Crysis - technická stránka hry

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

Odpovědět
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od HEAD »

Smysl to ma pro celou trilogii :)Ale predelavat jen trojku je blbost.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Still.Lord
Začátečník
Začátečník
Registrován: 15. črc 2007
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Still.Lord »

No radši bych taky viděl předělanou jedničku... Tam to oproti původním ukázkám taky drsně vykuchali (hlavně ty "husté" lesy byly strašné zklamání. A některý fan mody byly graficky uplně jiná liga, než hra.

To samé vlastně udělal Vávra s KC:D. Hra měla původně daleko hustší lesy, které vypadaly dalěko přirozeněji, ale musel to zredukovat do finální hry :)
marek16
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 22. čer 2006
Bydliště: Brno

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od marek16 »

Quis custodiet ipsos custodes?
stylar
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 06. říj 2014
Bydliště: Bučovice

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od stylar »

Napjatě sleduji oficiální Crysis twitter účet, který před pár dny "obživnul" po pár letech, takže remaster se dal čekat, i když bych bral ten Crysis 4 :-D... ale nejvíc mě zajímá jakou formu implementace bude raytracing ve hře mít, je dobré připomenout, že mají vlastní řešení raytracingu v engine bez toho, aby byla potřeba RTX karta a zároveň to běží pri solidních fps...
DISPLAY: LG OLED48CX 3840x2160@120Hz 4:4:4 HDR 10bit GPU: MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM X 24GB GDDR6X CPU: AMD Ryzen 7 5800X 3,8GHz@4,7GHz boost CPU COOLER: ARCTIC Liquid Freezer II 420 MB: MSI X470 GAMING PLUS - BIOS 7B79vAM1 - ComboAm4v2PI 1.2.0.A. RAM: Corsair Vengeance RGB RT 64GB (4x16GB) DDR4 3200MHz@CL22 STORAGE: Samsung 970 EVO 1TB@PCIe x4 3.0 (OS), Samsung 980 1TB@PCIe x4 2.0, Crucial MX500 1TB@SATA, Crucial BX500 480GB@SATA, HDD Seagate BarraCuda - 4TB (ST4000DM004) PSU: Corsair RMx Series RM850x (v.2021) - 850W CASE: Corsair iCUE 7000X RGB Black (5x Noctua NF-A14 PWM) KEYBOARD: SilentiumPC Gear GK550 Omnis Kailh Brown RGB MOUSE: Glorious Model D Wireless (+Grip Tape) SPEAKERS: Edifier R1280T (42Watt RMS) OS: Microsoft Windows 11 Pro CZ 64-bit v22H2
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Hladis »

Zadny vlastni zazracny reseni RT v rukavu nemaji. Tedy pokud nerikas prohlizeni diapozitivu s parodii na RT dobry reseni, nebo ses nechal nachytat na marketingstinu. Ostatne verze 5.6 zatim stale nepodporuje ani DX12 s Vulkanem, ani RT. Pokud delaji remaster vcetne RT, meli by ho delat na budoucich verzich 5.7+, kde ma byt podpora DXR a novych API.
Obrázek
Paul
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Paul »

Ten jejich raytracing benchmark vypadá zatraceně dobře. Ale pokud to nebude podporovat RT cores na RTX kartách tak to bude trochu fail.
Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus X470 Gaming, 2*8GB FlareX@3200, nVidia RTX 3080Ti, 500GB SSD Evo 970, 2TB Crucial MX500, 120GB M4 SSD, 2 * Samsung F1 1TB SATAII, A4-Tech A7, Panasonic ST50 55" Plasma, NEC 24WMGX3 24", Win10 64bit Home, Steam Deck

If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Hladis »

Nevypada to tak dobre a jede to dost bidene na to, ze to je jen mala scena a ty efekty jsou tam hodne orezany. Jestli to s ray tracingem mysli vazne, tak doufam, ze nevydaji nejaky voxel cone tracing nesmysl na DX11 verzi enginu a to bude jako ten "raytracing". Jo, to by byl fail, zvlaste kdyz maji jeste letos uvest verzi cryenginu 5.7, ktera by mela prinyst podporu DXR i novych API.
Obrázek
stylar
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 06. říj 2014
Bydliště: Bučovice

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od stylar »

Jako kdyby ta akcelerace na RTX kartách nějak extra pomohla... dobře, tak to nepojede 5 fps ale 25 fps, takže jestli s tím neimplementují i DLSS 2.0 tak si v 4k ani neškrtnu jako ve všech hrách :twisted: s raytracingem.
DISPLAY: LG OLED48CX 3840x2160@120Hz 4:4:4 HDR 10bit GPU: MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM X 24GB GDDR6X CPU: AMD Ryzen 7 5800X 3,8GHz@4,7GHz boost CPU COOLER: ARCTIC Liquid Freezer II 420 MB: MSI X470 GAMING PLUS - BIOS 7B79vAM1 - ComboAm4v2PI 1.2.0.A. RAM: Corsair Vengeance RGB RT 64GB (4x16GB) DDR4 3200MHz@CL22 STORAGE: Samsung 970 EVO 1TB@PCIe x4 3.0 (OS), Samsung 980 1TB@PCIe x4 2.0, Crucial MX500 1TB@SATA, Crucial BX500 480GB@SATA, HDD Seagate BarraCuda - 4TB (ST4000DM004) PSU: Corsair RMx Series RM850x (v.2021) - 850W CASE: Corsair iCUE 7000X RGB Black (5x Noctua NF-A14 PWM) KEYBOARD: SilentiumPC Gear GK550 Omnis Kailh Brown RGB MOUSE: Glorious Model D Wireless (+Grip Tape) SPEAKERS: Edifier R1280T (42Watt RMS) OS: Microsoft Windows 11 Pro CZ 64-bit v22H2
madPav3L
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 07. pro 2005
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od madPav3L »

