Ray Tracing - info a vše okolo

Libovolný výrobce, technologie, informace, rady, výběr, ovladače.

Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis

Odpovědět
Riku
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 01. zář 2005

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Riku »

Já je všechny hrál a ani jedna mě nepřesvědčila. Prostě tahle generace na to nemá výkon aby to za něco stálo.
Hladis píše:Problem je, ze to nesrovnas, pokud nemuzes porovnat on/off. Pokud RDR2 nebude pouzivat RT nebo aspon hybridy (predchozi dil si pomahal hybridy jako SSR.... a slo to samozrejme videt), tak to proste nikdy nebude jako RT, protoze to jednoduse nejde.
To sice nesrovnáš, ale jednoduše uvidíš, že každej objekt, kterej by měl vrhat stín tak ho vrhá a ne že se na to vykašeleme a nemá stín ani hlavní postava, to je jak Skyrim z roku 2011, kterej neměl stíny v interiérech apod. A PCSS má i na blbý konzoli tak dobře udělaný, že tam RT opravdu moc nechybí (jasně, má to svoje mouchy když se třeba překrývají stíny stromů a koněm, ale ani to tam není moc zřetelné). SSR je jiná kapitola, tam samozřejmě je omezení týhle techniky viditelný a nedá obejít.
Naposledy upravil(a) Riku dne pát 1. lis 2019, 10:43, celkem upraveno 4 x.
PS5 | LG OLED CX55
havli
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. zář 2009
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od havli »

killerek píše: Ja se spise tesim na pozvednuti fyziky a AI, když AMD nakoplo počet jader v mainstreamu.
Ne ze bych nechtel lepsi AI, ale opravdu ocekavas nejakou zmenu k lepsimu? Ja jen, ze AI v dnesnich hrach se prilis nelisi od toho v 25 let starem Doomu... a ten behal obstojne na 486 :D
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3000 ; Gainward RTX 3060 ; MX500 500 GB, 4 TB + 6 TB HDD ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od hnizdo »

Ja hral Control, Metro, BFV, SoTR. Ve vsech pripadech byl prinos nezpochybnitelny do te miry, ze mi pak ostatni hry s beznymi stiny a nasvetlenim prijdou plastove (Division 2 napr.). Desne se tesim na Cyberpunk.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

killerek píše:Obhajujes to tu jak se da, ale soucasne implementace RT opravdu za moc nestoji, protože na to není vykon, jak sam uvadis.
Ja teda nevim, ale skutecne je dobry si ty hry i zahrat a videt ten vizual takrikajic na vlastni oci a ne jen ze statickych screenu nebo z komprimovanych Youtube videi. Vykon neni na to narvat do dnesni AAA hry plny path tracing, ale kompletni efekty to zvladne a treba RT odrazy ti posunou pri dobry implementaci vnimani sceny uplne jinam nez treba hybrid SSR, coz treba v Control jde krasne videt. Stejne tak v SOTTR ty stiny prohlubuji sceny, atd.... Ta implementace je ok, pokud to nejak sami autori nezkurvej. Nejsem konzervativni zapsklej duchodce, ktery musi na kazdy takovy posun nadavat a shazovat ho za kazdou cenu za pomoci nepravdivych tvrzeni. Je tu dost lidi, kteri tu porad vykrikuji, jak nejaka hra vypada jak 10 let stara a ze se nikde nic neposunulo od predchudce, atd..., kdyz to je prokazatelny nesmysl pri srovnani her vedle sebe. Ten progress je znatelny, jen uz neni tak skokovy jako pred 24 lety. Je to tu obcas jak v domove duchodcu, kdy jakakoliv novota je vlastne spatne a to nepocitam typy lidi, kteri to jeste hodnoti prizmatem kdo s tim prisel, nebo ti kteri si nejak haji a omlouvaji svuj HW a maji potrebu to ventilovat. Ray tracing v hratelnych fps je velky skok, o kterym se snilo uz pred dekadami a konecne je tady. Dochazi k progresi v kvalite herniho vizualu smerkem k tomu filmovemu, o cemz se tu sni od pocatku herniho prumyslu a to bez RT proste nejde realizovat. Nikomu neradim, ze ma zahodit stavajici karty a bezet honem rychle pro Turing, protoze to je proste racionalne blbost. Ale pokud chce neco novyho, chce si hrat s RT efekty a s necim novym a obohatit si hry, tak proc ne, protoze tohle je budoucnost a ja tu delam vzdy dost uzivatelskych testu, ostatne tohle je PCTuning forum k tomu urceny.
Riku píše:že se na to vykašeleme a nemá stín ani hlavní postava
Jestli mluvis o Control, tak pozor, hlavni postava stin samozrejme ma, ale jsou tam jista omezeni rasterizace, kdy v urcitych pripadech pri urcitym nasvetleni stiny nevypadaji spravne a je tam takztvany panning efekt. Ten screen je ucelove tipnuty prave ve scene, kdy to je dost brutalne videt, jinak Control ty stiny i v rasterizaci nema spatne udelany, ikdyz mohli mit dle me vyssi rozliseni nez maji a mohli si dat trochu vic prace. Ty stiny bez RT jsou vylepseny stiny uz z Quantum Break, jen v Control je dal jeste posunuli implementaci RT contact shadows, z cehoz vznikl hybrid, ktery jako celek nezere tolik vykonu a je kvalitou nekde kolem HFTS, ktery by sezralo vykonu jeste vic. Nejlepsi by tam bylo dat plne RT stiny, ale to by nedala dohromady s RT reflections ani RTX 2080Ti, natoz kdyby tam dali i plne RT GI. Kazdopadne vzhledem jaky je design scen v Control, by takovy plny RT vypadalo uzasne, protoze si to dost hraje s nasvetlenim s dynamicky detruktivnim prostredi a hlavni zabava v ty hre je prave boj s likvidaci celyho okoli.
Obrázek
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od ArgCZ »

