Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je po 6. červenec 2020, 14:13

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 96 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: po 23. březen 2020, 19:32 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Control: Award Winning Game Launches NVIDIA DLSS 2.0 Update and First DLC On March 26
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/ne ... -0-update/

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: po 23. březen 2020, 23:29 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. prosinec 2003
Nahoru
s tými .75 to my to v dx12 ani nenabehne :D

_________________
Intel Core i9 9900kf@5,1GHz,Strix Z370 F, 2X16GB 3500 DDR4, RTX2080Ti 2100/15900, H2O + Carbide 600Q,SF Leadex 1kW Ti, 6,5 TB SSD, HiFace2 + Sapphire + Schiit Magni 2U + Shure1540, LG 38WK95C, Dell 7590 + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X , Mate 20 Pro, HTPC


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: út 24. březen 2020, 00:24 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 06. říjen 2014
Bydliště: Bučovice
Nahoru
tak to jsem zvědavej, ale pamatuji si, že jsem si s tím tady hrál a nejlepší výsledek bylo snížit resolution scale a zapnout MSAA :-D

_________________
AMD Ryzen 5 2600X 3,6GHz @ 4,2GHz boost; MSI GeForce RTX 2080 SUPER GAMING X TRIO 8GB GDDR6; MSI X470 GAMING PLUS - AMD X470; HyperX Fury Black 4x8GB DDR4 3200MHz @ CL18 (HX432C18FB2/8); SilentiumPC Navis RGB 280 AiO; M2 SSD WD Blue SN500 - 500GB, SSD Crucial MX500 - 1TB, SSD Crucial BX500 - 480GB, HDD Seagate BarraCuda - 4TB (ST4000DM004); ASUS DRW-24B5ST; Corsair RMx Series RM650x (v.2018) - 650W; SilentiumPC Armis AR7 TG RGB window; SilentiumPC Gear GK550 Omnis Kailh Brown RGB; SteelSeries Rival 310; Creative Sound Blaster Z; Edifier R1280T (42Watt RMS); Philips 436M6VBPAB/00 42,5" 3840x2160@60Hz (HDR1000+Adaptive-Sync); Microsoft Windows 10 Pro CZ 64-bit v1909


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: so 4. duben 2020, 18:13 
Začátečník
Začátečník

Založen: 14. červen 2011
Nahoru
https://www.youtube.com/watch?v=YWIKzRh ... L&index=82

Jsem to na 15min vyzkoušel a konečně to vypadá dobře. Upscaluje mi to z 960p (3440x1440 og res) a se vším RT na max v těch prvních přestřelkách po kanclech v pásmu 45-50 FPS.

Škoda toho negativního humbuku, protože DLSS je za mě ultimátní řešení pro AA a hraní ve vysokých rozlišeních celkově. Úplně bych vraždil za možnost hrát Red Dead 2 při DLSS, kde to stejně bez AA nejde a grafiky jdou do kolen. Pěkný článek na magazínu moc pozitivní pozornosti nepobral.

Bohužel to chce prostě vidět na vlastní oči. Vypadá to mnohem líp, jak stupidní TAA a jako bonus je tam raketa FPS navíc - win, win, win. Ať si třeba někdo vyvine svoje "open DLSS", ale kurňa ať se to začne masivně používat jako standard pro vyhlazování obrazu.

Hru mám z bundlu zatím u ledu, není čas, ale koukám, zraje jak víno =)

_________________
i7 8700K (5 GHz OC) + G.SKill 2x8GB/3200/CL16 + RTX 2070S
ROG STRIX Z370-G + 21:9 AOC 35" UW-QHD MWA G-Sync + ASUS XONAR DX/XD + SENNHEISER PC 360
CORSAIR K70 MX RED + RAZER SCARAB + SteelSeries RIVAL 310 + XBO Gamepad + SSD&HDD and stuff


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: so 4. duben 2020, 19:27 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 24. březen 2007
Bydliště: Bratislava
Nahoru
Foundation mam prejdeny uz par dni a musim povedat, ze konecne je ta hra v stave v akom mala byt hned na zaciatku.

