Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...

Libovolný výrobce, technologie, informace, rady, výběr, ovladače.

Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis

Odpovědět
MV
Začátečník
Začátečník
Registrován: 03. čer 2003
Bydliště: Neratovice

Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...

Příspěvek od MV »

Srandista píše:Tak neviem, ci teraz mojimy vysledkami nesposobim troska WTF stav. Tiez som z toho neni moc mudry. Ale tak podme na to...

Kód: Vybrat vše

PIII 450
DOS SW rendering
320x200 96
640x480 46

Pentium E6500K
DOS SW rendering
320x200 566
640x480 46

DOSBox-ECE (i7-6700K)
DOS SW rendering
320x200 242
640x480 100
Zajímavý, taky záleží, jak to spouštíš. Je rozdíl nabootovat do Win98 a pak restartovat do DOSu. Než najet rovnou do DOSu před windows. V prvním případě mám vysledováno, že si win98 aktivujou samy ten write combining a zůstane i po opuštění do DOSu.
V druhým případě se musí zapnout nějakým toolem, což jsem dělal já, aby ty vysledky byly opravdu porovnatelný.
A samozřejmě něco jinýho je pak spouštění v dosovym okně rovnou ve windows....
mogbuk: i5 9300H | 16GB DDR4-2666 Samsung | GeForce RTX 2060 | NVMe WD SN720 512GB SSD + SATA Crucial M550 512GB SSD | 1080p 144Hz IPS screen | HP LP2475w | Ultraportable: Toshiba Portégé R100 Centrino | Pentium-M ULV 1.0 | 1280MB DDR | 1.8" MicroIDE -> ZIF IDE -> mSATA SSD Samsung PM830 32GB | Trident Cyber XP4 32MB | 12.1" XGA | 1.09kg/1.4kg | Dell Latitude E6220, Core i5-2520M, 8GB DDR3, Samsung PM830 128GB SATA3.0 SSD, backlit kbd, 12.5" WXGA | NAS: Asrock N3150DC-ITX | 4GB DDR3L-1600 Crucial | Mach Extreme 8GB SLC USB3.0 | 2x 2TB WD Green WD20EZRX @ RAID1 | TerraTec Dual DVB-T PCI-e | OpenMediaVault | Lian Li PC-Q28B Mini-ITX Cube | 65W DC adapter
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...

Příspěvek od Hladis »

Na 3Dfx jsem to spoustel rovnou ve Win, ale 3Dfx mělo svého casu asi nej podporu 2D.
Obrázek
elcrys
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. srp 2006

Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...

Příspěvek od elcrys »

Pentium MMX @ 225 MHz

Quake v1.06 (DOS)
timedemo demo3

320x200 - 50.5 fps
640x480 - 17.7 fps

Zkoušel jsem taky 640x400 - 20.7 fps. To už bylo dle tehdejších měřítek celkem hratelné.

WinQuake v1.09

320x200 - 42.2 fps
640x480 - 15.7 fps
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...

Příspěvek od Hladis »

20 fps je malo, je to strilecka a ta potřebuje vysoky fps, zvlaste v multiplayeru. Clovek bez 3D akceleratoru byl v propastny nevyhode, vzdyt nedosahl ani tech 60fps v 320x200 proti cloveku, který daval 640x480 v 60 fps akcelerovane. Uz tehda na fps zalezelo a ne ze ne, ostatne jsme toho na LANkach nahrali vrchovate.


Jinak asi ještě namerim moje V5 4500, když uz jsem ty Quake hry meril. Co jsem koukal, tak proti dobovym testum mi dost pomaha procesor, který je novejsi a vykonejsi.
Obrázek
havli
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. zář 2009
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...

Příspěvek od havli »

Co se tyce vysledku GLQuake, tak neco malo :P mam u sebe na webu.

http://hw-museum.cz/article/2/benchmark ... edition-/5
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3000 ; Gainward RTX 3060 ; MX500 500 GB, 4 TB + 6 TB HDD ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
DOC_ZENITH
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 08. kvě 2010
Bydliště: Praha

Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...

Příspěvek od DOC_ZENITH »

Hladis - Tak jako víš co můj první stroj na kterym jsem spustil UT (první půlrok jsem měl jen demo duh), byla K6-2 cca 450Mhz a Bansheee. :P A připadal jsem si jako bůh, pak to fort vyměnil za Celeron 500 a TNT2M64 a bylo mi do breku, nevim jestli více z těch propadů výkonu na té M64 nebo těch random BSOD každejch pár hodin protože deska Měla VIA Apollo 133, přitom dnes je to na té K6 dost těžce kompromisní. Měli jsem prostě jiné standardy. Ale o pár let později přišla GF4TI a K7 a už se jelo nad refresh rate monitoru (a to to bylo high-end CRT co se pod 100HZ moc nepodívalo) a odtamtud už se člověk nikdy nechce vrátit.

