Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

Odpovědět
killerek
Začátečník
Začátečník

Re: Diablo IV

Příspěvek od killerek »

Tady je soupis první přednášky Systems & Features vcetne hromady screennu. Plan je zakladni hra a pote datadisky, zadne P2W.

https://www.wowhead.com/news=296005/bli ... ures-panel
Leon_
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od Leon_ »

Na progamingshope na mna vyskocil preorder na DIV za 52 eur s vydanim 4.12. 2020. (co asi pravda nebude)

https://www.progamingshop.sk/diablo-4-p-403739.html
killerek
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od killerek »

Porovnani oblasti na mape jednotlivých dilu nize. D4 bude hodne velky flak země a jestli ještě něco pridaji s datadisky, tak potes.

D1: https://www.wowhead.com/news=296027/bli ... :296027:51
D2: https://www.wowhead.com/news=296027/bli ... :296027:55
D3: https://www.wowhead.com/news=296027/bli ... :296027:57
D4: https://www.wowhead.com/news=296027/bli ... :296027:60
Mr_Trollfan
Červená karta
Červená karta

Příspěvek od Mr_Trollfan »

To ze to je na slajde velke este neznamena ze IRL velkost herneho sveta bude tomu odpovedat.
coyd
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od coyd »

Uprimne jsem tak nejak cekal, ze kdyz uvidim gameplay neceho tak epickeho jako D4, tak si sednu naprdel s otevrenou pusou a reknu si "WOW".
To se bohuzel nestalo ani omylem, na to, ze vyvijeli uplne novy engine, mi to prijde jako D3 se sharpen filterem trochu liznute GD nebo PoE. Nic z ceho by si clovek dneska sednul na zadek.

A pokud budeme verit tomu co rekli, ze hra neni ani "blizzard soon" blizko, tak to vidim tak na Q4/2022 a to kdo vi jestli.

Kdyby hra vysla dneska, tak graficky zapadne mezi prumer, ale napr. za 3 roky..? No jsem zvedav.
Samozrejme grafika se nerovna hratelnost, takze hra to porad muze byt skvela a doufam, ze bude.
CPU: AMD Ryzen 7 5700X@4,5GHz MB: ROG Strix X570-I Gaming GPU: Inno3D GeForce RTX 4070 TiS (1,0V)
RAM: 2x16gb G.Skill Trident Z RGB@3333MHz PSU: Seasonic Focus 650W Case: Metallic Gear NEO Mini V2 Silver
CPU cooler: Corsair H100x Monitor: 27" AOC AG271QG 165Hz 2K G-Sync
Hladis
Moderátor
Moderátor

Příspěvek od Hladis »

Ja nevim proc se resi zrovna grafika. D2 pri vydani bylo grafikou v ty dobe podprumerem, svym zpusobem to bylo az "hnusny", zvlaste pro lidi co nemeli Voodoo.
Obrázek
killerek
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od killerek »

Mr_Trollfan: Pridali mounty a mohl si i videt nahled na neobjevenou mapu na streamech, takze je to hodne pravdepodobne.

Tady je souhrny clanek:
https://games.tiscali.cz/preview/diablo ... tem-335686
Leon_
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od Leon_ »

