Control - Technická stránka hry

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Control - Technická stránka hry

Příspěvek od Hladis »

Control: Award Winning Game Launches NVIDIA DLSS 2.0 Update and First DLC On March 26
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/ne ... -0-update/
Obrázek
dexterav
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. pro 2003
Kontaktovat uživatele:

Re: Control - Technická stránka hry

Příspěvek od dexterav »

s tými .75 to my to v dx12 ani nenabehne :D
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
stylar
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 06. říj 2014
Bydliště: Bučovice

Re: Control - Technická stránka hry

Příspěvek od stylar »

tak to jsem zvědavej, ale pamatuji si, že jsem si s tím tady hrál a nejlepší výsledek bylo snížit resolution scale a zapnout MSAA :-D
DISPLAY: LG OLED48CX 3840x2160@120Hz 4:4:4 HDR 10bit GPU: MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM X 24GB GDDR6X CPU: AMD Ryzen 7 5800X 3,8GHz@4,7GHz boost CPU COOLER: ARCTIC Liquid Freezer II 420 MB: MSI X470 GAMING PLUS - BIOS 7B79vAM1 - ComboAm4v2PI 1.2.0.A. RAM: Corsair Vengeance RGB RT 64GB (4x16GB) DDR4 3200MHz@CL22 STORAGE: Samsung 970 EVO 1TB@PCIe x4 3.0 (OS), Samsung 980 1TB@PCIe x4 2.0, Crucial MX500 1TB@SATA, Crucial BX500 480GB@SATA, HDD Seagate BarraCuda - 4TB (ST4000DM004) PSU: Corsair RMx Series RM850x (v.2021) - 850W CASE: Corsair iCUE 7000X RGB Black (5x Noctua NF-A14 PWM) KEYBOARD: SilentiumPC Gear GK550 Omnis Kailh Brown RGB MOUSE: Glorious Model D Wireless (+Grip Tape) SPEAKERS: Edifier R1280T (42Watt RMS) OS: Microsoft Windows 11 Pro CZ 64-bit v22H2
TankGeorge
Začátečník
Začátečník
Registrován: 14. čer 2011

Re: Control - Technická stránka hry

Příspěvek od TankGeorge »

https://www.youtube.com/watch?v=YWIKzRh ... L&index=82

Jsem to na 15min vyzkoušel a konečně to vypadá dobře. Upscaluje mi to z 960p (3440x1440 og res) a se vším RT na max v těch prvních přestřelkách po kanclech v pásmu 45-50 FPS.

Škoda toho negativního humbuku, protože DLSS je za mě ultimátní řešení pro AA a hraní ve vysokých rozlišeních celkově. Úplně bych vraždil za možnost hrát Red Dead 2 při DLSS, kde to stejně bez AA nejde a grafiky jdou do kolen. Pěkný článek na magazínu moc pozitivní pozornosti nepobral.

Bohužel to chce prostě vidět na vlastní oči. Vypadá to mnohem líp, jak stupidní TAA a jako bonus je tam raketa FPS navíc - win, win, win. Ať si třeba někdo vyvine svoje "open DLSS", ale kurňa ať se to začne masivně používat jako standard pro vyhlazování obrazu.

Hru mám z bundlu zatím u ledu, není čas, ale koukám, zraje jak víno =)
Ryzen 7800X3D + Kingston 2x32GB 6000/36 + RTX 4090 sociální Gainward + ROG B650E-E
LG OLED CX 55" + Fractal Design Define S2
riXo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 24. bře 2007
Bydliště: Bratislava

Re: Control - Technická stránka hry

Příspěvek od riXo »

Foundation mam prejdeny uz par dni a musim povedat, ze konecne je ta hra v stave v akom mala byt hned na zaciatku.

DLSS 2.0 je velke prekvapenie a to az do takej miery, ze nevidim dovod ho vypinat, resp. hrat na nativnom rozliseni. Dokonale to samozrejme nie je, 'artefaky' su tam stale, ale IMO sa daju tolerovat. Za ten boost FPS to rozhodne stoji.

