Je to v pohodě, na MEDIUM se už karta drží na 6 až 7 GB (takže tam není žádný leak - 7GB je maximum a engine to čistí)... Ale kurva, to jako na 8GB kartě jen medium texture buffer? To vykreslování lepších LOD je pak už dost vidět.durod píše:Cekal jsem, ze nekdo bude opet dehonestovat engine, vyvojare, shit hra, sragora a podobne, ze nestaci 8GB, ale ne hned v prvnim postu po Acheho zjisteni:-D Podobne jaku u Ghost Recon Breakpoint
Je si nutno zvyknout, ze vyvojari nejsou Bozi vydavajici bozke dila, ale kupovat karty ktere maji nejakou rezervu ve VRAM.
Jeste stesti , ze Ache nema rtx3080 kde by 10GB nemuselo take stacit, protoze by se mozna dostal na blacklist
Ale jinak si není na co stěžovat, jaký jiný engine zvládne plynule na obraze takový bordel? (sedí to na GPU limitu - 100%! 92% je Powerlimit):
https://abload.de/img/sam4_2020_10_15_03_20skj8p.jpg
Ty nářky na plynulost kvůli CPU spíš budou kvůli DX11, kde to fakt běží znatelně hůře. Každopádně 60+ fps kromě medium textur fakt není problém. Zkoušel sem mezitím i SAMA 3 a ten je proti tomu fakt (hlavně první část) úplně prázdnej. Nějaká akce je tak až od toho levelu se sfingou (můj GPU burn test). Levely skoro bez potvor, jen občas nějaká akce. A to ještě 2 zbraně nejsou skoro využity, protože jsou jen v tajných místech (sniper a laser), SAM 4 má na "tajném" místě jen Motorovko-raketo-met. Zbytek klasického arzenálu je k dispozici i při "speeedrunu". Takže i co se týče gameplaye na mě SAM 4 působí lépe. Levely jsou velké, ale nikdo vás nenutí jet například motorkou na druhu stranu než je checkpoint, aby jste po 10ti minutách objevili skryté místo s muzikou ze serious sam 1
Já mam asi tak výhrady jen k enginu, který v rámci úspor výkonu trpí na nechutný dithering a aliasing... řešením je sice SSAA, ale kdo z vás na to má GPU výkon. S ním se docela zapotí grafika i ve starém Samovi 3.