Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je čt 20. únor 2020, 11:23

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 511 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 26  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 16. srpen 2019, 10:49 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
hele hraju ted Dying Light, titul z roku 2015, a ve 4k v plny palbe to ma 70fps. Neprijde mi takovy problem ze hitech titul s revolucni technologii ma polovicni fps. Ale to uz se tu probiralo stokrat, nekdo proste trva na tom ze propad fps u rt musi byt prinejhorsim nulovy. To je fakt ze takovym nazorum nerozumim a rozumet nikdy nebudu.

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 2x3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


Naposledy upravil hnizdo dne pá 16. srpen 2019, 10:52, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 16. srpen 2019, 10:50 
Začátečník
Začátečník

Založen: 29. duben 2006
Bydliště: Beroun, Praha
Nahoru
Lol, Assetto Corsa a další simracing hry jako iracing, rfactor2 nikdy nebyly o reálný grafice. Tam jde o reálnou fyziku pohybu a handling model. Jak vypadá grafika je vedlejší.

_________________
Facebook page - HW novinky, Overclocking, atd.
Youtube Channel


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 16. srpen 2019, 12:41 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Mimochodem, kde je vlastně konec RT v novým Wolfovi?


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 16. srpen 2019, 12:59 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 25. únor 2007
Nahoru
Krteq napsal:
Assetto Corsa Competizione nebude podporovat Ray Tracing
TPU - Assetto Corsa Competizione Dumps NVIDIA RTX[/b]

Toliko k bájnému "It just works™"


- jazdím simracing, zatiaľ jazdíme ako ligu len AC, ale robíme teraz testovacie závody aj v ACC, prakticky celé leto ideme len ACC, testujeme. A teda ako niekto kto to aktívne hrá môžem povedať, že ACC má ešte veľmi daleko do finálnej hry, tam musia riešiť daleko zásadnejšie problémy než nejaký RT, kolízny model je momentálne problémový, keď kľudne dojde ku kontaktu aj keď sú autá dobrého pol metra až meter od seba, neustále sa rieši aj samotná fyzika, nedávno bol prerobený kompletne model pneu na úplne inú úroveň. Nefunguje tam poriadne ani triple screen, lebo ho nepodporuje UE a tak riešia ako to tam dorobiť...dosť problém v sim racingu. Je to dosť zabugované, ľudom to padá, rozbije sa to niekedy, nepustí to do dalšej session a pod.
Na druhú stranu je to najlepšia sim hra akú som kedy hral, fyzikálny model, FFB a spracovanie dažďa (nemyslím teraz vizuálne) je to naj čo som kde videl, keď vbehnem do mláky je to jak v reály, je to cítiť vo volante, auto tam chvílu naozaj pláva na vode, proste pecka. Naviac ako bonus to teda aj naozaj moc pekne vyzerá.
Ale Kunos má s touto hrou ešte kvantum práce pred sebou aby sa to dostalo do stavu, kedy sa to dá naozaj označiť za final, lebo stav v akej tá hra je momentálne, fakt final není. A preto je len pochopitelné, že na nejakú implementáciu RT proste není čas, majú kvantum iných dôležitých vecí, ktoré musia prednostne vyriešiť...

_________________
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + AKG K701 + Creative Inspire 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G500s + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 7 Pro 64-bit


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 16. srpen 2019, 13:11 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Krteq napsal:
Mimochodem, kde je vlastně konec RT v novým Wolfovi?
Citace:
“We’re working together with Nvidia on that, but raytracing won’t be available at launch. The engineers at Nvidia are still hard at work getting that solution to look as good as possible for the game, and the date is still to be determined. But from what we’ve seen so far, it’ll be good.”
Priste doporučuju pouzit Google, zabralo to asi 5s strachu.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 16. srpen 2019, 13:47 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Já vím že to odložili, na to jsem chtěl právě upozornit.

On je to stále stejné. NV při uvedení RTX řady zveřejnila seznam her které budou RT podporovat. Jenže buď je implementace RT opožděná a nedodělaná, odložená na neučito nebo rovnou zrušená.

Implementace RT(X) opravdu není "It just works™" jak bylo tvrzeno při uvedení, je to spíš naopak.