Pozeram, ze cena je stale okolo 30€, to je take meh.. v akcii za 10-15 by som to odporucil, takto este asi stale nie. Keby radsej Remedy urobilo normalne pokracovanie Maxa Payna...
SFF1 - Ryzen 9 5900X@4.5GHz@1.1V + NH-U12A, MSI B550i, 32GB 3600MHz CL16, MSI 3080Ti, 2TB NVMe, 4TB SSD, 3TB HDD, Corsair SF750, NR200P, LG 27GL850 + EIZO EV2750 + LG C1 55, Onkyo A-9010, Quadral SM120 II
SFF2 - Ryzen 7 2700, MSI GTX970, Raijintek OPHION EVO SFF3 - Intel i7 8700k, MSI RTX2080, Dan A4 SFX v4.1
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Control - Technická stránka hry

Příspěvek od Hladis »

Tak jsem nabral novy pridavky a patche a rozhodl se k Control vratit jak to teda vypada. No DLSS 2.0 vypada konecne pouzitelne a jde s tim hra hrat s RT na High, tedy vesmes hra jede na RTX 2070S na plny kotlik na FullHD s DLSS 2.0 on. Me trochu nesedi ten sharpening, ja ho nemam obecne moc rad, ale jini ho zase radi pouzivaji. Nejaky screeny:

Jedna z nejnarocnejsich lokaci:
Control DX12 1920x1200 DLSS 2.0 s RT na High: https://abload.de/img/controldx12dlss2.0rthy9j3q.png
Control DX12 1920x1200 s RT na High: https://abload.de/img/controldx12rthigh2j5k42.png

A jeste jedna scena, kterou muzu porovnat s predchozim screenem:
Control DX12 1920x1200 DLSS 2.0 s RT na High: https://abload.de/img/controldx12dlss2.0rth5djoq.png
Control DX12 1920x1200 s RT na High: https://abload.de/img/controldx12rthigh6djxe.png
Control DX12 1920x1200 puvodni DLSS s RT na Medium s V-sync: https://abload.de/img/control_dx12dlssyhkei.png

Vykonovy boost je s DLSS 2.0 masivni a obraz uz nevypada hrozne jako s DLSS puvodnim. Jde tedy zapnout vsechny efekty RT a udrzet to na 60fps bez vyraznyho downgrade kvality obrazu a to se vyplati.
Obrázek
Paul
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Re: Control - Technická stránka hry

Příspěvek od Paul »

Tvle DLSS2 mi přijde že vypadá líp než nativ a k tomu 20-30fps jako bonus. To je fakt extrém, díky bohu za nvidii a tensor cores. Cyberpunk, Dying Light 2 a Bloodlines 2 to doufám budou mít taky.

Jen teda dotaz, funguje DLSS dohromady s DSR?
Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus X470 Gaming, 2*8GB FlareX@3200, nVidia RTX 3080Ti, 500GB SSD Evo 970, 2TB Crucial MX500, 120GB M4 SSD, 2 * Samsung F1 1TB SATAII, A4-Tech A7, Panasonic ST50 55" Plasma, NEC 24WMGX3 24", Win10 64bit Home, Steam Deck

If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Control - Technická stránka hry

Příspěvek od Krteq »

Paul píše:Jen teda dotaz, funguje DLSS dohromady s DSR?
Nope
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Control - Technická stránka hry

Příspěvek od Hladis »

Paul píše:Jen teda dotaz, funguje DLSS dohromady s DSR?
Vyzkousel jsem na 1920x1200 monitoru nahodit 3840x2400 s DLSS na 1920x1200 a jelo to, jestli myslis takovy kejkle.
Obrázek
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Control - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

V controlu to nefunguje - tam nejede DSR ani bez DLSS, ale hra má podmenu resolution scale. To ale mění jen render obrazu - výstup (tedy i screenshoty) jsou v 1920x1080 ( v normálních hrách při DSR jsou screeny v 3840x2160). Takže to je spíš tím enginem. DSR nefungovalo ani v Quantum Break - Remedy na to nějak nevěří. Ale třeba v jiných hrách kombinace DLSS + DSR funguje.

