Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je po 6. červenec 2020, 12:15

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 570 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 17. březen 2020, 22:37 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. prosinec 2003
Bydliště: Praha
Nahoru
Pokud v AMD nejak vymysleli zatazeni SP do zpracovani RT, tak je mozne, ze ten vykon poskoci. Jak Doc zminil, tak v GPGPU jim vykon celkem sedel a ten herni moc ne. HW scheduler take nemaji spatny i prepinani kontextu. Musime holt počkat na uvedeni a nejake poradne rozbory zmen v architekture.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 17. březen 2020, 22:51 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
vůbec nevím proč se tu řeší porovnání XSX s RT výkonem Turingu, to je naprosto irelevantní, i kdyby nedosahoval ani výkonu RTX 2080Ti tak se ten výkon tak jako tak zužitkuje mnohem lépe, je tam jedna konfigurace, není tam žádnej tlak na to ukázat že osel co se nejvíc otřásá má taky nejvíc raytracingu

_________________
XBOX ONE X, PS4 Pro, SONY 4K HDR TV, CREATIVE Sound Blaster X Katana
výměna pasty za tekutý kov v PS4 Pro https://imgur.com/a/DwRy3CM
Lexus CT200h Daybreak Yellow


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 17. březen 2020, 23:17 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. prosinec 2003
Nahoru
as čím by si asi tak chcel, konzola, nekonzola porovnávať ten výkon?
aj tak bude/je 90% obrazu "klasika" takže zase veľké presúvanie tam asik nebude

_________________
Intel Core i9 9900kf@5,1GHz,Strix Z370 F, 2X16GB 3500 DDR4, RTX2080Ti 2100/15900, H2O + Carbide 600Q,SF Leadex 1kW Ti, 6,5 TB SSD, HiFace2 + Sapphire + Schiit Magni 2U + Shure1540, LG 38WK95C, Dell 7590 + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X , Mate 20 Pro, HTPC


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 18. březen 2020, 08:28 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
nebude? Zkus si na bobcatu s RX 470 podtaktovanou o 15% zahrát to stejný jako na konzoli abys nasimuloval PS4 Pro, hodně štěstí.

já se ti snažím říct že se tam s výkonem nakládá jinak a porovnávat teoretickej výkon není nijak vypovídajcí.

_________________
XBOX ONE X, PS4 Pro, SONY 4K HDR TV, CREATIVE Sound Blaster X Katana
výměna pasty za tekutý kov v PS4 Pro https://imgur.com/a/DwRy3CM
Lexus CT200h Daybreak Yellow


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 18. březen 2020, 08:33 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
O tom ty konzole jsou. Optimalizuješ pro jeden HW set, jeden OS. Zbavíš se režie dalších high level vrstev z PC atd.

Tím chci říct že ty GigaRays/sec hausnumera pro konzole nic neznamenají, tam si pojedou vlastní optimalizaci... ale zajímalo by mě jestli se něco z toho přenese i do PC světa.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 18. březen 2020, 09:40 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
killerek napsal:
Pokud v AMD nejak vymysleli zatazeni SP do zpracovani RT, tak je mozne, ze ten vykon poskoci. Jak Doc zminil, tak v GPGPU jim vykon celkem sedel a ten herni moc ne. HW scheduler take nemaji spatny i prepinani kontextu. Musime holt počkat na uvedeni a nejake poradne rozbory zmen v architekture.

Citace:
"Without hardware acceleration, this work could have been done in the shaders, but would have consumed over 13 TFLOPs alone," says Andrew Goossen. "For the Series X, this work is offloaded onto dedicated hardware and the shader can continue to run in parallel with full performance. In other words, Series X can effectively tap the equivalent of well over 25 TFLOPs of performance while ray tracing."


pokud je to čistá RDNA2 a nejde o nějaký custom hardware který bude jen v nové konzoli. Na druhou stranu pokud je TLAS prováděný na shaderech, tak asi úplně performance free ten raytracing nebude :wink:

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 18. březen 2020, 10:11 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
To nebude nikdy :roll:


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 18. březen 2020, 10:25 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
Krteq napsal:
To nebude nikdy :roll:


no že už tady lítaj závěry o tom jak bude AMD řešení lepší, použitelnější, atd. ( dosaď si sám ) :roll:

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 18. březen 2020, 10:50 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Tady někdo nějaké takové závěry dělá?