Ohledně ACC, prskáte tu na "neschopné italské vývojáře" a že je to "maličký studio a žádná esa", ale implementaci RTX pro ně dělala sama NVIDIA :mrgreen: - viz. video z oznámení:
Assetto Corsa Competizione with RTX ray-tracing enables a more realistic experience (YouTube)


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 16. srpen 2019, 14:27 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Implementace musi byt do neceho. Pokud to nefunguje, jak bzde ylo receno, nvidia jim engine opravovat nebude.

Zatim byla oznamena implementace zrusena u kolika her? Pokud vim tak teto jedne? Pokud se chces vozit na reklamnim sloganu, muzeme se jit projit do mistnich vlaken konkurencnich platforem :wink: Pak to bude pusobit dost trapne, takze by bylo dobre tenhle nesmyslny trolling omezit.

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 2x3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 16. srpen 2019, 14:29 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
hnizdo napsal:
Implementace musi byt do neceho. Pokud to nefunguje, jak bzde ylo receno, nvidia jim engine opravovat nebude.
:? ACC běží na UE4 enginu.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 16. srpen 2019, 14:31 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
To ma vztah k popsanemu stavu hry presne jaky? Muzeme pripomenout treba zabugovany KC:D? Ten jel na cryenginu?

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 2x3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 16. srpen 2019, 14:37 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Krteq napsal:
Já vím že......
Me je to jasne, trolling a ještě se k tomu přiznáváš, takze tohle si res nekde na DDworldu, tady to poleti směr smetak.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 16. srpen 2019, 15:08 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 25. únor 2007
Nahoru
Krteq napsal:
Já vím že to odložili, na to jsem chtěl právě upozornit.


- tak sa potom tak debilne nepýtaj a oznám to, keď chceš.

Krteq napsal:
Ohledně ACC, prskáte tu na "neschopné italské vývojáře" a že je to "maličký studio a žádná esa", ale implementaci RTX pro ně dělala sama NVIDIA :mrgreen: - viz. video z oznámení:
Assetto Corsa Competizione with RTX ray-tracing enables a more realistic experience (YouTube)


- to není o neschopnosti vývojárov, to je o tom, že oni sa perú ešte so samotnou hrou, tak nepotrebujú k tomu ešte pridávať dalšie komplikácie, ktoré využije aj tak len hrstka hráčov. A mimo iné sa zdá, že sa asi perú aj so samotným UE, ktorý proste není moc robený na sim hru...viď podpora triple screen, čo je jedna z mnohých vecí ktoré musia prednostne riešiť. Naviac oni ani nevylúčili podporu RTX, len to proste v súčasnosti vzhľadom na stav tej hry pochopitelne není na programe dňa. :)

Okrem toho inak hry s podporou RTX stále pribúdajú a s implementáciou asi nebude v zásade nejaký problém, keď ho bude mať napr. teraz Control, ktorý ide na vlastnom engine, čiže jeho podporu musia komplet pridávať do vlastného enginu, podobne ako v prípade Metra, kde bola extrémne kvalitne implementovaná podpora RTX a to dokonca v podobe GI, čo bolo aj v tej RT prezentácií k UE zdôrazňované, že GI je asi najnáročnejšia časť RT na implementáciu...takže asi to fakt nebude niečo nemožné. ;)

_________________
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + AKG K701 + Creative Inspire 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G500s + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 7 Pro 64-bit


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 19. srpen 2019, 12:41 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
nezoufejte, ACC bylo v seznamech rázem nahrazeno

https://www.cnews.cz/minecraft-ray-trac ... tx-podpora


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 19. srpen 2019, 13:02 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
:lol: Takže Mojang zazdil "Super Duper Graphics Pack" update kvůli problémům s výkonem a pak MS s NV oznámí implementaci RT skrze DXR, která posílá výkon úplně do kytek... bravo :mrgreen:


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 19. srpen 2019, 13:03 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Peníze, nic jiného v tom nehledej. Udělat remake do lepší grafiky? Sakra drahé. Přidat RT nasvětlení do něčeho tak primitivního jako je minecraft? Cheap.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 19. srpen 2019, 13:20 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
nastesti tu nemame jen ten Minecrat, ze...