hnizdo píše:Ja hral Control, Metro, BFV, SoTR. Ve vsech pripadech byl prinos nezpochybnitelny do te miry, ze mi pak ostatni hry s beznymi stiny a nasvetlenim prijdou plastove (Division 2 napr.). Desne se tesim na Cyberpunk.
vážně, u WOT jsi přínos RT stínů zpochybnil...to stejné budeš dělat u nový generace konzolí a stále budeš vyzdvihovat jen to kde se na tom bude podílet nVidia, tohle není diskuze o RT obecně, ale opět jen hájíš nVidii
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

U WoT je to dost neslany a nemastny, kdyz je tam pouziti RT stinu hodne omezeny, tedy jen na urcity pocet nedotcenych tanku, ktery jeste jsou na obrazovce docela maly a tankuje to vykon naprosto brutalnim zpusobem, kdy na AMD kartach je propad jeste vetsi. Intel pracuje na Xe, ktery by snad mel umet RT HW akcelerovat, takze tohle reseni pres CPU me pripada, ze se svezli na novy vlne. Vzhledem k prebytku fps ten propad zase az tak nevadi a kdybych tu hru hral, tak to zapnu, ale vizualni dopad vzhledem k narokum je tam opravdu diskutabilni. S DXR by bylo mozne tam udelat plne RT stiny, melo by to vetsi vizualni dopad a nejspis by i ten pokles vykonu nebyl tak velky. Teoreticky zmineny HFTS by tam byl lepsi uz jen proto, ze by byl aplikovany na celou scenu a nemeli tak brutalni naroky. Jinak neprenasejte sem flame z jinyho webu, si to vyrikejte po SZ nebo tam.
Obrázek
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od hnizdo »

ArgCZ píše:
hnizdo píše:Ja hral Control, Metro, BFV, SoTR. Ve vsech pripadech byl prinos nezpochybnitelny do te miry, ze mi pak ostatni hry s beznymi stiny a nasvetlenim prijdou plastove (Division 2 napr.). Desne se tesim na Cyberpunk.
vážně, u WOT jsi přínos RT stínů zpochybnil...to stejné budeš dělat u nový generace konzolí a stále budeš vyzdvihovat jen to kde se na tom bude podílet nVidia, tohle není diskuze o RT obecně, ale opět jen hájíš nVidii
Hele uklidni se se svými výklady, když už jsme u toho co je tématem diskuse, tak to určitě nejsou tvoje názroy na mně, tak se toho drž. U wot ty stíny i s RT na ultra vypadají výrazně hůř než hybridní implementace nvidie, a prakticky stejně jako původní řešení WoT. Se stíny SoTR to vůbec nejde srovnat. S výkonovou penalizací, která kvalitě neodpovídá.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od ArgCZ »

no počkáme si na RT v podání nových konzolí či další ukázky těch co "naskočej", ale mám pocit že na výkonovou penalizaci odpovídajcí kvalitě má patent pouze jeden
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
Riku
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 01. zář 2005

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Riku »

hnizdo píše: Hele uklidni se se svými výklady, když už jsme u toho co je tématem diskuse, tak to určitě nejsou tvoje názroy na mně, tak se toho drž. U wot ty stíny i s RT na ultra vypadají výrazně hůř než hybridní implementace nvidie, a prakticky stejně jako původní řešení WoT. Se stíny SoTR to vůbec nejde srovnat. S výkonovou penalizací, která kvalitě neodpovídá.
wtf :lol: asi jako RTX stíny v SOTR vypadají stejně jako PCSS v každé jiné hře.. vzpamatuj se :D
PS5 | LG OLED CX55
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

hnizdo píše:U wot ty stíny i s RT na ultra vypadají výrazně hůř než hybridní implementace nvidie,
WTF? Obě implementace používají naprosto shodnou hybridní techniku, tj. BVH -> Shading -> Denoising.