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 18. březen 2020, 14:23 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. prosinec 2003
Nahoru
ArgCZ napsal:
nebude? Zkus si na bobcatu s RX 470 podtaktovanou o 15% zahrát to stejný jako na konzoli abys nasimuloval PS4 Pro, hodně štěstí.

já se ti snažím říct že se tam s výkonem nakládá jinak a porovnávat teoretickej výkon není nijak vypovídajcí.

lenže to neni o hrubom výkone ale o optimalizácii a to sú 2 odlišné veci
mno popravde tých trhaných FHD/30fps tam mať budeš tak ako aj na dnešných konzolách často :mrgreen:

_________________
Intel Core i9 9900kf@5,1GHz,Strix Z370 F, 2X16GB 3500 DDR4, RTX2080Ti 2100/15900, H2O + Carbide 600Q,SF Leadex 1kW Ti, 6,5 TB SSD, HiFace2 + Sapphire + Schiit Magni 2U + Shure1540, LG 38WK95C, Dell 7590 + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X , Mate 20 Pro, HTPC


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 18. březen 2020, 14:29 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
na FHD 30FPS PS4 Pro ani XBONE X necílí, máš v tom zmatek :P

a ano jsou to odlišné věci dokud nejsi jen konzumentem výslednýho obsahu, potom ti to velice rychle splyne do jednoho.

_________________
XBOX ONE X, PS4 Pro, SONY 4K HDR TV, CREATIVE Sound Blaster X Katana
výměna pasty za tekutý kov v PS4 Pro https://imgur.com/a/DwRy3CM
Lexus CT200h Daybreak Yellow


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 18. březen 2020, 15:15 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. prosinec 2003
Nahoru
to je tiež pravda :)

p.s. jo ciela na HD/45fps :mrgreen:

_________________
Intel Core i9 9900kf@5,1GHz,Strix Z370 F, 2X16GB 3500 DDR4, RTX2080Ti 2100/15900, H2O + Carbide 600Q,SF Leadex 1kW Ti, 6,5 TB SSD, HiFace2 + Sapphire + Schiit Magni 2U + Shure1540, LG 38WK95C, Dell 7590 + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X , Mate 20 Pro, HTPC


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 18. březen 2020, 15:59 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
del42sa napsal:
no že už tady lítaj závěry o tom jak bude AMD řešení lepší
RDNA neni moc RT friendly, dostava na drzku rozdilem tridy v RT i bez berlicky HW akcelerace Turingu (viz. Noir demo), takze bych byl skepticky k tomu, ze by RDNA2 najednou byl nejaky megadrtic. AMD na poli RT vesmes leta letouci nevyvinulo jakoukoliv smysluplnou cinnost a ty marketingove prekrouceny reci, ze vlastne oni s MS vytvorili DXR update 1.1, to je taky dobry joke, jelikoz pri vydani pred mesici ho propagovala nV a MS, AMD k tomu mlcelo jak hrob. Asi chteli nV marketingove pomoci a nechali nV propagovat jejich vlastni dilo. :mrgreen: To se zase rozjizdi hypevlacek, takze:
DOC_ZENITH napsal:
Počkejme si na praxi ano.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 18. březen 2020, 16:45 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
myslíš tu marketingovou smršť kdy na pár těch největších webech o HW vyšel párřádkovej text v podobě newsky a pod žádnou z nich není víc než pár commentů? Na těch menších nebo nedejbože českých jsem ani na googlu na "nVidia dxr update 1.1" nedostal žádný relevatní výsledky, o nějakým marketingu tu nemůže být řeč, vypadá to spíš že nVidia vydala na svých stránkách nějaký info a pár webů který to sledujou z toho udělalo newsku bez větší odezvy. Tak to alespoň vypadá pro člověka co ho RT vyloženě nerajcuje a nevyhledává články o tom... ani to nepostřehl.

