Mám možná blbý dotaz. Dá se reklamovat samotný ventilátor, který byl součástí chladiče Noctua NH-D15S? Měl by to být tenhle - https://www.alza.cz/noctua-nf-a15-pwm-d395093.htm
Po cca 10 měsících provozu začal při otáčkách kolem 700+ rpm cvakat. Říkal jsem si, kašlu na to, koupím prostě novej, ale ta cena kolem 500,- je celkem dost. Zatím jsem to vyřešil zregulováním na desce na cca 550 rpm, ale to se asi nedá brát jako trvalé řešení.
Reklamace ventilátoru u Noctua NH-D15S
Moderátor: morke
- Thellwin
- Administrátor
- Registrován: 19. čer 2003
- Bydliště: Satan City
Reklamace ventilátoru u Noctua NH-D15S
Goldnoob team proud member!
- BubakB
- Mírně pokročilý
- Registrován: 05. lis 2005
- Bydliště: Nitra-SVK
Re: Reklamace ventilátoru u Noctua NH-D15S
Pokiaľ je mi to známe, tak nech to znie pri chladičoch akokoľvek nelogicky, tak sa reklamuje ako celok.
U reklamácie, ak to bolo kúpené cez alzu, to asi pôjde ešte k dodávateľovi (sprostredkovateľovi), teda tretej strane (čo som teda začul, nejaké šumy, pri nástupe nových A12 ventilátorov, tak alza to rieši cez nejakého subdodávateľa...). Avšak toto zaručene neviem povedať, či je to presné a mám všetky informácie.
Skôr by som sa snažil to najprv vyriešiť cez support Noctua https://noctua.at/en/support . Pokiaľ viem, tak sa k tomu stavajú celkom hlavou. Je to inak zaujímavá porucha, či neduh. Je ten ventilátor ovládaný napätím, či cez PWM? Ak to ide z oblasti statora ,teda elektroniky, tak je to nejaká chyba.
Prípadne, ak chceš ušetriť čas a nebyť bez chladiča. Tak zakúp identický samostatný a akože ten samostatný reklamuj. (///edit: Kua, už pri písaní tohto mi napadlo, že to asi nebude možné. K chladičom dodáva Noctua 1500rpm verzie a samostatne predáva 1200rpm. Ale možno, ak by to neriešili do detailov a by si to nevšimli, tak by to prešlo.)
U reklamácie, ak to bolo kúpené cez alzu, to asi pôjde ešte k dodávateľovi (sprostredkovateľovi), teda tretej strane (čo som teda začul, nejaké šumy, pri nástupe nových A12 ventilátorov, tak alza to rieši cez nejakého subdodávateľa...). Avšak toto zaručene neviem povedať, či je to presné a mám všetky informácie.
Skôr by som sa snažil to najprv vyriešiť cez support Noctua https://noctua.at/en/support . Pokiaľ viem, tak sa k tomu stavajú celkom hlavou. Je to inak zaujímavá porucha, či neduh. Je ten ventilátor ovládaný napätím, či cez PWM? Ak to ide z oblasti statora ,teda elektroniky, tak je to nejaká chyba.
Prípadne, ak chceš ušetriť čas a nebyť bez chladiča. Tak zakúp identický samostatný a akože ten samostatný reklamuj. (///edit: Kua, už pri písaní tohto mi napadlo, že to asi nebude možné. K chladičom dodáva Noctua 1500rpm verzie a samostatne predáva 1200rpm. Ale možno, ak by to neriešili do detailov a by si to nevšimli, tak by to prešlo.)
Pôvod každej chyby HW: S-T-U-D-E-Ň-Á-K!
- python.p
- Pokročilý
- Registrován: 08. úno 2010
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reklamace ventilátoru u Noctua NH-D15S
Zkus napsat přímo do Noctua. Nic za to nedáš a mohli by být vstřícní.
Pozor! Tento příspěvek může obsahovat stopy: ironie, mléka, čokolády, sarkazmu, oříšků a cynizmu...
Forum, není vyhledávač s lidským rozhraním !
Můj web: Delid.cz
Forum, není vyhledávač s lidským rozhraním !
Můj web: Delid.cz
- renek1
- Začátečník
- Registrován: 23. úno 2011
Re: Reklamace ventilátoru u Noctua NH-D15S
Kup z druhé ruky a budeš mít jeden do zálohyThellwin píše:Mám možná blbý dotaz. Dá se reklamovat samotný ventilátor, který byl součástí chladiče Noctua NH-D15S? Měl by to být tenhle - https://www.alza.cz/noctua-nf-a15-pwm-d395093.htm
Po cca 10 měsících provozu začal při otáčkách kolem 700+ rpm cvakat. Říkal jsem si, kašlu na to, koupím prostě novej, ale ta cena kolem 500,- je celkem dost. Zatím jsem to vyřešil zregulováním na desce na cca 550 rpm, ale to se asi nedá brát jako trvalé řešení.
https://pc.bazos.cz/inzerat/94457721/No ... y-NOVE.php
MB: ASUS PRIME Z370-A; CPU: Intel Core i7-8700K + Noctua NH-D15; RAM: Crucial Ballistix 32GB DDR4 3600MHz CL16; VGA: ASUS GeForce RTX 3070 Noctua OC Edition; SSD: Samsung SSD 970 PRO 512GB + Samsung SSD 960 EVO 250GB + Samsung SSD 860 EVO 4TB; PSU: Seasonic FOCUS Plus 750 Platinum; CASE: Fractal Design Define R5; LCD: Dell AW3418DW Alienware; KEYBOARD: Logitech G910; MOUSE: Logitech G502 Hero; HEADPHONES: Logitech G635
- CZECHYa
- Začátečník
- Registrován: 14. úno 2012
- Bydliště: Třebíč
Re: Reklamace ventilátoru u Noctua NH-D15S
Noctua řeší reklamace ventilátorů tak, že se nikam nic neposílá jen chtějí původní fan znehodnotit a pošlou nový, pokud je chladič v záruce, doporučuji rozhodně kontaktovat přes Noctua RMA form. Upozorňuji vše ZDARMA.
https://noctua.at/en/support/rma-form
https://noctua.at/en/support/rma-form
Core i5 8600K, MSI 5700XT Gaming, Asus Strix Z370-G, 2x8GB Corsair DD4 3200, Noctua NH-D15S, NZXT H400, Schiit Magni 2U + Schiit Modi 2U + Beyerdynamics DT 880 Pro (600ohm), LG LG 27GL850 + AOC 27G2U
- LoCo99
- Začátečník
- Registrován: 15. úno 2012
- Bydliště: Praha
Re: Reklamace ventilátoru u Noctua NH-D15S
je pravda že takhle posílali zdarma i spony na nový sockety a nebo šrouby
- Thellwin
- Administrátor
- Registrován: 19. čer 2003
- Bydliště: Satan City
Re: Reklamace ventilátoru u Noctua NH-D15S
Zkusím napsat přímo na Noctuu a uvidíme, každopádně stejně jsem musel koupit novej, protože druhej den už to začalo cvakat i při těch 550 rpm.
Ty dva za tu cenu taky nejsou špatný, škoda že jsem to nestihl dřív. Každopádně všem díky za rady, dám sem vědět, jak jsem pochodil
Ty dva za tu cenu taky nejsou špatný, škoda že jsem to nestihl dřív. Každopádně všem díky za rady, dám sem vědět, jak jsem pochodil
Goldnoob team proud member!