Tak už je to víceméně potvrzené, je to remaster Crysis https://www.svethardware.cz/crysis-rema ... cing/51833
CPU: i7-12700KF MB: ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 RAM: T-FORCE XTREEM 2x16GB DDR4 3600 MHz@CL14 GPU: Palit RTX 4090 GameRock FAN: Noctua NH-D15S SSD: 1x Samsung 960 Pro M.2 512GB, 1x Samsung 960 Pro M.2 1TB, 1x Samsung 840 Pro 256GB, 1x Samsung 850 EVO 1TB HDD: 3x Seagate Barracuda 7200 3TB Display: Dell AW3423DWF 3440x1440 165 Hz OLED PSU: Seasonic Prime SSR-750PD 750W Mouse: Logitech G602 Keyboard: Cherry MX-Board 6.0 UPS: CyberPower Professional Tower 1000VA/900W CASE: Fractal Design Meshify 2 XL Audio: Creative Sound Blaster Z + Logitech Z906
Still.Lord
Začátečník
Začátečník
Registrován: 15. črc 2007
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Still.Lord »

Official Teaser
https://www.youtube.com/watch?v=ZqBP3kXi9jM

PC / Xbox / PS4 / Switch :D
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Hladis »

No vypada to dle tech kusych informaci, ze to stavej spis na verzi 5.6 nez 5.7, tedy by to znamenalo zadny DXR s RT a asi i porad DX11. Doufam, ze se to vyjasni a tohle nebude ten pripad.
Obrázek
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

Jestli ten remaster má být dostupný pro "starou" generaci konzolí. Tak bych asi čekal jen ten faketracing alá to techdemo od Cryteku. Kdo ví, snad na PC využijí RTX akceleraci.
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Krteq »

Ache píše:Kdo ví, snad na PC využijí DXR akceleraci.
Fixed :)
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

nj. díky tomu, že nvidia byla s Raytracingem první, tak to vypadá, že se pojem RTX je pro Raytracing vžije stejně jako MP3 pro jakoukoliv komprimovanou hudbu. Kapesní přehrávač co přehrává i jiné formáty jako wma, ogg, flac..., také vždy byl nazýván jako empétrojka :-D
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Hladis »

I Stanek na videu lidi opravuje, ze to neni RTX ale DXR a ze RT neni nejaky jejich vynalez. nVidia ani neni s RT HW prvni. Prvni to jen aplikovali do GPU a do her s prijatelnmym framerate a protlacili to do API jako standard. Je fakt, ze dost laiku to smesuje dohromady.
Obrázek
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

Tak oni k tomu zaměňování svádí i autoři her. Asi nejlepší příklad je Metro redux, kde RT a DLSS je podmenu položky Nvidia RTX. :) (nebo aspoň v době, kdy sem ho hrál to tak bylo)
https://abload.de/img/metroexodus_menucvjgp.jpg :P
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Hladis »

Tak tam je dany vyvojarema, kdy to zapne DLSS spolu s RT na High, ikdyz oboje jde nastavit separatne. Jinak receno to je takovy BFU nastaveni, aby i blbec vedel, ze tady zapne ty super novy featury na svy novy nV. Teoreticky ani s pripadnou AMD kartou s podporou DXR by to nemelo jit zapnout a melo by jit nastavit jen RT separatne. Tedy svym zpusobem to nelže, jelikoz to "RTX" zapina jen dve jinak normalne nastavitelny funkce, kde jedna je proprietarni.
Obrázek
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Hladis »

DF Direct: Crysis Remastered Reaction - Will PCs Melt? Can Consoles Cope? What About Switch?
https://www.youtube.com/watch?v=zWdas55U4_8 V DF si taky mysli, ze je nesmysl nechavat to bez podpory DXR, nedavalo by to zadny smysl.
Obrázek
usc
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 26. říj 2009

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od usc »

R9 5950X - Crosshair VIII Hero Wifi - Trident Z Neo 32GB GTZN - 3080 FTW Ultra 10GB - SB ZxR
970 Pro 512GB - 980 Pro 1TB - 640GB Caviar Blue - Ironwolf 4T - Exos 7E8 8T - Exos 16X 16T
Evolv X + 3 x NF-A14 PWM Chromax - Kraken x72 + 3 x NF-A12 PWM - Thor 850W
38GN950 - 2 x u2410 - Alloy Elite RGB - G502 Hero - Z906 - G Pro X Wireless
= OLED C9 + K63 Wireless Gaming Lapboard + G502 Lightspeed =
Flow X13 + MX Anywhere 3
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Hladis »

Hmm, takze DLSS a RT(X) a moderni API. Jsem rad, ze to nehodili na starou verzi enginu s DX11 bez novych featur jako RT, coz by dost nedavalo smysl.
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“