Ty rozdíly jsou gigantické, mezi 30 a 60fps je to neuvěřitelnej, rozdíl, je i mezi 60 a 120. Dnes jsem si po roce zahrál UT a rozdíl ho hrát na LCD s 60hz a ač má 0 inputlag vs CRT kde jsem nahodil 120 je naprosto závratnej, hraje se to úplně jinak a i mé skóre bylo rázem skoro dvojnásobné. Ten odhad pohybu když má člověk vyšší framerate je úplně někde jinde.

Proto retro kompy co stavim vždy maj pravidlo že musej mít CPU tak silnej aby zvládal SW rendering v dosu v 640x480 s 60+fps. Pokud dá tohle, dá defakto všechno do cca 2002. Tzn vše je nakonec stejně P6 based, K6-3 je tam jako jediná vyjímka, musel jsem jí hodně pomáhat mem interleavingem a fastvidem a vesa driverem pro S3ku ale nakonec jsem jí tam dokopal.

Dost deal-breaker je to u laptopů kde nejde měnit HW. Mam tu 2 retro laptopy, jednu tu lahlůdku s ESS Solo a P3 coppermine a rage128M tam jede vše jak po másle, druhej je taky s P3 coppermine, je tam humusní ESS maestro, ale hlavně taky Rage XL nebo PRO mobile něco takového, prostě pre-rage128 ATIčko, a to je katastrofa. Ač je tam ta P3ka tak ta grafika je bottleneckem i v 2D a dosu a nepomůže jí ani svědcená voda.

Pokud už zapnu retro komp zapínám stejně tan s V5, protože jak už jsem zmínil je to jedna z mála karet opravdu splňující Vesa 3.0 standard a jde tam přes tooly měnit refresh rate těch vesa režimů v DOSu, což je pro mně jako CRT usera dost zásadní.
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...

Příspěvek od Hladis »

havli píše:Co se tyce vysledku GLQuake, tak neco malo :P mam u sebe na webu.

http://hw-museum.cz/article/2/benchmark ... edition-/5
363 fps u V5 ? To je nejak hodne, to je jak mereno ?
Obrázek
havli
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. zář 2009
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...

Příspěvek od havli »

Klasika "timedemo demo1". Nezapomen, ze to je OC AXP, takze na pomery V5 skoro top CPU.
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3000 ; Gainward RTX 3060 ; MX500 500 GB, 4 TB + 6 TB HDD ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
Srandista
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 17. čer 2009
Bydliště: Brno

Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...

Příspěvek od Srandista »

elcrys: Clovece, to je hodne odvazne tvrdenie, ze 20 fps je hratelne (ci uz v dnesnej, alebo vtedajsej dobe). Duplom dnes, odhliadnuc od rozlisenia, by som to nehral ani v tych 320x200, bo 50fps je skratka malo. Presne na hentom je vidiet, preco bolo 3dfx v tej dobe take pozehnanie, bo hrat to v takom rozliseni s takym frameratom je za trest, a nic ani nikto ma nepresvedci o opaku (ani nostalgia, ani reci o period correctness a podobne)...
MTB: MSI MAG B550 Tomahawk, CPU: AMD Ryzen R5 3600 + Scythe Mugen 4, RAM: Corsair 32GB DDR4 3600MHz CL16, GPU: AMD RX 6800 16GB RAM, SSD: Corsair MP600 PRO LPX 1TB + Corsair MP510 1TB, SC: Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: Dell S2721DGFA
Google Pixel 4a, Nexus 7 (2013) 32GB
elcrys
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. srp 2006

Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...

Příspěvek od elcrys »

Hladis píše:20 fps je malo, je to strilecka a ta potřebuje vysoky fps, zvlaste v multiplayeru. Clovek bez 3D akceleratoru byl v propastny nevyhode, vzdyt nedosahl ani tech 60fps v 320x200 proti cloveku, který daval 640x480 v 60 fps akcelerovane. Uz tehda na fps zalezelo a ne ze ne, ostatne jsme toho na LANkach nahrali vrchovate...
Nojo, jenže kdo tehdy dal 60 fps na 640x480 s jakoukoliv 3D kartou (potažmo konfigurací)? Já třeba zkoušel GLQuake na svém Pentiu MMX (nic výkonnějšího tehdy beztak nebylo) a v 640x480 s TNT2 M64 (PCI) to hodilo 37 fps bez zvuků, 32 fps se zvuky. Když se v dobách předakceleračních hovořilo o 20 fps, tak to bylo prostě považováno za hratelné. Nevím, na jaké planetě jste tehdy žili, ale tehdy prostě vývojáři vypouštěli hry, které rychlejc nechodily na jakémkoliv dostupném HW. Tehdy (i vdobě voodoo 1) byl bottleneck pořád ve výkonu procesoru.