Jako příklad třeba SoTR:
1440p DSR: https://abload.de/img/sottr_qhdj3jso.jpg
1440p DSR+DLSS: https://abload.de/img/sottr_dlsso5kbz.jpg

Takže záleží na hře, stejně jako bez DLSS - někdy engine to DSR nepobere. Control je bohužel jedna z mála her kde DSR prostě nejde a hřeší na to, že hra sama umožňuje renderovat ve vyšším rozlišení a sama si to přeškáluje na nativní rozlišení.

EDIT: Stejně je taková kombinace už dost slušná prasárna, renderovat obraz v nižším rozlišení než nativko, přepočítat to přes DLSS na vyšší rozlišení než je nativní a pak vyrenderovaný obraz opět zmenšit na výstupní rozlišení. :-D Ale u DLSS 2.0 bych teoreticky čekal, že například 1920x1080 s DLSS Q (720) bude mít horší kvalitu obrazu než 2560x1440 DSR + DLSS P (tj. také render 720). Proč? Protože při DLSS do 2560x1440 je sice jako základ využito stejné rozlišení, ale musí se dopočítat více detailů. Uvidíme, až to nějaká hra bude podporovat. :lol:
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Control - Technická stránka hry

Příspěvek od Hladis »

Ja prepsal render.ini a proste jsem to ty hre vnutil natvrdo, jinak mi to neslo. Prekvapive to fungovalo, jen clovek nesmi pouzit Alt-Tab. Pak se to rozsype.
Obrázek
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Control - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

Sakra, to mě ani nenapadlo, že by to šlo tak snadno ochcat, a ono jo. Takže i Control lze na FHD monitoru rozběhat v 2560x1440 + DLSS z 720p (P).
https://abload.de/img/control_dsr_dlssn8kak.jpg 8-)

A vypadá to ve finále trochu vyhlazeněji, než nativní render + vyšší plynulost. Bomba. Takže je opravdu lepší nastavit DSR+DLSS (P), než jet nativku s kvalitnějším DLSS.
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Paul
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Re: Control - Technická stránka hry

Příspěvek od Paul »

Hladis píše:
Paul píše:Jen teda dotaz, funguje DLSS dohromady s DSR?
Vyzkousel jsem na 1920x1200 monitoru nahodit 3840x2400 s DLSS na 1920x1200 a jelo to, jestli myslis takovy kejkle.
Zajímá mě to, protože jsem si RTX2080Ti koupil primárně kvůli DSR, hraju na 1080p plazmě a obraz na tom vypadá downsampled z 1620p nebo 2160p mnohem líp než v nativu. Takže pokud bych mohl používat dál DSR a přitom mít ale o 20fps víc díky DLSS, bylo by to supr (třeba takový Kingdom Come, pokud by podporovalo DLSS, mi mohlo hodit 60fps v 4K, zatímco teď ho hraju v 1620p abych 60 udržel).
Ache píše:V controlu to nefunguje - tam nejede DSR ani bez DLSS, ale hra má podmenu resolution scale. To ale mění jen render obrazu - výstup (tedy i screenshoty) jsou v 1920x1080 ( v normálních hrách při DSR jsou screeny v 3840x2160). Takže to je spíš tím enginem. DSR nefungovalo ani v Quantum Break - Remedy na to nějak nevěří.
DSR mi v Quantum Break (steam verze) normálně funguje (i bez nutnosti editovat soubory).
Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus X470 Gaming, 2*8GB FlareX@3200, nVidia RTX 3080Ti, 500GB SSD Evo 970, 2TB Crucial MX500, 120GB M4 SSD, 2 * Samsung F1 1TB SATAII, A4-Tech A7, Panasonic ST50 55" Plasma, NEC 24WMGX3 24", Win10 64bit Home, Steam Deck

If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
TankGeorge
Začátečník
Začátečník
Registrován: 14. čer 2011

Re: Control - Technická stránka hry

Příspěvek od TankGeorge »

TJ dost niche záležitost, protože tohle kombo má smysl pouze u 4xDSR faktoru na fullHD, popř. menším nativu (1050p 16:10 nebo 720p).

