icebosss píše:Tak na 1080ti v qhd a mraky na medium mi to pada i lehce pod 50 fps v narocnejsich castech ci kde se toho hodne deje, vytizeni vram cca 10200mb
Aký máš cpu? Mne sa 1080ti celkom flaka v 1920*1200.
Ohľadom stutteringu. Ten mám hlavne ,keď sa aktualizuje quest. Pri náhlych zmenách atď nič.
HEAD píše: Jo jasne moje pc.Hlavne ze stejnej problem meli DF.
No a kde máš těch 4350 MHz? Tvýmu Pc už fakt nikdo věřit nemůže, když tady každou chvíli krmíš s nějakýma záhadnými OC nastaveními ale očividně je nepoužíváš... naopak na videu máš frekvenci CPU při hraní nižší než já (na default, bez PBO mi to pod 4,2 GHz neklesá)
Ache píše: No a kde máš těch 4350 MHz? Tvýmu Pc už fakt nikdo věřit nemůže, když tady každou chvíli krmíš s nějakýma záhadnými OC nastaveními ale očividně je nepoužíváš... naopak na videu máš frekvenci CPU při hraní nižší než já (na default, bez PBO mi to pod 4,2 GHz neklesá)
Co to ma co delat s cpu?Btw v mistnosti 30°C a tak pbo nepouzivam.Jinak pokud zapnu zobrazeni realnych fps/hz primo v monitoru, tak fps vyskocej nad 100 pri tom stuteringu.Je to nakej bug enginu.
Pokud locknu fps na 30-60fps, tak je to bez stutteringu.
icebosss píše:Tak na 1080ti v qhd a mraky na medium mi to pada i lehce pod 50 fps v narocnejsich castech ci kde se toho hodne deje, vytizeni vram cca 10200mb
Aký máš cpu? Mne sa 1080ti celkom flaka v 1920*1200.
Ohľadom stutteringu. Ten mám hlavne ,keď sa aktualizuje quest. Pri náhlych zmenách atď nič.
One of the key reasons slowing HRZ PC behind is due to the HRZ's engine variant is still using shared memory model (same as PS4) hence resulting an enormous burnout on PCIe. Things like null pointer, memory leak, camera floating around, no snow deformation etc. can be all easily fixed, except this which will require tons of effort to implement (or re-implement) if have not yet done so. If this is not yet implemented via contractors with much lower pay, much longer working hours, it surely won't be fixed by core team under short notice.
Včera nám vyšel první patch, bohužel tam spíš jen přidali nějaký logování a moc toho neopravuje.
Konkrétně u mě se frekvence padání posunula z jednou za 3-4 hodiny na max 30 minut.
One of the key reasons slowing HRZ PC behind is due to the HRZ's engine variant is still using shared memory model (same as PS4) hence resulting an enormous burnout on PCIe. Things like null pointer, memory leak, camera floating around, no snow deformation etc. can be all easily fixed, except this which will require tons of effort to implement (or re-implement) if have not yet done so. If this is not yet implemented via contractors with much lower pay, much longer working hours, it surely won't be fixed by core team under short notice.
to je skorej vtip ako výhovorka
v podste to len prekompilovali aby to išlo na pc a srali nato lebo je veľa práce, ale full cenu vezmeme mno
inak nemám stutering žiadny v hre podstate ale v benchmarku ano a ten ako to už býva neodhaľuje nakoniec všetky zradné miesta
zato to vyžiera ram aj na GK aj klasickú
ale všimol som si že ak berie grafika 11GB tak ram je je okolo 12GB a ked klesne na 8,5GB vram stúpne čuduj sa svete ram na skoro 15GB