https://www.eurogamer.cz/articles/2019-08-19-minecraft-watch-dogs-legion-dying-light-2-i-bloodlines-2-s-raytracingem

raytracing v reálném čase dále budou podporovat tyto chystané tituly:

Dying Light 2 (pokračování akčního RPG se 17 miliony hráčů)
Metro Exodus DLC: The Two Colonels (výkladní skříň globální iluminace se zářivým nasvícením)
Call of Duty: Modern Warfare 2019 (raytracované stínování na PC)
Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 (raytracované odlesky)
Watch Dogs: Legion (raytracované odlesky)

https://www.eurogamer.cz/articles/2019-08-19-nano-zombici-ve-vlajkove-raytracingove-hre-synced-off-planet

Je popisována jako vlajková AAA hra, která všem názorně předvede raytracing (jak odlesky, tak stínování, lehké i měkké).

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 2x3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 19. srpen 2019, 13:27 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Citace:
Notably, this ray tracing update is being announced just a week after Microsoft and Minecraft developer Mojang announced the cancellation of a planned graphical upgrade to the game, officially called the “Super Duper Graphics Pack.” The update involved improving the realism of lighting and shadows, more reflective surfaces, and other graphical upgrades that coincidentally appear to be achievable through ray tracing. (The update was also scheduled to bring 4K resolution to some devices, including the Xbox One X, so that’s no longer on the table.)
But Mojang said the pack “proved too technically demanding to implement,” mainly due to the performance hits across multiple platforms and device types, which is understandable given the vast amount of ways you can play Minecraft today. Thankfully, with ray tracing, players will get at least some comparable upgrades to the visual realism of Minecraft.
Souvislost se zrusenim předchozího updatu (který se jim nedarilo odladit nejaky ten rok) a tohohle je maximalne takova, ze předchozí zahodili a pracuji na uplne novem updatu spolu s podporou RT, která vykon napric platformami nestrhne, jelikož to bude volitelna položka. Pocita se s novym updatem (předchozí asi dostali do stavu, kdy to bylo lepsi zahodit a zacit znovu) a hlavne prechodem na novy engine. Vykon na GPU s HW akceleraci RT to do "kytek" asi neposle, kdyz to jede s RT na neodladenym fan modu vcelku prijatelne i bez HW podpory. No ale nekteri mají nutkani se vyjadrovat na urovni materske skolky.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 19. srpen 2019, 13:46 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Jenže tenhle "mod" neni pravej RT a má velice pomalej refresh, tzn položíš blok ale světlo se přizpůsobí až třeba o 0,5-1 sekundu později, tzn nasvětlení se přepočítává jen jednou za mnoho framů. U hry tohodle typu to ale asi moc nevadí.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 19. srpen 2019, 16:23 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 28. listopad 2016
Nahoru
No co, tak zacneme zkupovat rtx turingy na bazaroch a vraciat ich za fullprice koli klamlivej reklame? :D


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 19. srpen 2019, 16:32 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Není k tomu důvod, Gainwardka 2070 byla v té době za cenu GTX 1080 s tím, že má ale vyšší výkon a nižší spotřebu. :-D Já Raytracing beru jako bonus... díky tomu že jedu na fullHD i dokonce použitelně v nativním rozlišení... i když ten pokles výkonu (v hrách co zatím RTX využijí) je znatelný... Ale jestli hrát hru v 2560x1440DRS anebo v native FullHD + RTX, tak radši zvolím FullHD + RTX :P

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 19. srpen 2019, 16:33 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
DOC:
Ja si tam toho prodleni skoro nevsiml, když jsem to zkousel. Kazdopadne pokud tomu daji novy engine, DXR podporu, zoptimalizuji to a pojede to s HW akceleraci, tak ten vykon muze byt na RTX bez problemu a taky s DXR by to mělo byt standardizovany. Tedy narozdil od modu i AMD majitele si to budou moci vyzkoušet, tedy az AMD konecne doda podporu.

_________________
Obrázek


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 511 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 26  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: DOC_ZENITH, Majestic-12 [Bot], MV a 0 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.