Menší DSR faktor podle mě bude vypadat hůř, protože je neostrý po downsamplingu, takže proč nevyužít také neostré DLSS na nativ s několikanásobkem FPS? o.O

Na větším nativu než fullHD není 4xDSR faktor spolehlivě provozuschopný. Ani ne tak z důvodů výkonu, ale prostě to většinou rozbije hru skrze UI (občas můžete hrát třeba 3000p, ale maximální rozsah kurzoru myši je 2160p a podobný srandy :)).

Takže kombo DLSS+4xDSR je fajn v případě snahy o prodloužení životnosti oblíbeného fullHD panelu, ale u vyšších rozlišení jsou pokusy o tohle kombo celkem na nic.

ED: Ale zajímala by mě ze srandy analýza rozmazanosti 1080p+DLSS versus 1080p+3xDSR+DLSS 8-)
Ryzen 7800X3D + Kingston 2x32GB 6000/36 + RTX 4090 sociální Gainward + ROG B650E-E
LG OLED CX 55" + Fractal Design Define S2
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Control - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

No vzhledem k tomu, že jak sem psal - 1440p DSR + DLSS vypadá lépe než nativní FHD + DLSS, tak nemáš pravdu. I tohle "pouze" 1,8x vyšší rozlišení vyhladí při zmenšení obraz tak že zakreje ty "pixelovatý" artefakty na některých hranách a dokonce to vypadá i lépe než nativní rozlišení bez DLSS!

Hlavně je super, že i přes lepší kvalitu obrazu, než je v nativním rozlišení bez DLSS, to dává lepší obraz i výkon.
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Control - Technická stránka hry

Příspěvek od Hladis »

Ache píše:Sakra, to mě ani nenapadlo.....
Jsi jeste holt mladej kluk, nemas jeste poradny zkusenosti. :mrgreen: Jinak jo, vypada to viditelne lip. Je to zajimava prasarnicka si takhle hrat s rozlisenim a DLSS, ale jde to. Kazdopadne me sere, ze nejde nejak manipulovat s urovni toho sharpeningu.
Obrázek
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Control - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

Tak konečně sem si našel čas a rozjel si tuhle hru (a ne jen zkoušet jak běží a vypadá RT). Nicméně hned v úvodu sem našel případ, kde Raytracing docela slušně failuje - asi to autoři blbě nastavili, ale malá zelená dioda na rádiu dělá pěknou "diskotéku".

Raytracing OFF: https://abload.de/img/control_dx12_2020_dxrdyky5.jpg
Raytracing ON: https://abload.de/img/control_dx12_2020_dxruskd6.jpg

Jinak ten raytracing funguje jak má, jen mě přijde, že na stíny ho využily celkem zbytečně. Je použit pouze na kontaktní stíny - vzdálené od objektu jsou klasický shadowsmapy. Takže nejvíce je využit na náhradu SSAO a hlavně všude přítomný odrazy - tyto efekty nahrazuje pak RT úplně. Přináší to trochu reálnější chování světla (až na minimum výjimek), ale občas přidává něpěkný šum (hlavně v tmavých místech, kde asi není dostatek paprsků na rozumné odšumění).

DLSS 2.0 také někde docela failuje a vytváří hodně divoký moire efekty. Nicméně v 99,9% případů to naprosto neuvěřitelným způsobem opravuje transparentní textury. Nejvíc mě asi dostalo tohle jemné pletivo, které z dálky bez DLSS (pouze upscale) není téměř vidět a po aktivaci DLSS je najednou krásně prokresleno. :o

DLSS OFF: https://abload.de/img/control_dx12_2020_dls4kj7s.jpg
DLSS ON: https://abload.de/img/control_dx12_2020_dlsglj93.jpg

- výkon DLSS docela samo o sobě užírá, na to, že by to mělo jet přes speciální Tensor core. Na druhou stranu ta druhá verze DLSS už opravdu detaily dopočítává hodně dobře. DLSS 1 byl proti tomu dost špatný vtip. DLSS 2.0 je tak nejen šetřič výkonu (proti nativnímu rozlišení), ale také asi nejlepší post-process vyhlazování hran co kdy bylo vymyšleno. Kombinace 2560x1440 (DSR) + DLSS tak nabízí (aspoň pro moje oko), lepší obraz než nativní rozlišení 1920x1080 bez DLSS. O výkonu ani nemluvím.
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
stylar
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 06. říj 2014
Bydliště: Bučovice