_________________
XBOX ONE X, PS4 Pro, SONY 4K HDR TV, CREATIVE Sound Blaster X Katana
výměna pasty za tekutý kov v PS4 Pro https://imgur.com/a/DwRy3CM
Lexus CT200h Daybreak Yellow


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 18. březen 2020, 18:59 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Hladis napsal:
AMD na poli RT vesmes leta letouci nevyvinulo jakoukoliv smysluplnou cinnost a ty marketingove prekrouceny reci, ze vlastne oni s MS vytvorili DXR update 1.1, to je taky dobry joke, jelikoz pri vydani pred mesici ho propagovala nV a MS, AMD k tomu mlcelo jak hrob.
Huh, už zase tenhle vyvrácený nonsense? :roll:

AMD, Imagination, Intel, nVidia + pár dalších. Tihle všichni spolupracovali s MS na DXR API, ať se ti líbí nebo ne.
Citace:
GDC 2018 - Microsoft announced their new adventures into DXR at GDC 2018, with DirectX Raytracing being the DX12-based standard for Raytracing with AMD and NVIDIA both throwing their support behind DXR.
TweakTown - Microsoft looks to the future with DirectX Raytracing (DXR)
Hexus - AMD and Nvidia working closely with Microsoft on DXR API


A ano, na DXR 1.1 subsetu dělalo s MS převážně AMD, jelikož je to defakto port implementace features z XBox Series X a PS5 konzolí. Žádnej "marketingovej žvást".

BTW, stejná parta IHVs spolupracovala na implementaci Ray Tracingu do Vulkan API
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 18. březen 2020, 22:57 
Začátečník
Začátečník

Založen: 22. květen 2010
Bydliště: Bojnice Slovakia
Nahoru
del42sa napsal:
Krteq napsal:
To nebude nikdy :roll:


no že už tady lítaj závěry o tom jak bude AMD řešení lepší, použitelnější, atd. ( dosaď si sám ) :roll:


Lebo s oblubou pravidelne stuDDujeme literaturu faktu :-D takze uz mame vsetci jasno

_________________
Core i9 7940X @ 4,1GHz - Corsair LPX Vengeance 64GB DDR4 3000 MHz - Gigabyte X299 Aorus Gaming 7 - 2x Gigabyte Geforce RTX2080Ti (Windforce OC + Gaming OC) - Samsung 950 Pro 256GB - Samsung 960 Evo 500 GB - Samsung 850 Evo 500GB - Intel 530 Series 240GB - WD Caviar Black 2TB - WD Caviar Green 2TB - WD Gold 6TB - AlphaCool EisBaer 360 - Fractal Design Define R5 White - HP Z38c


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 19. březen 2020, 10:31 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Kdyby měl někdo zájem o "marketingový žvásty" :lol: ... prezentace DXR 1.1 od MS a AMD
Citace:
  • The New Features and Unprecedented Opportunities of DirectX 12 – Jianye Lu
  • The New Standard for Next Gen Games – NVIDIA
  • DXR Tier 1.1: Adding Functionalities and Efficiency – Jianye Lu
  • DXR Tier 1.1 Running on AMD RDNA 2 Hardware – Dave Oldcorn (AMD)
  • Reinventing the geometry pipeline: Mesh Shaders in DirectX 12 – Shawn Hargreaves
  • Advanced Mesh Shaders – Martin Fuller
  • DirectX 12 Sampler Feedback – Claire Andrews
  • PIX on Windows – Austin Kinross
  • HLSL Compiler – Michael Dougherty
MS - DirectX Developer Day Schedule

Samotný livestream začíná dnes v 6 odpo CET -> Mixer - DirectX Developer Day


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 19. březen 2020, 18:11 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
https://twitter.com/i/status/1240685251552296960

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 19. březen 2020, 18:30 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
trochu lepší kvalita
https://youtu.be/eqXeM4712ps
vypadá to jak 20fps :D


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 19. březen 2020, 18:50 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Prezentace ohledně novinek a optimalizací v DXR 1.1

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek


//Celá prezentace:


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 570 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 2 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.