DLSS 2.0 je velke prekvapenie a to az do takej miery, ze nevidim dovod ho vypinat, resp. hrat na nativnom rozliseni. Dokonale to samozrejme nie je, 'artefaky' su tam stale, ale IMO sa daju tolerovat. Za ten boost FPS to rozhodne stoji.

Pozeram, ze cena je stale okolo 30€, to je take meh.. v akcii za 10-15 by som to odporucil, takto este asi stale nie. Keby radsej Remedy urobilo normalne pokracovanie Maxa Payna...

_________________
Main PC - i7 8700k@4.7 + NH-D15, Strix Z390-F, 16GB 3200MHz, MSI RTX2080, Superflower 650W, Meshify C, LG 27GL850, Onkyo A-9010, Quadral SM120 II
SFFPC - Ryzen 7 2700@3.5, Strix B450-I, 16GB 3000MHz, MSI GTX970, Corsair SF750, Raijintek OPHION EVO, EIZO EV2750


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 15. duben 2020, 22:19 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Tak jsem nabral novy pridavky a patche a rozhodl se k Control vratit jak to teda vypada. No DLSS 2.0 vypada konecne pouzitelne a jde s tim hra hrat s RT na High, tedy vesmes hra jede na RTX 2070S na plny kotlik na FullHD s DLSS 2.0 on. Me trochu nesedi ten sharpening, ja ho nemam obecne moc rad, ale jini ho zase radi pouzivaji. Nejaky screeny:

Jedna z nejnarocnejsich lokaci:
Control DX12 1920x1200 DLSS 2.0 s RT na High: https://abload.de/img/controldx12dlss2.0rthy9j3q.png
Control DX12 1920x1200 s RT na High: https://abload.de/img/controldx12rthigh2j5k42.png

A jeste jedna scena, kterou muzu porovnat s predchozim screenem:
Control DX12 1920x1200 DLSS 2.0 s RT na High: https://abload.de/img/controldx12dlss2.0rth5djoq.png
Control DX12 1920x1200 s RT na High: https://abload.de/img/controldx12rthigh6djxe.png
Control DX12 1920x1200 puvodni DLSS s RT na Medium s V-sync: https://abload.de/img/control_dx12dlssyhkei.png

Vykonovy boost je s DLSS 2.0 masivni a obraz uz nevypada hrozne jako s DLSS puvodnim. Jde tedy zapnout vsechny efekty RT a udrzet to na 60fps bez vyraznyho downgrade kvality obrazu a to se vyplati.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 17. duben 2020, 23:46 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 15. srpen 2004
Nahoru
Tvle DLSS2 mi přijde že vypadá líp než nativ a k tomu 20-30fps jako bonus. To je fakt extrém, díky bohu za nvidii a tensor cores. Cyberpunk, Dying Light 2 a Bloodlines 2 to doufám budou mít taky.

Jen teda dotaz, funguje DLSS dohromady s DSR?

_________________
Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus X470 Gaming, 2*8GB FlareX@3200, nVidia RTX 2080Ti, 500GB SSD Evo 960, 120GB M4 SSD, 3 * Samsung F1 1TB SATAII, A4-Tech A7, Panasonic ST50 55" Plasma, NEC 24WMGX3 24", Win10 64bit Home

If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: so 18. duben 2020, 07:26 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Paul napsal:
Jen teda dotaz, funguje DLSS dohromady s DSR?
Nope


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: so 18. duben 2020, 08:58 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Paul napsal:
Jen teda dotaz, funguje DLSS dohromady s DSR?
Vyzkousel jsem na 1920x1200 monitoru nahodit 3840x2400 s DLSS na 1920x1200 a jelo to, jestli myslis takovy kejkle.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: so 18. duben 2020, 11:29 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
V controlu to nefunguje - tam nejede DSR ani bez DLSS, ale hra má podmenu resolution scale. To ale mění jen render obrazu - výstup (tedy i screenshoty) jsou v 1920x1080 ( v normálních hrách při DSR jsou screeny v 3840x2160). Takže to je spíš tím enginem. DSR nefungovalo ani v Quantum Break - Remedy na to nějak nevěří. Ale třeba v jiných hrách kombinace DLSS + DSR funguje.