Re: Control - Technická stránka hry

Příspěvek od stylar »

Když tu rozebíráte každý pixel hry, všimnul si u té hry někdo i toho hnusného color bandingu v tmavých částech hry? Tak schodovitý přechody jsem už dlouho neviděl v žádné hře a hlavně by to chtělo nativní podporu HDR, protože ten jejich bloom je fakt hroznej...
DISPLAY: LG OLED48CX 3840x2160@120Hz 4:4:4 HDR 10bit GPU: MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM X 24GB GDDR6X CPU: AMD Ryzen 7 5800X 3,8GHz@4,7GHz boost CPU COOLER: ARCTIC Liquid Freezer II 420 MB: MSI X470 GAMING PLUS - BIOS 7B79vAM1 - ComboAm4v2PI 1.2.0.A. RAM: Corsair Vengeance RGB RT 64GB (4x16GB) DDR4 3200MHz@CL22 STORAGE: Samsung 970 EVO 1TB@PCIe x4 3.0 (OS), Samsung 980 1TB@PCIe x4 2.0, Crucial MX500 1TB@SATA, Crucial BX500 480GB@SATA, HDD Seagate BarraCuda - 4TB (ST4000DM004) PSU: Corsair RMx Series RM850x (v.2021) - 850W CASE: Corsair iCUE 7000X RGB Black (5x Noctua NF-A14 PWM) KEYBOARD: SilentiumPC Gear GK550 Omnis Kailh Brown RGB MOUSE: Glorious Model D Wireless (+Grip Tape) SPEAKERS: Edifier R1280T (42Watt RMS) OS: Microsoft Windows 11 Pro CZ 64-bit v22H2
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Control - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

Color banding v tmavých částech hry? Ve tmavých částech to kvůli raytracingu spíš šumí, ale že by to dělalo nějaký otřesný banding? To nevim, nahoď screen. Třeba máš jen blbě nastavenou gammu (ať už ve hře nebo v monitoru. Koukám na tvůj podpis - máš VAčko a to na banding v tmavých oblastech může trpět - VA sice umí černou dobře, ale neuvěřitelně tmavý odstíny zkresluje).

Ty Raytracing screeny co jsem příspěvek nad tím nahodil jsou také dost tmavé a banding tam není - jen šum (viditelný hlavně na tom stole) způsobený nízkým počtem rays per pixel.
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
stylar
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 06. říj 2014
Bydliště: Bučovice

Re: Control - Technická stránka hry

Příspěvek od stylar »

http://leteckaposta.cz/240911660 (bitmapa 24 MB) kde to jde poznat hodně, kde to spíš dělá ta nekvalitní mlha, ale prakticky v jakémkoli tmavém rohu je to podobně vidět schodovitě v pohybu to dost vadí když mi běhají po obrazovce takové "pruhy"
DISPLAY: LG OLED48CX 3840x2160@120Hz 4:4:4 HDR 10bit GPU: MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM X 24GB GDDR6X CPU: AMD Ryzen 7 5800X 3,8GHz@4,7GHz boost CPU COOLER: ARCTIC Liquid Freezer II 420 MB: MSI X470 GAMING PLUS - BIOS 7B79vAM1 - ComboAm4v2PI 1.2.0.A. RAM: Corsair Vengeance RGB RT 64GB (4x16GB) DDR4 3200MHz@CL22 STORAGE: Samsung 970 EVO 1TB@PCIe x4 3.0 (OS), Samsung 980 1TB@PCIe x4 2.0, Crucial MX500 1TB@SATA, Crucial BX500 480GB@SATA, HDD Seagate BarraCuda - 4TB (ST4000DM004) PSU: Corsair RMx Series RM850x (v.2021) - 850W CASE: Corsair iCUE 7000X RGB Black (5x Noctua NF-A14 PWM) KEYBOARD: SilentiumPC Gear GK550 Omnis Kailh Brown RGB MOUSE: Glorious Model D Wireless (+Grip Tape) SPEAKERS: Edifier R1280T (42Watt RMS) OS: Microsoft Windows 11 Pro CZ 64-bit v22H2
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“