Ray Tracing - info a vše okolo

Libovolný výrobce, technologie, informace, rady, výběr, ovladače.

Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis

Odpovědět
nou
Začátečník
Začátečník
Registrován: 11. pro 2009

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od nou »

HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od HEAD »

A podle vseho to jede 6fps na 1080TI :lol: Teda aspon to tvrdi v recenzi
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
killerek
Začátečník
Začátečník
Registrován: 09. pro 2003
Bydliště: Praha

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od killerek »

Skoro mi to prijde jako zbytecna práce, když se kouknu na ty low res textury, tak to lepsi nasviceni je jak pest na oko.
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Ache »

Super, tak to sem zvědavej, jak to proti té amatérské verzi Quaka 2 s RT bude vypadat, a jak to pojede... :)
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Jozef62
Nikdy nic nevím
Nikdy nic nevím
Registrován: 25. lis 2017

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Jozef62 »

@killerek, pravdu máš, odohral som 15min., stačilo.
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

Vypada to dobre, retrofilove na streamech z toho maji orgasmus. :) Zkouset to na Pascalu nebudu, ale pro veterany a milovniky IDtechu, co maji RTX, je to hezky zavzpominani.
Obrázek
AllowedCry
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 21. kvě 2011
Bydliště: Praha

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od AllowedCry »

Zavzpomínání se třemi lvl je jaksi k ničemu.
Ryzen 5700X @ PBO+200 || GB B450 GX || 32GB @ 3600Mhz cl16 || XFX RX7900 XT @ OC || SSD 1.25TB || HDD 3TB || Fractal R5 + Corsair HX850 || [4K] Philips 288E2A @ 60hz + Philips 48OLED707 @ 120hz.
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

Ta hra je modnuta komplet a ne tri levely. :roll: Co to tu spamujes za nesmysly. Zase bude promaz. :x
Obrázek
Jozef62
Nikdy nic nevím
Nikdy nic nevím
Registrován: 25. lis 2017

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Jozef62 »

Hral som to asi 20 rokov dozadu na Pentium MMX 266MHz pretočený cez FSB na 280MHz + nejaká 3dfx vodoo.
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Ache »

Sakra, tak první snímek ze hry 60fps... tak to hratelný bude :-) Sice je to teda vtipný, protože původní render dávala na 60fps už voodoo3 v 800x600 ale budiž. Tole je přece cool rayracing. :)
https://abload.de/img/tvk4b.jpg

A jaký tři levely? pokud máš quaka 2 - tak ta hra místo demolevelů využije složku quake 2 a měla by to být pak komplet hra... uvidíme... Quaka 2 rád oprášim (ta RT verze od amatérů kvůli temnosti stála za prd...)
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
killerek
Začátečník
Začátečník
Registrován: 09. pro 2003
Bydliště: Praha

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od killerek »

Hladis píše:Ta hra je modnuta komplet a ne tri levely. :roll: Co to tu spamujes za nesmysly. Zase bude promaz. :x
Asi takhle z popisku na Steam:

Download Quake II RTX
Quake II RTX is fully ray-traced and includes the 3 levels from the original shareware distribution.

Buy Quake II
Purchase the game to access all levels as well as multiplayer support.
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Ache »

Hlavní ale je třeba zmínit, že není zapotřebí si quaka 2 kupovat na steamu, stačí prostě originál quake 2 - respektive soubory ze složky q2base - při instalaci se hra zeptá, zda chceš demo a nebo celýho Quaka 2 a při volbě quake 2 se zeptá na složku se hrou quake 2 :wink:
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

Presne tak, je to mod a zdarma. Neni to remaster, ani znovuvydana hra. Stale to pracuje s puvodnim QII, ktery je potreba vlastnit, nebo koupit za par drobaku. Pokud si nekdo stezuje na textury, atd... tak to nebylo primarnim cilem tohohle modu a vyjadrili se i k tomu, ze nechavaji prostor i dalsim modum.

killerek:
Me to nepis. Modnuta je komplet hra, vcetne tri shareware levelu a jen ty jsou zdarma jako vzdy byly. Plna hra je a byla normalne za penize a je to par drobaku. Zadny "zavzpominani jen s tremi levely".

Jozef62:
Ja se v tom nahral spis MP nez SP. Na dnesni herni uroven je to dost zastaraly, takze dost lidi s hratelnosti muze byt problem. Me SP v QII nejak moc nebavil. Jako ukazka moznosti RT a navrat do minulosti to neni spatny.
Obrázek
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Ache »

huh, docela zásadní rozdíl ve výkonu (a i vytížení GPU - viz frekvence - RTX 2070 jede na limitu TDP 175W) udělá efekt global ilumination (který asi přidá nějaké odrazy světla)... skoro bych i tipoval, že bude lepší GI vypnout, protože by teoreticky některé tmavé části hry nemusely být tak tmavé :)
GI off: https://abload.de/img/20190606191947_1hojo8.jpg
GI medium: https://abload.de/img/20190606191956_18fjw2.jpg
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
werygood
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 18. dub 2005

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od werygood »

na 1060 6GB mi to jede 12 FPS hned po spuštění :D to bude jízda :D

Po stažení Resolution scale na 60% už královských 35 FPS :-D
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

Ache:
Na ty RTX 2070 ti to nejede nijak spatne koukam. Jinak ty pitch black mista jako u puvodnoho modu by tam byt nemeli, dost tu hru zesvetlili. S GI to vypada lip.
Obrázek
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Ache »

Také jsem čekal, že to pojede výrazně hůř než ten amatérský mod. Je to ale naopak, místa s vodní hladinou běží plynuleji a to ta voda je průhledná (v modu to bylo jen zrcadlo). A samozřejmě fungují veškeré částicové efekty, takže už mě třeba nezabíjí takové ty laserové brány, které v tom původním modu vidět nebyly. :-D
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

No dost to zoptimalizovali a upravili. Porad ta prvni verze byl jen amatersky simple mod. Diky spolupraci s nV to pak prevedli na lepsi profesionalnejsi uroven, pouzili i jejich vlastni technologie a jde to znat. Tady je vycet:
Improved Global Illumination rendering, with three selectable quality presets, including two-bounce GI
Multiplayer support
Time of day options that radically change the appearance of some levels
New weapon models & textures
New dynamic environments (Stroggos surface, and space)
Better physically based atmospheric scattering, including settings for Stroggos sky
Real-time reflectivity of the player and weapon model on water and glass surfaces, and player model shadows, for owners of the complete game (the original Shareware release does not include player models)
Improved ray tracing denoising technology
All 3,000+ original game textures have been updated with a mix of Q2XP mod-pack textures and our own enhancements
Updated effects with new sprites and particle animations
Dynamic lighting for items such as blinking lights, signs, switches, elevators and moving objects
Caustics approximation to improve water lighting effects
High-quality screenshot mode that makes your screenshots look even better
Support for the old OpenGL renderer, enabling you to switch between RTX ON and RTX OFF
Cylindrical projection mode for wide-angle field of view on widescreen displays
Obrázek
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Hladis píše:
Support for the old OpenGL renderer, enabling you to switch between RTX ON and RTX OFF
Tohle nějak nechápu. Proč když to jede na Vulkanu? To jako aby byl opravdu znát ten "rozdíl"?
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od HEAD »

2080TI pretaktovana na 2040mhz ma 19fps ve 4k a 44fps ve 1440p
https://www.youtube.com/watch?v=x5EfuR5sWMk
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Odpovědět

Zpět na „Grafické karty“