Jako příklad třeba SoTR:
1440p DSR: https://abload.de/img/sottr_qhdj3jso.jpg
1440p DSR+DLSS: https://abload.de/img/sottr_dlsso5kbz.jpg

Takže záleží na hře, stejně jako bez DLSS - někdy engine to DSR nepobere. Control je bohužel jedna z mála her kde DSR prostě nejde a hřeší na to, že hra sama umožňuje renderovat ve vyšším rozlišení a sama si to přeškáluje na nativní rozlišení.

EDIT: Stejně je taková kombinace už dost slušná prasárna, renderovat obraz v nižším rozlišení než nativko, přepočítat to přes DLSS na vyšší rozlišení než je nativní a pak vyrenderovaný obraz opět zmenšit na výstupní rozlišení. :-D Ale u DLSS 2.0 bych teoreticky čekal, že například 1920x1080 s DLSS Q (720) bude mít horší kvalitu obrazu než 2560x1440 DSR + DLSS P (tj. také render 720). Proč? Protože při DLSS do 2560x1440 je sice jako základ využito stejné rozlišení, ale musí se dopočítat více detailů. Uvidíme, až to nějaká hra bude podporovat. :lol:

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: so 18. duben 2020, 12:07 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Ja prepsal render.ini a proste jsem to ty hre vnutil natvrdo, jinak mi to neslo. Prekvapive to fungovalo, jen clovek nesmi pouzit Alt-Tab. Pak se to rozsype.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: so 18. duben 2020, 12:57 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Sakra, to mě ani nenapadlo, že by to šlo tak snadno ochcat, a ono jo. Takže i Control lze na FHD monitoru rozběhat v 2560x1440 + DLSS z 720p (P).
https://abload.de/img/control_dsr_dlssn8kak.jpg 8-)

A vypadá to ve finále trochu vyhlazeněji, než nativní render + vyšší plynulost. Bomba. Takže je opravdu lepší nastavit DSR+DLSS (P), než jet nativku s kvalitnějším DLSS.

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: so 18. duben 2020, 13:37 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 15. srpen 2004
Nahoru
Hladis napsal:
Paul napsal:
Jen teda dotaz, funguje DLSS dohromady s DSR?
Vyzkousel jsem na 1920x1200 monitoru nahodit 3840x2400 s DLSS na 1920x1200 a jelo to, jestli myslis takovy kejkle.


Zajímá mě to, protože jsem si RTX2080Ti koupil primárně kvůli DSR, hraju na 1080p plazmě a obraz na tom vypadá downsampled z 1620p nebo 2160p mnohem líp než v nativu. Takže pokud bych mohl používat dál DSR a přitom mít ale o 20fps víc díky DLSS, bylo by to supr (třeba takový Kingdom Come, pokud by podporovalo DLSS, mi mohlo hodit 60fps v 4K, zatímco teď ho hraju v 1620p abych 60 udržel).

Ache napsal:
V controlu to nefunguje - tam nejede DSR ani bez DLSS, ale hra má podmenu resolution scale. To ale mění jen render obrazu - výstup (tedy i screenshoty) jsou v 1920x1080 ( v normálních hrách při DSR jsou screeny v 3840x2160). Takže to je spíš tím enginem. DSR nefungovalo ani v Quantum Break - Remedy na to nějak nevěří.


DSR mi v Quantum Break (steam verze) normálně funguje (i bez nutnosti editovat soubory).

_________________
Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus X470 Gaming, 2*8GB FlareX@3200, nVidia RTX 2080Ti, 500GB SSD Evo 960, 120GB M4 SSD, 3 * Samsung F1 1TB SATAII, A4-Tech A7, Panasonic ST50 55" Plasma, NEC 24WMGX3 24", Win10 64bit Home

If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: so 18. duben 2020, 16:40 
Začátečník
Začátečník

Založen: 14. červen 2011
Nahoru
TJ dost niche záležitost, protože tohle kombo má smysl pouze u 4xDSR faktoru na fullHD, popř. menším nativu (1050p 16:10 nebo 720p).