Tu súhrn najdôležitejšieho z live panelu systems a features

Skill Point System
  • Skill point system - goals is increased sense of power progression, power, and customization
  • Skill points - pretty straight foward - either pick new skills or rank up existing skills.
  • Skill points granted on level up and on discovery of skill point tomes.
  • Bottom of the tree is most powerful - from simple to more complicated play styles.
  • Uses example of a cold branch on the wizard tree - i.e. skill that says instead of freezing, you get a bonus to damage.
Open World
  • Open World/Shared World
  • Dungeons are not open world - max party size 4, still 'private'
  • Campaign areas start as private, only to you and your party. Once you've completed the campaign objective for that area, the world becomes shared.
  • What does open world mean? Seeing players outside your party, public events, huge shared bosses
  • Collectibles, open world pvp, other players, crafting materials - all in the Open World.
  • How many players? Achieving a certain feeling - it should feel like a bleak and dangerous place so on occasion you'll see one or two other players but mostly be alone. Exceptions will be something like world boss event where more players will be seen in a certain area. Towns are the same.
Grouping/Solo Play
  • Example of playing D4 with other players: You can jump into parties - party leader's state in the campaign area is shared with the party. Not stuck in your own story mode.
  • Clans will exist - with clan banners.
  • In game voice chat for parties and clans.
  • 2 player couch co-op on consoles supported.
  • What about more solo players? Nothing has to be done in a player, all the best content can be done solo or in a group - nothing stopping you from doing everything on your own.
  • The level to which you engage with others is totally up to you. It's just as viable to play alone.
New Dungeon Mechanics
  • Lots of dungeons in D4 - we want them dark, dangerous, and scary.
  • Dungeons are randomly generated.
  • Wants a tension between risk and reward in D4 dungeon crawling.
  • Randomly generated buildings OR exteriors.
  • Seamless exploration - this means no more loading screens to go from one floor to another! We can blend randomly generated tile sets together - dungeons can be sprawling interconnected areas.
  • As you're crawling your way through dungeons, there will be random events and dungeon objectives.
  • Random events: no longer restricted to a certain place in the world - i.e. Altar of Bishibosh in Whispering Woods or Alter.
  • Dungeon objectives - creates a sense of identity for a specific dungeon to set them apart from one another. Objectives are completed by doing specific things in the dungeon like killing a specific mob. Doing more objectives changes the dungeon i.e. once you complete an objective, the final boss could be alerted and send more mobs at you, etc.
  • End game dungeons: We know doing one thing over and over again is not great. Look for Varied Content, Strategic Depth, and Player Agency.
  • Adding a new item called a Dungeon Key - for a specific dungeon, upgrades a specific dungeon to an End Game Dungeon - improves quality of drops.
    Dungeon keys can roll a specific affix for that dungeon.
  • Example - Lightning Pulse - adds a lightning pulse which chases you through the dungeon until you complete a particular objective - can't be killed until that particular objective is done.
  • Plan is to haven hundreds of dungeons in the game. Upgrades to dungeons, changes in difficulty and affixes, will require different builds, skills, etc.
Monsters and Bosses
  • Fallen lunatics are back!
  • Skeletons - in D4, new item called Skeletal Ballista
  • Elites: new category of affixes
  • Enhancing Affixes - so for a mob that shoots arrows, they can gain Multishot. But if it's on a Fallen Shaman, instead of resurrecting one brute, he resurrects three.
  • Boss: Tomb Lord - resurrector, blinds you with storm of bone, etc.
  • New to D4 - Evade ability available to all classes. A dash and a strike back - good to get out of things.
  • Unstoppable - Break out of crowd control and become immune.
  • Boss: Ashava - first world boss. VERY LARGE!
  • New Stagger system - your CC will work in a different way against bosses - it stacks up, building up a stagger bar, when that bar fills, a unique behaviour happens per boss. For Ashana for example, it breaks off her arm blades, making the next boss attack safer.
Legendaries and Itemization
  • More item affixes the higher the quality
  • Addition of Mythic quality items
  • New affixes - damage to far away enemies, + one rank to a talent (adds to maximum rank)
  • We want legendaries to be equal or great to set items.
  • Example: Teleport items -Damage reduction when you teleport, gain crit when you teleport, infinite but random teleport, nova when you teleport.
    But lots of legendaries will work for lots of skills, not necessarily that specific.
  • Mythic items: equip limit one but 4 legendary powers on them.
  • Runes and Runewords coming to D4 - 2 types, condition runes and effect runes.
  • Combine one of each to form a runeword. i.e. "When you freeze an enemy, activate the next rune" "When the run is activated, reduce damage" becomes, damage reduction when you freeze an enemy.
Q&A
Q: Monetization/business model? How do I buy D4?
A: Very early days here, what I can confirm is we will sell a base game and expansions and I can confirm we will not sell power.

Q: Customization of my build - through legendaries or other options?
A: It's one of our main goals of D4. Skill point system i.e. Barb shout rank 1 does not have unstoppable but higher ranks do. Talent system will alter as well - 2 people with same kills could have different talent builds. Legendaries also will help customize.

Q: Offline mode? Solo?
A: You can solo everything, but no there will be no offline mode. Dungeons and campaigns remain private.

Q: Is there trading? How does it work?
A: We think it's the best that getting loot from monsters is the best way to get loot. We still do want to allow trading - but looking for feedback. 3 types of tradeable item - free trade items, limited trade items (tradeable one time), highest quality most powerful items are not tradeable. Still being worked on.

Q: PvP? How will it work? What does that do to balance?
A: Same talents/skills/items for PvP as PvE but the goal is to have enough choices and options that the best choices will be different for each play style. We want to locate issues as they arise and strategically balance things to make both formats good. We will have lots of tuning knobs to balance properly.