Srandista: Samozřejmě že dneska vyžaduju alespoň 60 fps, ale dnes už to není vůbec problém. Dřív bylo kolikrát i 20 fps luxus, tak to prostě bylo. Viz stará diskuse, kde si jeden uživatel na P133 pochvaluje 13 fps:
https://groups.google.com/forum/#!topic ... xLgEdgN410
DOC_ZENITH píše:Pokud už zapnu retro komp zapínám stejně tan s V5, protože jak už jsem zmínil je to jedna z mála karet opravdu splňující Vesa 3.0 standard a jde tam přes tooly měnit refresh rate těch vesa režimů v DOSu, což je pro mně jako CRT usera dost zásadní.
Jo, taky mám pořád CRT. Kvůli tomu jsem sháněl grafiku, která má dobrou kompatibilitu s DOS hrami a podporuje změnu obnovovací frekvence. Pro univerzální utility je potřeba VESA 3.0, ale např. taková S3 má utilitu s3refrsh, ač jsou její grafiky max VESA 2.0. No, nakonec jsem skončil u laciné TNT2 M64 (PCI), přičemž 3D výkon mě nezajímá. Takhle jsem si pořešil pod VBEHZ obnovovací frekvenci pro většinu grafických módů na 160 Hz (monitor utáhne i 200 Hz), ale jediné co jsem nevyřešil je obnovovací frekvence pro výchozí textový mód (tuším 13h), kde mám 70 Hz. Přísahal bych, že S3 Virge zvládala i v tomto režimu alespoň 80 Hz. Předpokládám, že Voodoo grafika by mi v tomhle nepomohla?

Zde se víceméně usnesli, že to prostě nejde:
https://www.vogons.org/viewtopic.php?t=18933

EDIT:
Jinak tady jsem narazil na pěkný článek o Rendition Vérité a VQuake, což byla první akcelerovaná verze:
http://fabiensanglard.net/vquake/
MV
Začátečník
Začátečník
Registrován: 03. čer 2003
Bydliště: Neratovice

Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...

Příspěvek od MV »

DOC_ZENITH píše:Dnes jsem si po roce zahrál UT a rozdíl ho hrát na LCD s 60hz a ač má 0 inputlag vs CRT kde jsem nahodil 120 je naprosto závratnej, hraje se to úplně jinak a i mé skóre bylo rázem skoro dvojnásobné. Ten odhad pohybu když má člověk vyšší framerate je úplně někde jinde.
Prosímtě nezaznamenal jsi nějakej bug se starým UT po upgradu na Win10 1903? :) Mám nakopírovanou nesčetně moc let instalačku na datovým disku, pár let zpět jsem tam vrznul novou renderovací (D3D 10 nebo 11?) knihovnu, S3TC balík textur a pořád všechno dobrý. I po přechodu na ryzena a windows10 to normálně valilo, ale minulý víkend jsem po upgrade win10 z 1709 na 1903 pustil UTčko a místo textur šedivý čáry. Nejdřív jsem podezříval drivery od grafiky (i ty chtěly aktualizovat po upgradu windows, protože předtím nechodily rychle ani ostatní hry), ale i po updatu nvidia driverů zůstalo UTčko rozbitý :( Škoda, protože čas od času si ho na pár minut vždycky ještě rád zahraju i po těch 20 letech (to to letí) :o ....
mogbuk: i5 9300H | 16GB DDR4-2666 Samsung | GeForce RTX 2060 | NVMe WD SN720 512GB SSD + SATA Crucial M550 512GB SSD | 1080p 144Hz IPS screen | HP LP2475w | Ultraportable: Toshiba Portégé R100 Centrino | Pentium-M ULV 1.0 | 1280MB DDR | 1.8" MicroIDE -> ZIF IDE -> mSATA SSD Samsung PM830 32GB | Trident Cyber XP4 32MB | 12.1" XGA | 1.09kg/1.4kg | Dell Latitude E6220, Core i5-2520M, 8GB DDR3, Samsung PM830 128GB SATA3.0 SSD, backlit kbd, 12.5" WXGA | NAS: Asrock N3150DC-ITX | 4GB DDR3L-1600 Crucial | Mach Extreme 8GB SLC USB3.0 | 2x 2TB WD Green WD20EZRX @ RAID1 | TerraTec Dual DVB-T PCI-e | OpenMediaVault | Lian Li PC-Q28B Mini-ITX Cube | 65W DC adapter
DOC_ZENITH
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 08. kvě 2010
Bydliště: Praha

Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...

