Ano, pojede to na všem i s RTHladis píše:https://www.youtube.com/watch?v=zVzGCGMbrsM Doufam, ze to zlikviduje dohady. Nejvyssi nastaveni RT, kde treba bude hrac moci videt odraz sam sebe a lidi okolo, je vyhrazeno pouze pro HW akceleraci RT. Ta samozrejme nepojede na vsem, ale na prislusnym HW. Zbytek ma prvky RT, ale poradne orezany kvuli narocnosti.
I na těch konzolích to zvládá SVOGI + triangle RT skrze BVH... takže "ten jediný pravý" RT
Zajímavé tedy je skrze co to bude akcelerované při použití HW RT... DX11 pro to vrstvu nemá, DX12 má DXR ale Crytek všude uvádí DX11.
Pokud by to využívalo Vulkan (jak je kdesi uvedeno z nedohledatelného zdroje a ještě k tomu se špatným názvem té údajně použíté extense), museli by to celé přepsat na Vulkan. Potom ale není důvod vydávat hru s DX11 rendererem.