Menší DSR faktor podle mě bude vypadat hůř, protože je neostrý po downsamplingu, takže proč nevyužít také neostré DLSS na nativ s několikanásobkem FPS? o.O

Na větším nativu než fullHD není 4xDSR faktor spolehlivě provozuschopný. Ani ne tak z důvodů výkonu, ale prostě to většinou rozbije hru skrze UI (občas můžete hrát třeba 3000p, ale maximální rozsah kurzoru myši je 2160p a podobný srandy :)).

Takže kombo DLSS+4xDSR je fajn v případě snahy o prodloužení životnosti oblíbeného fullHD panelu, ale u vyšších rozlišení jsou pokusy o tohle kombo celkem na nic.

ED: Ale zajímala by mě ze srandy analýza rozmazanosti 1080p+DLSS versus 1080p+3xDSR+DLSS 8-)

_________________
i7 8700K (5 GHz OC) + G.SKill 2x8GB/3200/CL16 + RTX 2070S
ROG STRIX Z370-G + 21:9 AOC 35" UW-QHD MWA G-Sync + ASUS XONAR DX/XD + SENNHEISER PC 360
CORSAIR K70 MX RED + RAZER SCARAB + SteelSeries RIVAL 310 + XBO Gamepad + SSD&HDD and stuff


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: so 18. duben 2020, 16:54 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
No vzhledem k tomu, že jak sem psal - 1440p DSR + DLSS vypadá lépe než nativní FHD + DLSS, tak nemáš pravdu. I tohle "pouze" 1,8x vyšší rozlišení vyhladí při zmenšení obraz tak že zakreje ty "pixelovatý" artefakty na některých hranách a dokonce to vypadá i lépe než nativní rozlišení bez DLSS!

Hlavně je super, že i přes lepší kvalitu obrazu, než je v nativním rozlišení bez DLSS, to dává lepší obraz i výkon.

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: ne 19. duben 2020, 10:24 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Ache napsal:
Sakra, to mě ani nenapadlo.....
Jsi jeste holt mladej kluk, nemas jeste poradny zkusenosti. :mrgreen: Jinak jo, vypada to viditelne lip. Je to zajimava prasarnicka si takhle hrat s rozlisenim a DLSS, ale jde to. Kazdopadne me sere, ze nejde nejak manipulovat s urovni toho sharpeningu.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 29. duben 2020, 21:42 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Tak konečně sem si našel čas a rozjel si tuhle hru (a ne jen zkoušet jak běží a vypadá RT). Nicméně hned v úvodu sem našel případ, kde Raytracing docela slušně failuje - asi to autoři blbě nastavili, ale malá zelená dioda na rádiu dělá pěknou "diskotéku".

Raytracing OFF: https://abload.de/img/control_dx12_2020_dxrdyky5.jpg
Raytracing ON: https://abload.de/img/control_dx12_2020_dxruskd6.jpg

Jinak ten raytracing funguje jak má, jen mě přijde, že na stíny ho využily celkem zbytečně. Je použit pouze na kontaktní stíny - vzdálené od objektu jsou klasický shadowsmapy. Takže nejvíce je využit na náhradu SSAO a hlavně všude přítomný odrazy - tyto efekty nahrazuje pak RT úplně. Přináší to trochu reálnější chování světla (až na minimum výjimek), ale občas přidává něpěkný šum (hlavně v tmavých místech, kde asi není dostatek paprsků na rozumné odšumění).

DLSS 2.0 také někde docela failuje a vytváří hodně divoký moire efekty. Nicméně v 99,9% případů to naprosto neuvěřitelným způsobem opravuje transparentní textury. Nejvíc mě asi dostalo tohle jemné pletivo, které z dálky bez DLSS (pouze upscale) není téměř vidět a po aktivaci DLSS je najednou krásně prokresleno. :o

DLSS OFF: https://abload.de/img/control_dx12_2020_dls4kj7s.jpg
DLSS ON: https://abload.de/img/control_dx12_2020_dlsglj93.jpg

- výkon DLSS docela samo o sobě užírá, na to, že by to mělo jet přes speciální Tensor core. Na druhou stranu ta druhá verze DLSS už opravdu detaily dopočítává hodně dobře. DLSS 1 byl proti tomu dost špatný vtip. DLSS 2.0 je tak nejen šetřič výkonu (proti nativnímu rozlišení), ale také asi nejlepší post-process vyhlazování hran co kdy bylo vymyšleno. Kombinace 2560x1440 (DSR) + DLSS tak nabízí (aspoň pro moje oko), lepší obraz než nativní rozlišení 1920x1080 bez DLSS. O výkonu ani nemluvím.