Příspěvek od DOC_ZENITH »

Ne, u mě žádnej problém, byl To Ryzen 3000 a poslední win a vše jede stále OK jak na NV tak na AMD. Já ale používám OpenGL renderer ne DX. Jestli chceš můžu ti někde upnout mou hru nebo třeba jen system složku.

Elcrys - To samé, taky se mi podařilo změnit jen samotné vesa režimy ne samotnej DOS, škoda je v tom že jsem kdysi měl ňákej tood od ňáký S3 vlb grafiky kterej uměl změnit rozlišení samotného dosu, pak člověk měl třeba 1024x768 v dos navigatoru, ale už ho nemam.
MV
Začátečník
Začátečník
Registrován: 03. čer 2003
Bydliště: Neratovice

Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...

Příspěvek od MV »

Jej, tak teď jsi mě zmátl, používám snad tenhle https://kentie.net/article/d3d10drv/index.htm nebo teda ještě ověřím, ale pamatuji si, že to bylo funkční a díky novýmu driveru už to hezky sedělo na jednom CPU jádře a nebylo přehnaně rychlé...
mogbuk: i5 9300H | 16GB DDR4-2666 Samsung | GeForce RTX 2060 | NVMe WD SN720 512GB SSD + SATA Crucial M550 512GB SSD | 1080p 144Hz IPS screen | HP LP2475w | Ultraportable: Toshiba Portégé R100 Centrino | Pentium-M ULV 1.0 | 1280MB DDR | 1.8" MicroIDE -> ZIF IDE -> mSATA SSD Samsung PM830 32GB | Trident Cyber XP4 32MB | 12.1" XGA | 1.09kg/1.4kg | Dell Latitude E6220, Core i5-2520M, 8GB DDR3, Samsung PM830 128GB SATA3.0 SSD, backlit kbd, 12.5" WXGA | NAS: Asrock N3150DC-ITX | 4GB DDR3L-1600 Crucial | Mach Extreme 8GB SLC USB3.0 | 2x 2TB WD Green WD20EZRX @ RAID1 | TerraTec Dual DVB-T PCI-e | OpenMediaVault | Lian Li PC-Q28B Mini-ITX Cube | 65W DC adapter
DOC_ZENITH
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 08. kvě 2010
Bydliště: Praha

Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...

Příspěvek od DOC_ZENITH »

Já používám OpenGL a ani ne ten poslední, důležitý je že ten co používám je certifikovanej, tzn nebude tě to vykopávat z multiplayeru při připojení na server s tim že máš modifikovanou hru a snažíš se cheatovat heh. Nevim jestli tenhle DX10 je taky certifikovanej. Přílišná rychlost se řeší framelimitem v .ini v kategorii onoho rendereru.
Srandista
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 17. čer 2009
Bydliště: Brno

Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...

Příspěvek od Srandista »

DOCu: toto je to, co pouzivas? https://www.cwdohnal.com/utglr/

MV: pozriem sa ti na to doma, tiez som mal naposledy spustenu hru s tym DX10 rendererom, tak vyskusam aj na 1903.

Mne inak zasa 1903 jednu hru oproti 1809 opravil, a to Half-Life WON. U predchadzajuceho updatu po spusteni hry v menu vyzeralo vsetko normalne, ale v hre samotnej uz mi neskutocne lagovala mys a pri kazdom jej pohybe to este piplo. Nemusim hadam dodavat, ze to bolo absolutne nehratelne. Po nainstalovani 1903 je zasa vsetko fixed a v starych kolajach.
MTB: MSI MAG B550 Tomahawk, CPU: AMD Ryzen R5 3600 + Scythe Mugen 4, RAM: Corsair 32GB DDR4 3600MHz CL16, GPU: AMD RX 6800 16GB RAM, SSD: Corsair MP600 PRO LPX 1TB + Corsair MP510 1TB, SC: Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: Dell S2721DGFA
Google Pixel 4a, Nexus 7 (2013) 32GB
DOC_ZENITH
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 08. kvě 2010
Bydliště: Praha

Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...