Q: How common will legendaries drop?
A: They will not rain from the sky in D4. Harder and harder content means better and better items. Because items will be so much better at higher difficulties, drop rate will not be altered, just better items.

Q: Combat pace of play?
A: Because of the timers in D3, it made people rush. End game dungeons currently with lots of different objectives, it means that pace of combat will be very different in every dungeon, particularly because of dungeon affixes. Lightning pulse, for example, means constant pressure to go fast. Finding all 4 idols for example will make the dungeon slower. Because of Evade skill, combat will feel more intentional. Have to be good at timing, plan is to make it a more intentional experience.
You'll want to take on tough challenges, but replayability is best when you have a varied experience. There will be hooks to play a varied difficulty content to encourage replayability.

Q: Random stats on each item?
A: Affixes will be randomized values within a range - so 2 items could have same affixes but different values. Planning on customizing affixes but no word on that yet.

Q: How will you support the game once it's live? Seasons, etc?
A: Yes, seasons will exist. Main goal for seasons to be to change up the player experience. Not many details yet. Example is: new legendary items introduced to seasons, or spotlight different legendary items from season to season. This is only one thing we can do for seasons. More info coming.

Q: Will we have Hardcore mode?
A: Of course we're going to have Hardcore mode.
Ptolemaya
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od Ptolemaya »

Nevim kdyz si vezmu par let stare LostArk.. nabidne me toho vic, nez nove diablo ktere teprve vyjde. Sice se rika ze grafika neni vsechno (ja uz to vnimam jako vymluvu nez cokoliv jineho ) na druhou stranu uz ted grafika vypada obycejne a zachranovat to pak jen hratelnosti? Kdyz hratelnost padne bude to uz jen hrebicek do rakve. A ano jsem velky fanda diabla... bohuzel jen 1 a 2 :) Proto si moc preji aby 4ka uspela.
coyd
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od coyd »

Souhlas ve vsem s kolegou nade mnou. Z brusu novy engine od Blizzu bych si zkratka predstavoval jinak..
CPU: AMD Ryzen 7 5700X@4,5GHz MB: ROG Strix X570-I Gaming GPU: Inno3D GeForce RTX 4070 TiS (1,0V)
RAM: 2x16gb G.Skill Trident Z RGB@3333MHz PSU: Seasonic Focus 650W Case: Metallic Gear NEO Mini V2 Silver
CPU cooler: Corsair H100x Monitor: 27" AOC AG271QG 165Hz 2K G-Sync
TankGeorge
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od TankGeorge »

15.11. za necelé dva týdny bude oznámení verze 4.0.0. Path of Exile, tak můžeme porovnat, kdo si s kým vytře půlky x) Letos jsem nahrál něco v D3RoS a PoE. Momentálně není pochyb o tom, že PoE je lepší technicky a obsahem. Ovládání a hratelnost tak nějak nastejno akorát přístupnost nováčkům je lepší u Diabla.

PoE se furt vyvíjí, zásadně předělali animace a plynulost ovládání nedávno. Už nějaký pátek to běží na Dx11, má to plnou podporu 21:9 formátu a vysokých rozlišení 1440p+ včetně UI. Teď jsem si s novou RTX2070S zapnul MSAA8x, běží to 60-100FPS a vypadá to fakt dobře.

Nechápu, jak někdo může tvrdit, že Diablo vypadá dobře. Max má lepší fyziku a interakci s prostředím, ale jinak je Diablo dost ubohé a to platí i pro právě oznámenou čtyřku, kde jim to běží 1080p, aliasing všude jak prase, modely postav/bnrnění a celkově neexistující fyzika oděvu z dob krále šaška. U takového megastudia je jediná výmluva, že se jedná o velmi rannou ukázku, jinak to nechápu. I reakce diváků a obecně publika kolem AARPG jsou meh - nic nového/světoborného.

Tak jsem schválně zvědavej za 14 dní, co za pokrok ukáže GGG, a ani bych se nedivil, kdyby tam prdli třeba tu fyziku prostředí, nebo open world
Ryzen 7800X3D + Kingston 2x32GB 6000/36 + RTX 4090 sociální Gainward + ROG B650E-E
LG OLED CX 55" + Fractal Design Define S2
killerek
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od killerek »

Leon_: Par postu nad tebou sem davla link na ten clanek, tak si to nemusel cele vykopírovat do postu ...