Nebo snad jde o jen ten "pravý a jediný" RT pouze od preferovaného IHV? :roll:
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od hnizdo »

Riku: Pokud nekdo nevidi rozdily mezi PCSS a RT stiny, je dalsi debata zbytecna.

Krteq: mne je jedno co autori WoT tvrdi ze pouzivaji, ja koukam na vysledky. Navic oba dobre vime, ze vse se da implementovat a nastavit co do kvality a rozsahu. Takze pokud hypoteticky pouzivame shodne RT techniky, jednu akcelerujeme a druhou ne, je shodny vysledek objektivne vyloucen, coz je presne to co se zde stalo. EDIT, viz post pro Hladis: /pri stejne vykonove penalizaci
Naposledy upravil(a) hnizdo dne pát 1. lis 2019, 14:58, celkem upraveno 1 x.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

Moment, moment. Kvalita stinu, pokud vynecham ruzny nastaveni kvality, by mela byt dosazitelne stejna a je jedno zda to akceleruje GPU nebo to jede pres CPU. Jelikoz ve WoT neni DXR podpora a tedy nejde to primo porovnat, tak nejaky soudy, ze kvalita zobrazeni jedny RT "akcelerace" je horsi nez druha, nemaji oporu. Problem WoT je v tom, ze je to omezeny jen na nejaky pocet vybranych objektu kvuli vykonu, ne ze by to bylo min kvalitni. RT se da nastavovat, ale vetsinou se jedna o zvoleny pocty paprsku, "odskoku" a pouzity denoiser.
Riku píše: RTX stíny v SOTR vypadají stejně jako PCSS v každé jiné hře.
Nevim zda jsem nepobral nejaky skryty vyznam, ale to je uplny nesmysl, ktery se tu porad opakuje jak u blbejch. :? PCSS je nvidiacky upgrade PCF a ma radu omezeni z podstaty
Contact hardening is currently approximated via techniques including Percentage Closer Soft Shadows (PCSS) and Distance Field Shadows. The former is taxing on computational power and still does not generate accurate shadows from random area lights, and the latter is limited to static geometry in order to generate a shadow map.
PCSS nikdy nebudou vypadat stejne, budou vzdy vypadat proti RTS hur a nepresne. Rozdil v SOTTR je zcela viditelny.
Obrázek
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od hnizdo »

Hladis píše:Moment, moment. Kvalita stinu, pokud vynecham ruzny nastaveni kvality, by mela byt dosazitelne stejna a je jedno zda to akceleruje GPU nebo to jede pres CPU.
Doplnil jsem svuj predchozi post, uz kdyz jsem to odesilal tusil jsem ze to upadne. Znovu a lepe - Pri stejne vykonove penalizaci je vylouceno, aby byl vysledek kvalitativne stejny, kdyz je neco pocitano s a bez hw akcelerace. Sw reseni muze byt kvalitativne shodne (pri hen tech "stejnych" krtqovych metodach), ale nemuze to byt stejne rychle. Obecny RT neni takto flexibilni.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
Riku
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 01. zář 2005

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Riku »

Hladis: skrytý význam tam je.. to jsem myslel ironicky a narážel jsem na to, že RT stíny ve WOT jsou srovnatelné s těmi bez RT.

