming.co.za/news/features/89 ... arket.html To nevypada ze je PC ten underdog.
Obrázek
skaven321
Začátečník
Začátečník
Registrován: 09. zář 2014

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Příspěvek od skaven321 »

@Hladis

nebral by som to ako OT, len mi prislo,ze ludia su priliz nadseni zo marketingovych slidov nvidie. 2 strany diskusie su o tom ze nvidia ma raytracing a nikto iny nic nema. fajn, spolupracuje s pixarom, rodinka uzasnych 3 bude este uzasnejsia. ale s hrami to nesuvisi.

Kym neuvidime desiatky hier s rayracingom. jedna lastovicka(Metro) leto nerobi.
(som skepticky, lebo som sa prave dostal k Witcherovi3 na nvidii a vyskusal som tie oslavovane truhair, a boli smiesne - geraltovi viala brada pri kazdom rozhovore, priserky vyzerali ako po zasahu elektrinou), tj ak takym sposobom pouziju aj RT, tj pre efekt, dufam ze bude moznost to vypnut :)
...
dohovoril som :)
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, ASUS MG279
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Příspěvek od hnizdo »

Asi by bylo dobre se vratit do reality. RT prinesla do DX a tedy do her na PC nvidia i s prvni aplikaci - Metro. Nebylo to teda nejak tezky, kdyz to upatlali jeste predtim, nez meli fyzickej hw. Z toho bych vychazel, pokud chcete nacpat do sve kristalove koule nejaky starter. Bude to mit i pristi generace konzoli? To lze uz ted povazovat za jiste, vzhledem k tomu, ze i amd prislibila podporu.

Ale nikdo nemuze ocekavat ze rasterizaci zcela nahradi RT v nejblizsich letech - zpetna kompatibilita.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
havli
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. zář 2009
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Příspěvek od havli »

Hladis píše:To je jako rici, ze pokud nebude Gameworks od nV na konzolich, nebude nikde. No a ono je. Final Fantasy XV je pure konzolovka a voala, upsali se nV krvi. Se slovem "nikde" bych tedy nakladal opatrne.
Jenze GW je akorat pozlatko a ciste SW zalezitost, zadna prulomova featura. Oproti romu RT patrne bude vyzadovat k nejakym pouzitelnym vysledkum specialni HW... a ten jaksi v konzolich neni.
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3000 ; Gainward RTX 3060 ; MX500 500 GB, 4 TB + 6 TB HDD ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Příspěvek od Hladis »

Ale tohle zatim taky budou "pozlatkovy" efekty. GW taky chce casto jen "specialni HW" a to nV a u nekterych featur jen posledni generace. Prohlaseni o "nikdy" je ulet.
skaven321 píše: len mi prislo, ze ludia su priliz nadseni zo marketingovych slidov nvidie.
Ja teda tady nejaky krepceni a nektriticky nadseni z RT nactu. Ctes v postech neco, co tam neni. Vetsina tu jen chce koupit novy vykonny HW a urcite ne zrovna kvuli RT. To je jen bonus. AMD si res v jiny sekci.

A moderatorsky zasah do postu ma svoje duvody, tak neporusuj pravidla, jinak ten post vyleti cely, protoze tvoje nektrery poznamky jsou najezdem na flame. Edituju to naposled.

//
No jako bych to nerikal, svoje AMD vs. nV si reste jinde, takze edit i hnizda.
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „NVIDIA grafické karty“