Příspěvek od DOC_ZENITH »

Jo asi jo ale jistej si tim nejsem, už je to ňáká doba, rok dozadu jsme si v práci chtěli dát mulťák a začalo nás to kickovat tak jsem tehdy to OpenGL fixnul za certifikovanou verzi, myslim si že z těhlech stránek ale na 100% to nevim už je to dlouho, pak někam uploadnu ten system až se vrátim domu.

Jinak 1903 bych v tomhle moc nevinil, řekl bych že NV driver se dost zhoršil. I v tom OGL jsem občas zahlédnul že probliknul stín nebo LOD geometrie udělalo drobnou "minelu" Což na rok starym driveru pod win7 nebo i novym pod W10 1903 u Radeonu nepozoruju.
DOC_ZENITH
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 08. kvě 2010
Bydliště: Praha

Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...

Příspěvek od DOC_ZENITH »

Kdyžtak tady máte mojí system složku, a nedělejte si srandu z mejch botů, dělal jsem je když mi bylo 12. :P

https://uloz.to/file/61Us559zEEB8/system-rar
MV
Začátečník
Začátečník
Registrován: 03. čer 2003
Bydliště: Neratovice

Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...

Příspěvek od MV »

Hmm tak mám ten D3D10 driver ale nenačetl se evidentně.

Obrázek

Ale píšou že potřebuje VC2010 redist a já mám jen 2005, 2013 a 2015 tak jestli to není tím :-)
mogbuk: i5 9300H | 16GB DDR4-2666 Samsung | GeForce RTX 2060 | NVMe WD SN720 512GB SSD + SATA Crucial M550 512GB SSD | 1080p 144Hz IPS screen | HP LP2475w | Ultraportable: Toshiba Portégé R100 Centrino | Pentium-M ULV 1.0 | 1280MB DDR | 1.8" MicroIDE -> ZIF IDE -> mSATA SSD Samsung PM830 32GB | Trident Cyber XP4 32MB | 12.1" XGA | 1.09kg/1.4kg | Dell Latitude E6220, Core i5-2520M, 8GB DDR3, Samsung PM830 128GB SATA3.0 SSD, backlit kbd, 12.5" WXGA | NAS: Asrock N3150DC-ITX | 4GB DDR3L-1600 Crucial | Mach Extreme 8GB SLC USB3.0 | 2x 2TB WD Green WD20EZRX @ RAID1 | TerraTec Dual DVB-T PCI-e | OpenMediaVault | Lian Li PC-Q28B Mini-ITX Cube | 65W DC adapter
DOC_ZENITH
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 08. kvě 2010
Bydliště: Praha

Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...

Příspěvek od DOC_ZENITH »

Sorry, v tomhle neporadim, mě se ten DX10 nelíbyl co se týče toho jak nasvětloval scénu, ala ta hra nevypadala "autenticky" proto jsem vždy používal jen ten OGL a tudiž s tim DX10 nemam žádné zkušenosti.
MV
Začátečník
Začátečník
Registrován: 03. čer 2003
Bydliště: Neratovice

Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...

Příspěvek od MV »

V pohodě, to nějak rozchodím, ještě že má Uengine rozumný logování

Kód: Vybrat vše

Warning: Failed to load 'D3D10Drv': Can't find file for package 'D3D10Drv'
Warning: Failed to load 'Class D3D10Drv.D3D10RenderDevice': Can't find file for package 'D3D10Drv'
Warning: Can't find file for package 'D3D10Drv'
Warning: Can't find file for package 'D3D10Drv'
mogbuk: i5 9300H | 16GB DDR4-2666 Samsung | GeForce RTX 2060 | NVMe WD SN720 512GB SSD + SATA Crucial M550 512GB SSD | 1080p 144Hz IPS screen | HP LP2475w | Ultraportable: Toshiba Portégé R100 Centrino | Pentium-M ULV 1.0 | 1280MB DDR | 1.8" MicroIDE -> ZIF IDE -> mSATA SSD Samsung PM830 32GB | Trident Cyber XP4 32MB | 12.1" XGA | 1.09kg/1.4kg | Dell Latitude E6220, Core i5-2520M, 8GB DDR3, Samsung PM830 128GB SATA3.0 SSD, backlit kbd, 12.5" WXGA | NAS: Asrock N3150DC-ITX | 4GB DDR3L-1600 Crucial | Mach Extreme 8GB SLC USB3.0 | 2x 2TB WD Green WD20EZRX @ RAID1 | TerraTec Dual DVB-T PCI-e | OpenMediaVault | Lian Li PC-Q28B Mini-ITX Cube | 65W DC adapter
Odpovědět

Zpět na „Grafické karty“