Já s touhle diskuzí končím, protože to je pořád dokola a navíc tu pořád někdo vkládá někomu do úst a ve výsledku každý mluví o něčem jiném :)
PS5 | LG OLED CX55
killerek
Začátečník
Začátečník
Registrován: 09. pro 2003
Bydliště: Praha

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od killerek »

Tady je to marne proti te duo uderce. Pro me je RT pase tak do roku 2021-22, kdy se da predpokladat pro to slusny vykon HW a i nejake slusne implementace. To je jejich okecavani uz me nabavi. A opravdu si nebudu kupovat predrazenou grafiku s mizenych RT vykonem a hry, co me nazjimaji, abych mel osobní zkušenost, když mi staci existujici porovnani a zkušenost nezaujatých.
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od hnizdo »

..jako treba krteq... :roll:

kilereku, mozna jsi ziskal mylnou predstavu, ze te tady nekdo do neceho nuti. takze - fakt nenuti. nicmene smir se s tim, ze existuji lide kteri hraji hry ktere te nebavi a kteri maji na zaklade vlastni zkusenosti jiny nazor nez ty.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

Riku píše:Hladis: skrytý význam tam je.. to jsem myslel ironicky a narážel jsem na to, že RT stíny ve WOT jsou srovnatelné s těmi bez RT.
Ja si prave nebyl jistej, nebylo to uplne zrejmy, jestli to je ironie, tak sorry. :)
killerek píše:Tady je to marne proti te duo uderce. To je jejich okecavani uz me nabavi. A opravdu si nebudu kupovat predrazenou grafiku s mizenych RT vykonem a hry, co me nazjimaji, abych mel osobní zkušenost, když mi staci existujici porovnani a zkušenost nezaujatých.
Jaky "duo" uderce :? Ja nevim, ale ani asi kdybych to napsal 100x, nikoho tady nikdo nenuti si cokoliv kupovat. :roll: //facepalm Mi ukaz, kde jsem tady kdy nekoho nutil a tlacil, ze ma bezet pro Turing, ze bez nej je "loser". Vsude rikam, ze kdo ma dostatecne vykonou kartu, tak Turing klidne muze vypustit a pockat na pristi generaci karet, kde by se melo zucastnit s RT akceleraci i AMD a vykon se v RT zvysi. :!: Fakta nejsou "okecavani" a ja se snazim drzet faktu a nesmi se nekdo divit, ze mu oponuju v "nazorech", jako ze bez RT to jde udelat stejne, kdyz zcela overitelne to nejde. Jinak kdo je ten udajne "nezaujatej" ? Zaujaty jsou nejak vsichni. Prdlajs, ty chces potvrzovat predem pripraveny nazor, tedy musel bych vse strhat do stoupy, klidne i lhat a tvrdit jak je to uplne na hovno a pak bys byl spokojen a byl bych ten "nezaujatej". :roll: Opravdu jak u blbejch. :evil: Kdyz te to tak drazdi a provokuje, tak to necti.
PS: A rovnou ani nesleduj DF videa s tech. rozbory her, protoze tam jsou stejni "provokateri" a jsou "zaujati" jako ja. Muzes jim vynadat pod jejich videa do komentaru, co si to dovolujou ti temi rozbory "nutit" Turinga.
Obrázek
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

WoT:
RT off:
https://abload.de/img/worldoftanksencore_20wgkio.png
https://abload.de/img/worldoftanksencore_201mjky.png
https://abload.de/img/worldoftanksencore_20u3jad.png
https://abload.de/img/worldoftanksencore_202njnn.png
https://abload.de/img/worldoftanksencore_20z7k52.png

RT Ultra:
https://abload.de/img/worldoftanksencore_20bkk0j.png
https://abload.de/img/worldoftanksencore_203wkm5.png
https://abload.de/img/worldoftanksencore_20oojsz.png
https://abload.de/img/worldoftanksencore_20qnkhn.png
https://abload.de/img/worldoftanksencore_20gkjkx.png

Nema cenu zkouset nic jineho z nastaveni RT nez RT Ultra. Bohuzel screeny nezachyti hlavni prinos aplikace RT ve hre, jelikoz pri dynamickych scenach v benchmarku uplne odpada viditelne glitchovani stinu s vyraznym ditheringem a pop up efektem. Nepresnosti a horsi kvalita bez RT jde videt i na screenshotech. Ostatne tohle si muze vyzkouset kdokoliv. Rozdil je velice zretelne patrny a demo si dava dost zalezet, aby to slo videt. Hra ma tunu fps nazbyt, takze i dost vyrazny pokles pri aplikaci RT se v tom u vykonejsich karet utopi a problem to bude delat jen na slabych kartach a u lidi co jdou po 100+ fps ve vysokych rozlisenich.
Obrázek
Thellwin
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar
Registrován: 19. čer 2003
Bydliště: Satan City

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Thellwin »

Reálně není šance během hry si toho v podstatě všimnout, to max. opravdu jenom při kochání se u benchmarku kde se člověk snaží ty rozdíly cíleně hledat.
Goldnoob team proud member!
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od hnizdo »

U WoT jiste ne. U SoTR je to videt na prvni pohled.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
Odpovědět

Zpět na „Grafické karty“