TankGeorge: A zase narazis na subjektivni vnimani grafiky. Me se třeba POE vůbec nelibi a D3 se mi libilo vic, ikdyz uz ho dlouho nehraju. Prezentovali nejakou alfa verzi a ještě je to všechno prohnane kompresi při streamingu, takze to chci videt v realu u sebe na PC nez budu hodnotit. U POE bych ti mohl vyjmenovat hromadu věci, proc je ta hra pro me passe a GD i D3 je lepsi. A i Victor Vran me bavil vice.
Bez_n1ck
Pokročilý
Pokročilý

Příspěvek od Bez_n1ck »

killerek: Mě se teda grafika (nebo spíš umělecké zpracování) líbí mnohem víc u D3, než PoE. PoE si vizuálem hraje na realistično, ale moc mu to nejde, tak to vypadá blbě. Stejně tak herní mechanismy mi v době kdy jsem to hrál přišly uplně debilní. Jako třešničku na dortu jsem bral, že prozkoumám mapu, vlezu do dungeonu, projdu dungeon, vylezu z něj a objevím se ve stejné lokaci z jaký jsem vylezl, akorát že je neprozkoumaná a znovu vygenerovaná. Totální demence. V pozdějších fázích hry instakilly od nepřátel, finální bos u kterýho jsme s kamarádem skapali asi 180x, bez žádnýho trestu/penalizace jen znovu naběhnout do portálu, párkrát ho fláknout, než udělá instakill spell, a tak pořád dokola po dobu půl hodiny. Super hra :lol:
PC: MB: ASUS TUF Z370-PRO GAMING ; CPU: INTEL Core i7-8700K @ 3,7GHz ; CPUcooler: Noctua NH-D14 ; GPU: GIGABYTE GTX2070 WINDFORCE 3X 8GB ; DDR4: 2x16 GB 2666MHz CL16 ; HDD: Samsung 960 EVO M.2 500GB + WD Green 2,5TB + WD Red 4TB + 2xWD Red 8TB ; CASE: Be Quiet! Dark Base 900 ; PSU: Corsair RM650x ; MOUSE: Logitech G700s ; KEYBOARD: Razer Huntsman Elite ; SOUND: Logitech X530 ; MONITOR: 2x Dell U2515H (25" QHD IPS) | Games, that you can play with me | Diablo III - Divina
NOTEBOOK: Dell Precision 7730 ; CPU: Intel Core i7-8750H ; GPU: nVidia Quadro P4200 8GB ; DDR4: 2x16GB 2667MHz ; HDD: Samsung NVMe 256GB + Samsung 980 EVO M.2 1TB ; FullHD
Ssnake
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od Ssnake »

Lokace se v Poe resetuji po 15 min, za smrt jen pen. 10% exp. Poe vypadá líp než d3, a v hratelnosti a obsahu je to jiná liga. Akorát je potřeba se to naučit, s blbým buildem se nedostaneš ani do půlky a nafarmit lepší věci prostě trvá déle než v d3. Něco jak high runy v d2, taky to nešlo hned a pak to udělalo velký rozdil
FD500, ST45SF, Z97i, i7-4980HQ CB20:1718,CB24:254 NH-U9B, 2x8, 1060, 5100MAX
x850xtPE, x1950xtx, hd2900gt, hd3870, hd4890 - - 6800ultra, 7900gtx, 8800gtx, 9800gtx+, gtx285
skaven321
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od skaven321 »

inac, nikomu nevadi, ze to bude allways online hra? uz ste na to rezignovali? :oops:
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, ASUS MG279
ArgCZ
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od ArgCZ »

o cross platform multiplayeru zmíňka nepadla?
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
Riku
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od Riku »

skaven321 píše:inac, nikomu nevadi, ze to bude allways online hra? uz ste na to rezignovali? :oops:
Hmmm.. nevadí. Proč by mělo?
PS5 | LG OLED CX55
skaven321
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od skaven321 »

lebo tu hru mozes hrat ako single. a je vo svojej podstate offlinova. preto
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, ASUS MG279
Riku
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od Riku »

To chápu, ale nijak mě nenapadá, kdy bych byl bez připojení. Jedině že bych si vzal kompa do nějakého srubu v lesích :D
PS5 | LG OLED CX55
skaven321
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od skaven321 »

ja tiez na pc nie som nikdy offline, skor ide o princip. Amici nemaju schvalenu GDPR, a samozrejme Blizz je teraz dost hlboko v cinskych peniazoch... jedno s druhym. Nie ze si kupis ich hru, ale sam sa stanes tovarom,ktory dalej predavaju
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“