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 30. duben 2020, 17:14 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 06. říjen 2014
Bydliště: Bučovice
Nahoru
Když tu rozebíráte každý pixel hry, všimnul si u té hry někdo i toho hnusného color bandingu v tmavých částech hry? Tak schodovitý přechody jsem už dlouho neviděl v žádné hře a hlavně by to chtělo nativní podporu HDR, protože ten jejich bloom je fakt hroznej...

_________________
AMD Ryzen 5 2600X 3,6GHz @ 4,2GHz boost; MSI GeForce RTX 2080 SUPER GAMING X TRIO 8GB GDDR6; MSI X470 GAMING PLUS - AMD X470; HyperX Fury Black 4x8GB DDR4 3200MHz @ CL18 (HX432C18FB2/8); SilentiumPC Navis RGB 280 AiO; M2 SSD WD Blue SN500 - 500GB, SSD Crucial MX500 - 1TB, SSD Crucial BX500 - 480GB, HDD Seagate BarraCuda - 4TB (ST4000DM004); ASUS DRW-24B5ST; Corsair RMx Series RM650x (v.2018) - 650W; SilentiumPC Armis AR7 TG RGB window; SilentiumPC Gear GK550 Omnis Kailh Brown RGB; SteelSeries Rival 310; Creative Sound Blaster Z; Edifier R1280T (42Watt RMS); Philips 436M6VBPAB/00 42,5" 3840x2160@60Hz (HDR1000+Adaptive-Sync); Microsoft Windows 10 Pro CZ 64-bit v1909


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 30. duben 2020, 19:20 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Color banding v tmavých částech hry? Ve tmavých částech to kvůli raytracingu spíš šumí, ale že by to dělalo nějaký otřesný banding? To nevim, nahoď screen. Třeba máš jen blbě nastavenou gammu (ať už ve hře nebo v monitoru. Koukám na tvůj podpis - máš VAčko a to na banding v tmavých oblastech může trpět - VA sice umí černou dobře, ale neuvěřitelně tmavý odstíny zkresluje).

Ty Raytracing screeny co jsem příspěvek nad tím nahodil jsou také dost tmavé a banding tam není - jen šum (viditelný hlavně na tom stole) způsobený nízkým počtem rays per pixel.

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 30. duben 2020, 21:56 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 06. říjen 2014
Bydliště: Bučovice
Nahoru
http://leteckaposta.cz/240911660 (bitmapa 24 MB) kde to jde poznat hodně, kde to spíš dělá ta nekvalitní mlha, ale prakticky v jakémkoli tmavém rohu je to podobně vidět schodovitě v pohybu to dost vadí když mi běhají po obrazovce takové "pruhy"

_________________
AMD Ryzen 5 2600X 3,6GHz @ 4,2GHz boost; MSI GeForce RTX 2080 SUPER GAMING X TRIO 8GB GDDR6; MSI X470 GAMING PLUS - AMD X470; HyperX Fury Black 4x8GB DDR4 3200MHz @ CL18 (HX432C18FB2/8); SilentiumPC Navis RGB 280 AiO; M2 SSD WD Blue SN500 - 500GB, SSD Crucial MX500 - 1TB, SSD Crucial BX500 - 480GB, HDD Seagate BarraCuda - 4TB (ST4000DM004); ASUS DRW-24B5ST; Corsair RMx Series RM650x (v.2018) - 650W; SilentiumPC Armis AR7 TG RGB window; SilentiumPC Gear GK550 Omnis Kailh Brown RGB; SteelSeries Rival 310; Creative Sound Blaster Z; Edifier R1280T (42Watt RMS); Philips 436M6VBPAB/00 42,5" 3840x2160@60Hz (HDR1000+Adaptive-Sync); Microsoft Windows 10 Pro CZ 64-bit v1909


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 96 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Alfajk, kupco a 11 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.